~4~

15 0 0
                                    

Hihetetlen, hogy a szülinapom elérkezett!!! Betöltöttem a tizennyolcat 1999. 06. 18-án. Nagyon fura kimondani, de elértem az új életet!

Meghallottam a csengőt és Cat köszöntött be hozzám. Nagyon megörültem barátosnémnek, ígyhát a nyakába ugrottam, mint az őrültek.

-Hihetetlen, hogy ilyen vén trotty lett belőled! -mondta első szavait nekem megérkezésekor.

-Jófej vagy kössz... -majd egymásra néztünk és elröhögtük magunkat.

Nancy betessékelte Catet a konyhába míg mi ketten beszélgettünk, Davidről (...) és, hogy mikor indulunk a szigetre. Igen, egy hete elmondtam Catnek a dolgokat és nagyon meglepődött, hogy ilyen sokáig halogattam. Nem nagyon örült annak, hogy nem mondtam el neki hamarabb, mivel mindent, de tényleg mindent megbeszélünk egymással.

Ismét csöngetést hallottam, úgyhogy nyitottam az ajtót és drága Jake barátom ugrott be hozzám majd egy nagy öleléssel és egy puszival a homlokomon Cat mellé csücsült.

-Kezdhetjük a tortázást? Farkas éhes vagyok! -nyögte Jake, én meg elmosolyodtam.

-Kezdjük! -mondtam majd elkezdődött a borzasztóan hamis ,,Boldog szülinapot" dalocska és lerakták elém a tizennyolc gyertyával beterített sajttortámat.

Isteni íze volt! Közben nevettünk, viccelődtünk, bolondoztunk, még John bácsi is aki már nem azért, de nagyon kevésszer látom nevetni az életben. Szóval lényegében jól tellt a nap. Jött az ajándékozás és már mosolyogni is kezdtem.

-Én kezdem! Ha tetszik, ha nem! -jelentette ki Rose és már nyújtotta is rózsaszín csomagolású ajándékát. Kibontottam és testvérem nyakába ugrottam. Egy gyönyörű bokalánc díszelgett benne amit a kedvenc ékszerészemnél, Don Gualtronál lehetett megkapni pár napja. Tegnap is jártam ott, de már nem találtam. Azt hittem, valaki más idegen megvette, de nem. Ez a drága húgocskám volt az.

-Kövi aji! -kiáltotta Cat és mosolygósan átnyújtotta az enyhén csicsás ,,Happy Easter" (Boldog Húsvétot) feliratú zacsit amire finoman elnevettem magam. A kedvenc édességem, a raffaello és egy JBL vízálló hangszóró volt benne amire hirtelen barinőm nyakába ugrottam, de tudtam jól, bármennyire is mondják nekem, hogy olyan a súlyom, mint egy tollpihének, ő akkor sem bírt el és mindketten leestünk a talajra mire elröhögtük magunkat, a többiek pedig furán nézve mosolyodtak el.

-Enyim jön, asszony! -mondta Jake és átnyújtotta a focilabdás csomagot, amit csodálkoztam, hogy ilyen szépen be tudott csomagolni. Biztosan segített neki az anyukája. Kibontottam, majd megláttam benne egy sportmelltartót és sportgatyát. Borzasztóan örültem neki mert pár napja mondogattam, hogy a heti két futásomnál egyik nap elszakadt a gatyám és már nincsen kedvem újat venni mert egy lusta dög vagyok, szóval most vett nekem ez a drága gyerek egyett egy nagyon jól kinéző sportmelltartóval! Megpusziltam a hülye gyereket és azon gondolkodtam, minek nekem ajándék, ha holnap úgy is el fogok menni.

-Az enyém jön! -jelentette ki John bácsi és egy Iphone 7 dobozt nyújtott a kezembe. Furán néztem rá egyben izgatott is voltam mert nem voltam biztos benne, hogy komolyan megvenne nekem egy ilyen drága dolgot, de azért felnyitottam és megláttam a vadiúj telefonomat! Jó alaposan megszorongattam Johnt aki már szerintem tiszta fehér volt, allig kapott levegőt, de én akkor is boldog voltam és tovább szorítottam őt. Elengedtem, majd vártam az utolsó ajándékot is.

-Szivem, ez egy olyan ajándék ami nagyon sokat jelent az egész család számára. Minden első szülött lány gyermek megkapja ezt ezért kérlek borzasztóan vigyázz rá. -majd megfordított és egy szív alakú medált rakott a nyakamba. A szív kinyithatós volt amiben egy mosolygós kisbaba nézett rám. -ez a te anyukád. -mondta Nancy és lecsordult egy könny a szememből, majd felhajtottam a képet és találtam még egy gyereket. -ez a nagymamád. -és egyre több gyerekkel találtam szembe magamat akik egyre csak váltották az öregedés státuszt. Nyolc kép volt benne, majd Nancy fogta és beragasztotta a kilencediket. -ez te vagy. -mintha nem tudnám. És finoman szólva elsírtam magamat.

HajótöröttekWhere stories live. Discover now