A good deal 4.Bölüm

10 2 0
                                    


Babam:"Hei Ryung, Hei Ryung'a ironha (uyan) okula gitme saatin geldi"
Ben:" Peki abba (baba)" diyip kalktım hazırlanırken saclarımı örerken... dünki sınıfda söyleyen kızın lafi aklıma geldi... ona rağmen saclarımı ördüm ve evden cıktım...
Sınıfa girdim yerime oturdum erken gelmiştim kimse Yoktu... Bay smile yani Woo jin ikinci olarak girdi iceri ve yerine gecti...
Ben:"Woo jin" dedim bana doğru döndü...
Woo jin:" Evet, örgülü kız" dedi...sanırım bu okulda saclarını ören tek kız bendim...
Ben:"Benim okulda yeni olduğumu nereden bildin?"
Woo jin:" Aaah demek bunu merak ettin"
Ben:" Ayrıca dün beklediğin icin gercekten cok teşekkür ederim" bu ilk konuşmamızdı...
Woo jin:"Yanlış anlama sakın bunu senin icin yapmadım! Ben sınıf başkanıyım, sanırım bu bütün sorularını cevaplamış oldu!"
Okulda cok popülerdi sınıf başkanı olması aslında şaşırmamalı...bütün kızlar onun peşindeydi...hepsi benim gibi gülüşüne hayran...
Sınıf dolmuştu...
Öğretmen:"Biliyorsunuz cocuklar bu sene son seneniz ve bu sene cok önemli bu yüzden staj yerleri bir an önce arayıp bulmalısınız" derken
Zil caldı...
Kyung mi:" Hadi yemek yiyelim...Heyyy Hei Ryung? "
Ben:"Aaa evet affedersin".
Kyung mi:"Nereye daldın bakalım böyle?"
Ben:"Hicc Staj icin babamla konuşmalıyım" diyip kitaplarımı topladım cantama koydum...
Kantine girdik... Yemeklerimizi alip ayni yerimize oturduk...
Jung Soo ve cetesi geldi... Bu kezde meyve suyunu döktü üstüme...
Jung soo:"Aaaaa... istemeden oldu" diyip güldüler...

A good dealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin