Part1:Pilot??

135 12 0
                                    

Sabah: rumah jihyo, momo and IU

Jihyo menangis sambil berjalan ke rumah dia..

Sampai je kat rumah

IU: kau kenape beb.. Nangis mcm org gila niie..

  Jihyo + nangis..

Momo: *pukul kepala IU* kau kan.. nak penampar ke penyepak dia tengah sedih tu blh pulak kau buat lawak hambar..  Bongok betul lah kau nii..

IU: lah sorrylah aku nak dia ketawa jer..

Momo: ketawa kepala hotak kau.. Hyo napa nii?  Kau ok tak?

Jihyo: kita.. Kita..  Dapat..  Masuk sekolah.. Pilot *tersengeh*

IU+momo: yeah.. *lompat+teriak*

Jihyo: oii korang pleaselah bawa bertendang.. Aku sepak kang.. 

IU: jadi yg kau nangis knp?

Jihyo: saje.. Nak tengok korang sayang ke tak dekat aku..  Rupanya sayang juga.. 😙

Momo: *ketuk kepala hyo* tak guna punya anak aku ingatkan apelah.. Rupanya tu jer..  Anak nii memang nak kena berlasah kan..

Jihyo:leklah.. Wait guys..  Kita dah jadi miss pilot lah korang

Momo: kau besa dari kecil aku kenal kau tu je kau berangan.. Tapi bagus juga betul² jadi kan..

IU: kawan kita sorang nii memang pembawa tuah kan..

Jihyo: besalah..  So today we party..  Jom..

IU: kita nak gi mna? Nak lepak mna?

Momo: klu tak silap aq minggu depan kita dah start kelas pilot kita kan? 

Jihyo: Yelah..  So esok kita beli barang pentinglah untuk gi sambung kelas kita.. Korang nak tak?

IU: ishh..  Korang nii anginkan aku jer..  Aku nii manusia ada perasaan bukan mcm kayu balak yg perasan dia tu model antara bangsa pastik tu..

Momo: engkonii.. Mulut tu takde warenti ke.. Jadilah mcm si teayon tu siok sendiri ingat cantik sangat ke..

Jihyo: teayon tu jadi model juga kan..  Muka² dia jadi model..

IU: klu diikutkan kita lagi cantik dari dia.. Jihyo lagi putih.. Lagi cantik lagi comel dari dia tapi apasal teayon tu juga yg kena pilih jadi model?

Momo: ethlah lagipun buat kali pertamanya aku setuju dengan kau tau tak.. Aku pun lagi cantik dari sii teayon tu..  Ishh geram aku kan jihyo

  Jihyo tertidur kat atas katil dia IU dengan Momo tengok jihyo dengan pandangan "Anak nii nak kena dengan aku nii.. Aku puji dia banyak² bkn nak dengar bkn hari² aku puji dia..  Bahalol punya anak song.. "

  Dorang pun tdur dengan jihyo sebap malas ke bilik masing²..

   TBC sorry yerr klu tak best tapi biar sye siok sendiri jap k..  Typo sye memang ade masalh sikit so jangan marah k..   sorry pendek jer Sye taulah tak best.. Takde yg vote langsung tengok pun tak..  😭😭

 jungkook And Chanyeol Pilot Love StoryWhere stories live. Discover now