Köpeğim Rudy

154 4 0
                                    

Kuzenim tunahanla yaz tatili için İzmir'den Bodrum'a gitmiştik tam bir ay boyunca tatil yapacaktık köpeğimiz rudy de götürdük zaman geçti gitti ve 25 gün olmuştu tatil harika geçiyordu hiç bitmese diyordum.ve o gününün ertesi günü garip olan olayı yaşadım.tunahanla anlaşmıştık rudyi her gün farklı biri gezdirecekti ve sıra tunahandaydı bana hakan ben hastayım bugün sen gezdir dedi aman boşver kuzen dedim bi gün çıkmayıversin ölmez herhalde dedim ve uyuyacağım ben diyerek odama çekildim kapı sesi geldi herhalde Tunahan da uyuyacak dedim ve uykuya daldım biraz sonra uyandım 20 dk geçmişti bende telefonu aldım sevgilimle mesajlaşmaya başladım.derken kapımın önünden pati sesleri geldi herhalde rudy gezmek istiyor dedim kendi kendime ve arkama dönmeden rudy git başımdan senle uğraşamıyacağım dedim ve uzanmaya devam ettim telefonla oynamaya devam ederken kapı çaldı gittim kapıyı açtım ve şok oldum! Karşımda Tunahan ve rudy vardı çok şaşırmıştım kuzen siz ne ara çıktınız sen hasta değilmiydin dedim tunahanda gönlüm el vermedi bende rudy çıkardım dedi ne zamandır dışarıdasınız dedim 30 dk oluyor dedi ve hayırdır kuzen bir şey mi oldu dedi bende yok bişey dedim akşam olmuş ve uyku vakti gelmişti bense düşünüyordum.demekki ilk başta duyduğum kapı sesi tunahanın dışarı çıkma sesiymiş yani odama gelen rudy değildi ama kimdi?iyiki arkama dönüp bakmamışım kim bilir ne görecektim acaba o şey neydi?

Korku ve gizemli hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin