Ráno, když jsem se probudila, šla jsem na břeh moře a sedla si do písku. A beznadějně jsem se dívala do dáli. Po chvilce jsem se zvedla a vstoupila jsem do vody. Uplavala jsem asi 5 metrů a najednou má noha o něco zavadila. Potopila jsem se, abych se koukla co to bylo. Na písčitém dně jsem našla ležet řetízek. Natáhla jsem k němu ruku. Ale nešlo to. Jako by byla kolem řetízku nějaká ochraná bublina. Když jsem se jí dotkla, odrazila mi ruku. Chvilku jsem ten záhadný řetízek prohlížela. Pak jsem ho zkusila ještě jednou uchopit, ale zase se to nepovedlo!
,,Jennifer, co tam děláš?'' volal na mě Jack, už se probudil a chystal se jít hledat něco k jídlu. To ovoce by nám rozhodně nestačilo.
,,No, chtěla jsem si jít zaplavat. Ale pak jsem na něco zvláštního narazila."
,,A na co?" ptal se Jack.
,,Na řetízek." Odpovím.
,,Aha, tak to sem asi doplavilo moře." Řekl přesvědčeně.
,,Asi jo, ale já jsem ho chtěla zvednout a nešlo to." dodám.
,,Něco mi v tom bránilo!" řeknu překvapeně.
,,Aha, ukaž, já to zkusím. Řekl a šel ke mně.
Ustoupila jsem a Jack natáhl ruku a ponořil ji. Ale hned ji vytáhl.
,,Doopravdy to nejde!" řekl nakonec.
,,Pojď, nech to být, jdeme se podívat po nějakém jídle. " řekl.
,,Dobře!" odpovím.
Ale stejně mi to vrtá hlavou. Přece není možné, abych se toho řetízku nemohla dotknout.
Je to záhada...
ČTEŠ
POD HLADINOU
Mystery / ThrillerToto moře je prokleté. Potopilo se tam několik lodí a spousta plavců se už odtamtud nevrátilo.