Momo, jihyo and IU bersiap-siap ke paris selama 6 hari 5 malam.. Dorang bawa baju mcm satu bulan dorang kat paris.. Tempat tinggal kat paris dah disediakan untuk dorang bertiga..
Lepas dorang dah siap bersiap dorang pun ke lampangan terbang... Tiba² ada suara Yeonja yg memanggil IU yeonja tu teayon yeonja yg IU paling benci dlm dunia nii..
Teayon: IU lama tak jumpa... Aku rindu lah kat kau.. Wii aku dah jadi artis sekarang nii..
IU: So ada aku kesah??
Teayon: tapi kita kan pernah jadi bestie sebelum momo and jihyo jadi bestie kau.. Kita kan rapat..
IU: rapat kau ckp? Kau tau tak kau buat aku mcm anging duluh.. Last² kau tinggalkan aku mcm sampah lepas bapa aku muflis.. And u know what jihyo and momo org yg kita selalu buli tu yg tolong aku dah bapa aku.. Kau apa guna nak jadi kawan aku kau tu mata duitan jer.. Aku tak perlu ada kawan mcm kau nii..
Jihyo: IU berhabuk kan tempat nii.. Kan momo rasanya ada artis bawa habuk datang kali?
Momo: Ishh.. Busuk gila habuk tu.. Mcm hati dia lah tu..
Jihyo: Teayon makin cantik lah kau nii kan..
Teayon: memanglah aku dari duluh lagi cantik tau..
Jihyo: kau nampak tak penyapu tu?
Teayon: nampak.. Knp? Kau nak suruh aku menyapu ke?
Jihyo: taklah.. Aku nak ckp yg kau dengan penyapu tu memang takde beza dngan kau.. Sikit pun takde.. Klu blhlah kan kau keluar dari tempat nii bawa sekali penyapu tu ya.. Sebap penyapu tu mcm twins kau.. Kali adik kau lah tu..
Teayon: kurang ajar punya yeonja.. Dahlah rebut bestie aku blh pulak ckp aku penyapu.. *nak tampar jihyo*
Jihyo tutup mata takut+ terkejut
Namja: *Pegang tangan teayon* kau knp nak pukul partner aku + girlfriend aku??
Jihyo yg dari tadi tutup mata menunggu pipi dia kena penampar teayon tu pelik sebap tapak tangan teayon tak sampai² kat muka die dari tadi sampai dia dengar suara lelaki yg dia kenal of causelah lelaki tu chanyeol... (Jap sejak bila mamat sewel nii jadi boyfriend aku?)
Jihyo: Channie??
Chanyeol: awak napa tutup mata jer dari tadi? Awak nak biarkan tangan dia yg berkuman nii kena dekat pipi awak yg gebu nii?? *marah chanyeol sambil memuji jihyo* (ahemm ji banggalh tu kn
😗)Teayon: Oppa sanggup oppa ckp tangan teayon nii berkuman.. Oppa tak sayang kat teayon ke??
Chanyeol tengok yeonja tak guna tu dengan pandangan " kau pehal yeonja tak tau malu"
Teayon: Oppa nape tengok teayon mcm nak tumbuk teayon je nii??
Chanyeol: Memang nak tumbuk pun.. Klu kau taknak muka kau yg terlebih makeup mcm hantu mah jah tu berlebam bagus kau cau.. And lain kali jangan nak dekat² kat jihyo klu tak mampus kau aku berlasah fhm tak cik adik Oii..
Teayon yg takut tu pun lari lintang pukang dengan kasut tinggi dia..
Jihyo: Chanyeol.. Tq sbp tolong aku..
Chanyeol: takpe jomlah kita dah lambat nii..
Jihyo dan chanyeol ke lapangan terbang..
Momo P. O. V
Momo: Ishh mna budak IU nii aku tunggu dari tadi lagi.. Batang hidung pun tak nampak *nak telefon IU*
Tiba² jungkook dtg
Jungkook: Hello? Momo kita partner kn? IU dia suruh aku tukar tempat dngan dia.. Dia mcm gi clinik klw tak silap aku
Momo: Hahh!? Nape aku taktau?
Jungkook: Dia tiba² tukar partner.. Dia dngn oppa aku klw tak silap aku.. Kau ok tak?
Momo: Mm ok.. Jap aku nak call IU jap aku risau klw² dia ada apa²
Momo terus call IU
Momo: IU kau ok ke?
IU: Aku ok.. Cuma.. Doktor ckp ada selesema sikit je😁
Momo: *Terkejut* *Nangis* wea? Knp kau tak bagitau aku awal..
TBC
Helloo~ sorry klw tak best..vote plss
YOU ARE READING
jungkook And Chanyeol Pilot Love Story
Fiksi PenggemarCerita nii pasal cinta jihyo, momo and IU... Korang tegoklah duluh vote k..