Herkes benim bilmediğim bir anlaşma'dan bahs edip duruyor... Neydi bu anlaşma?...
Ben:" Ne anlaşması abba?"
Babam:" Hei Ryung'a... bir gün ben yanında olmazsam...seni kim koruyacak?... Sana ne olacak?...Son günlerde bunu düşünüyorum..."
Ben:" Abba neden böyle bir şey söylüyorsun aniden? Bir yeremi gidiyorsun? Hastamısın?...
Babam:"Aniyo (hayır) kinyan (sadece) baban yaşlandı artık... annen öldüğünde zorluk cektim seni büyütmek icin...sadece birinin sana iyi bakmasını istiyorum... ben olmadığım zaman"
Ben:" Hic birşey anlamıyorum...yani?"
Babam:" Woo jin'le evlenmeni istiyorum..."
Ben:"Mo (ne)... aniya (hayır) bu da nerden cıktı birden?"
Babam:"Bir anlaşma yaptık...Woo jin'in Babasıyla..."
Ben:" Ne anlaşması abba cebal (lütfen) boz bu anlaşmayı..."
Babam:" Neden hoşlanmadın mı ondan?" Ben:" Hoşlanıyorum kinde (ama) evlilik mi? Bu olmaz... daha 18 yaşındayım ve ve...o...beni asla sevmeyeceğini söyledi..."
Babam:"Öyle mi? Ama anlaşmayı kabul etti istemese neden kabul etsin? Eminim zamanla sevecektir..."
Woo jin'in bana söylediklerini düşününce...
Anlaşma dediği demek ki buydu...
Peki beni sevmiyorsa neden kabul etti?...
Neden bir başkası değilde ben?...
Düşündükce karmaşada buluyorum kendimi...
Babam:"Hei Ryung zaten hemen evlenmiceksiniz... ilk olarak nişanlı kalacaksınız, okulunuz bitene kadar..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A good deal
Romantik2015de yazmiş olduğum hikayemi tekrar yüklemeye karar verdim 😊 Umarim beğenir ve oy verirsiniz 😍