Pies Brego
Chodzę sobie po ulicy mija mnie wielu jeźdźców na koniach. Wielu słucha muzyki. A ja? A ja nic XD W psiej dupie ich mam XD No cóż jestem tylko psem... spojrze na kogoś wzrokiem zbitego psa *-* może da mi kiełby ktoś *^*
*widzi jakiegoś człowieka...więc podchodzi* *patrzy takim wzrokiem -> 🐶*
-Ooo jaki słodki piesek *^*
~Daj mi kiełby. Proszę... A nawet błagam! Kobieto proszę!
-Pewnie jesteś głodny!
~No tak... daj mi kiełby będę szczęśliwy...
-Ale ja nie mam nic aby ci dać :(
~No nie!!!! Idź sobie jak nic nie masz!!!!
-Pójdę do sklepu i ci kupię! :D
~Jesteś cudna! chodź cie nie znam ale co tam! :D
-No to ty tu poczekaj, a ja idę do biedry!
~Ołkej! Ale idź! *Szczeka* Hau Hau Hau Hau Hau Hał!
Noi se poszła xdTime Skipe *już wróciła*
-Piesku jestem! Mam kiełbasę!
~Ahh...nareszcie!Hau Hau Hał!
-Mam dobrą wedline, schabowego... i kiełbasę!
~Jak dobrze jest wykorzystywać ludzi! Hau Hau Hał! *^*
-Poproś!
~Co?!?! Co to znaczy? ;-; Hau Hau Hał!
-No co piesku? Nieumiesz poprosić?
~Nie nieumiem ;-;
-To ja cie nauczę!
~O nie! 😱 nie możesz!
-Ooooo..wiem co zrobie! Przygarne cie! I będę cie karmić, i kąpać, i bawić się z tobą, i nauczę Cię wielu sztuczek! *-*
~Nie wiem co ja mam myśleć! 😱 Właśnie a co ja będę myśleć? Skoro inni mogą :> może to nie jest takie złe? ~^·^~ ale jak ma kota to go zabije! Bo czemu by nie! :> hehehe! XD nie cierpie kotów ;-; to złe demony! #CatsVsDogs #TeamDogs XD koty złe ;-; koty fu! Łe fu ble fu łe fu łe! ZAWAŁ BOŻE ZAWAŁ JEZU!!!! Te konie i ludzie chcą mnie zabić!?! Aby tak blisko przejeżdżać obok psa?!? Ja jestem ślicznym stworzonkiem <3 bardziej niż małe dzieci! I koty! ;-; mówiłem że koty złe ? Bo jak nie to wam mówię z całego serca że koty złe.
Złe do szpiku kości! One naprawdę są złe. Miałem do czynienia kiedyś z takim jednym kotem! Zaraz co mówiłem??? Na czym ja skończyłem?!? Dobra nie ważne...Time Skipe *w domu, a także tydzień temu*
Ehhh... Nierozumiem ludzi ;-; co ona mi wsypuje do miski? jakieś dziwne chrupki... czy coś dla psów (?) a te "chrupki" nie są dla ludziów? Bo ja myślałem że te "cośki" są dla ludziów .-. No cóż trzeba zjeść .-. *podchodzi do miski* Raz grozi śmierć! No dobra jem to! Fuuuuuujaaaaaaaaa!!!!! Jakie to dobre!!!!!! Dzięki ci kobieto!!! Amniam... Ale dobre... *^* pycha *^* mniam mniam mniam... ale się nażarłem XD Jezu Świety... XD ale mi się spaaaaaaaaać chceeeeeeeee... chyba się położe.
Już wszedł na piętro (mieli dwu piętrowy dom jak coś)No to hop do łożeczka!
Aaaaaaa... dobranoc pani Maju... (była w pokoju teraz)Time Skipe
Aaaaa... dobzie mi się spało *^* wygodne te łóżko ^^ no czas coś zjeść i na dwór, albo na spacer! Schodze se po schodach pani... eee... jak ona mia...Maja! No tak... jak mogłem zapomnieć?!? :0 jaki ja głupi! Zaraz zaraz!!! CZY JA JESTEM SAM W DOMU?!? CALA CHATA DLA MNIE!!!!! XD OH JEA !!!! JAK JA SIE CIESZE !!!! :> IMPRA !!!!!! A już nie... ;-; wróciłaaaa... Oh no! Czy ona?!? 😱 ONA MA KOTA?!?!?!?!? NJEEEEEEEEEE!!! Jak możesz 😭 zdradziłaś mnie! 😭 serce mi pękło na pół! Ja Cię kochałem jak matkę! 😭 a zaraz.. przecież ja nie mam już matki 😭 jestem sam! Samotny pies...ze mnie😭 idę od Ciebie! NIECIERPIE CIE!!! I HATE YOU !!!! CO?!?! Masz smaczki?!? Kocham Cię! 😍 I LOVE YOU!!!!! JESTEŚ KOCHANA! PO PROSTU LOVE YOU!!! Ale te smaczki możesz mi dać ;-; comen bejbi ;-; plissssssssss :( plosie daj :( bo zjem ci kota! Daj, daj, daj, daj, daj, dldaaaaaaaj... plosie :( proszeeeeeeee... błagam daj! Kochana jesteś <3 dziękuję! <3 kofffciam Cię za to! <3 jesteś taka supi dupi! <3 aż bym Cię zabił z tej miłości! <3 co aktualnie robię ze swoim życiem?!? No ja nie wiem ;-; Oh no tak... kot -_- jak on ma wogule na imię? -_- aha... Miałczuś Rudy III ciekawe imię... czemu ja takiego nie mam?!? Ciemu?!? Zazdro kocie 😭 Ty kocu jeden ;-; Ty zua parówko ;-; idę od tej patologii.... (czyli inaczej na dwór)
Wiiiiiiitaj! Miałam wielką niechęć do pisania tego rozdziału -_- Shape od you dało mi takiego jakby kopa XD psieplasiam jeśli są błędy ortograficzne XD
Dowidzebia i bayu💛
Spodobał się rozdział? XD
Mi nie XD
Jak narazie to ten rozdział jest najdłuższy i chyba najwcześniej wstawiony XD
Bayu no xD
CZYTASZ
Star Stable Online |ZAKOŃCZONE|
RandomTo moje pierwsze opowiadanie xd mam nadzieję że niewyjdzie aż tak źle jak myślę.... xd