A good deal 1.Bölüm

16 2 0
                                    

08.12.2015 de yazılmıştır!

Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür...

Günlüğüm...
Her şey Babamın işleri iflas etmesiyle başladı...
Bavullarımızı toplayıp Kore'ye tekrar taşındık...
Tekrar derken mi diyorsunuz? Evet Annem öldüğünde 6 yaşındaydım ve Babam daha fazla Kore'de kalamayıp yurt dışına taşınmaya karar vermişti... Tam tamına o olayın üstünden 12 sene gecmişti yani şu an 18 yaşındayım...
Kore'deki yeni hayatım hakkında hic bir fikrim yok umarim eski sakin yaşantıma devam ederim bu arada benim adım Hei Ryung annem ve babam ismimim anlamı gibi Zarif ve Parlak olmam icin koymuslar...
"Hei Ryung, biliyorum bu ev biraz kücük eski eve bakarak kısa zamanda anca burasını tutabildim miyaneh (üzgünüm)".
"Sorun değil abba (baba) bence gayet iyi"
Eşyalarımızı yerleştirdik artık burası yeni evimizdi...
"Hei Ryung'a artık yatmalısın yarın ilk okul günün dinlensen iyi olur"
"Yee (evet) yatıyorum, iyi geceler abba (baba)".
Ertesi sabah saclarımı her zamanki gibi yana ayırıp örmüştüm gözlüklerimi taktım hazırdım yeni okuluma gitmeye...
Okula geldiğimde cok büyük ve güzel bir okuldu sınıfımı aramaya başlamıştım ama o kadar büyüktü ki sağ sola bakmaktan sanırım kayıp oldum...derken birine carptım...
"Joesonghapmida (özür dilerim) eee...aceba?..." derken yüzüne baka kaldım ne diyeceğimi unutmuştum... kelimeler kafamda birer birer yok olmuştu...
Formam'daki ismime bakıp "Hei Ryung... demek yeni öğrenci sensin" gülümseyip gitti...

A good dealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin