✶ Kim Jaehwan ✶

1.3K 77 11
                                    

Jaehwan ile birlikte oturmuş, televizyon karşısında ramen yiyordunuz. Nişanlanalı birkaç ay olmuştu ve artık ciddiyete bindiğiniz için birbirinizi daha iyi tanımaya karar vermiştiniz ve birlikte yaşamaya başlamıştınız. Daha bir hafta olmasına rağmen oldukça iyi gidiyordunuz. Senin dağınık ve Jaehwan'ın titiz olmasının sorun yaratacağını bildiğinden kavga etmeniz yakındı.

"Voah! Acıya bayılıyorum." Diyerek kendinden geçmiş bir şekilde yemeye devam etti. Bu haline gülümseyerek yemeğine geri döndün. Önünüzde açık olan filme dalmışken bir çığlık sesi duydun.

"(Adın)! Şu şeyi al şuradan ÇABUK!" Kolunu sana doğru uzatarak sallamaya başladı. O 'şey' bir örümcekti.

"Sen böceklerden korkuyor musun?"

"Al şunu kolumdan (adın)!" Sehpadaki peçeteyi alıp örümceğe zarar vermeden orada aldın ve pencerenin önüne koydun. [Böcek fobisi olan biri olarak bunu yazdığıma inanamıyorum, bayılcam şimdi]

Geri döndüğünde kolunu yıkamış ve söylenerek yerine geçip etrafını kontrol eden bir Jaehwan görmüştün. Göz göze gelmeniz ile senin kahkaha atman bir oldu.

"Hayatım neden bana böceklerden korktuğunu söylemedin?" Dedin gülmeye devam ederek.

"Bu yüzden işte." Dedi tepkili tepkili. Yanına oturarak yanağına bir öpücük kondurdun ve kollarını etrafına sardın.

"Uzun bir süre dalga konum bu olacak."

Wanna One ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin