Babam:"Geldin mi kızım"
Ben:"Yee (evet) abba"
Babam:"Biz'de Woo jin'le konuşacaklarımız vardı...bu Ceo Patronun'mu?"
Ben:"Dee abba (baba) bu Ceo"
Mi sung:"Elini uzattı..."Merhaba efendim ben Mi sung..."
Babam:"Memnun oldum...kızıma yardımcı olduğunuz icin teşekkür ederim..."
Mi sung:"Ben gidim...iyi geceler size"
Babam ve Ben:"Teşekkürler...iyi geceler..."
Woo jin:"Bende gitmeliyim..."
Babam:"Peki...öyleyse görüşürüz..."
Babam'la iceri girdik...
Ertesi gün...
Her zamanki gibi masama oturmuştum... Ceo beni odasına cağırmıştı... Odasına gittim...
Ben:"Günaydın Ceo"
Mi sung:" Bana Mi sung diye hitap edebilirsin...sana özel birşey sormak istiyorum..."
Ben:" Evet?..."
Mi sung:"Woo jin dün...onunla nişanlanacağınızı söyledi bu doğru mu?..."
Ben:"Evet..." şaşkınlık icindeydim...
Mi sung:" Demek doğruymuş...peki onu seviyormusun?"
Ben:"Hııh...? Neden birden bunları soruyorsunuz?..."
Mi sung:"Dün seni eve bıraktığımda...woo jin cok sinirliydi...yüzüme yumruk attı..."
Ben:"Mo (Ne)...Neden böyle birşey yaptı ki?... Üzgünüm..."
Mi sung:" Bende nişanlımı başkasıyla görseydim...aynı davranırdım...nişanlanacağınızı bilmiyordum üzgünüm...Ben sadece senden hoşlanıyorum...bunu bilmeni istedim..."
Ne diyeceğimi gercekten bilmiyordum...sadece şaşkınlık icerisindeydim...
Oda'dan cıkıp woo jin'in yanına gittim...
Sinirliydim...
Ben:"Yaahh...seninle konuşmamız gerek terasa gel!..."
Woo jin:"Yaahh...mı?"
Terasa cıktım onu beklemeye başladım...30 dk gecti...gelmedi....
"Hmmm demek gelmiyeceksin by smile...sen görürsün..."diye mırıldanmaya başladım...
Masama oturup calışmaya devam ettin...Patron beni yarın'dan itibaren iş icin başka bir yere kursa gönderdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A good deal
Romansa2015de yazmiş olduğum hikayemi tekrar yüklemeye karar verdim 😊 Umarim beğenir ve oy verirsiniz 😍