1.Bölüm

94 9 12
                                    

Bu benim ilk kitabım arkadaşlar eğer beğenirseniz ben artık kitap yazmaya başlayacağım çünkü beni bu yola iten sizin gibi okurlar oldu heveslendim ve neden olmasın dedim hadi uzatmiyim en iyisi iyi okumalar sizleri seviyorum :-)

Hayatım diğer insanlar gibi belki de daha sıkıcı bilmiyorum
Annemin sesi ,başımda bekliyor
-Eylül hadi kalk okula gideceksin
-off anne 5 dk daha
tabi dinleyen mi var annem uzerimdeki yorganı çekip "hadi kalk geç kalacaksın" diyip söylene söylene cıktı odadan offflayıp yataktan çıkıp banyoya gittim hazırlandım rutin isler gerekli sonuçta sonra asaği  gidecekken  suratsız kardesimle (kardeşim onur) karşilastim tabi o daha uykuluydu ağzını kocaman açmıştı
- "heyyy çekil önümden suratsız "diyip onu ittim ve kahvaltı masasına oturdum.
Tabi onur dururmu "anne kızına bak çirkin olduğu için hep mutsuz ve bana sataşıyor sanki ben dedim bu kadar çirkin ol diye" dedi ve güldü.
-Hahaha çok komik sen önce git yıllar önce seni cami avlusuna bırakan anneni bul diye bende söylendim.
-Yeter bırakın birlikte sataşmayı da kahvaltınızı yapıp okulunuza gidin diyen anneme bakıp kahvaltı yaptık .Tabi onur bir yıldır yemek yememiş gibi yiyiyordu.
Kahvaltımı yapıp evden çıktım. Yolda Aslıyı arayıp kanka eve doğru geliyorum aşağıya in bekletme beni yoksa yukarı gelir saçından sürükleyip okula öyle götürürüm diyip konuşmasına fırsat vermeden telefonu kapattım. Gülerek yoluma devam ettim.
Aslılara geldiğimde kapının önünde beni bekliyordu tabi göt korkusu.
Kız çok mu Korktun tabi okula öyle gitmek istemezsin demi saçın başın dağınık bir şekilde yoksa Berk seni öyle görürse rezil olursun diyip bastım kahkaha'yı.
-Hahaha çok komik deyip koluma girdi okula doğru yürüdük.
Okula geldiğimizde bahçede oturan Berk ve tayfasına baktık yanımdaki mal,Berki görünce hemen saçını düzeltmeye başlayıp Berk'in olduğu tarafa bön bön bakmaya devam etti.kolunu cimcikleyip napıyorsun mal Salyan aktı önune dön deyip kolundan çekip sınıfa götürdüm. Dersler çok sıkıcıydı yanımda oturan aslıya baktım salak Berk'e
Bakıyordu saçından tutup olduğum yere döndürdüm başını.
-Oyyyyy anamm napıyorsun Eylül canım acıdı.
-kızım sende niye çalışkan değilim diyorsun dersi dinlediğin mi var çocuğa bakmaktan
-"Ne oluyor orda ne konuşuyorsunuz."Hocanın sesiyle ikimiz de hocaya baktık.
-"Hocam Aslı konuyu anlamamış bana sordu bende dedim niye bana soruyorsun hocay'a sor o daha güzel anlatıyor"dedim.
Hoca hafif gülerek aaa tabi ki bir daha anlatırım eğer ki siz sevgili öğrencilerime faydalı oluyorsam tabiki seve seve anlatırım diyip bir daha anlattı tabi ben ve Aslı o arada gülüşüp duruyorduk.
Zil çalınca dışarıya attık kendimizi. Kantine doğru giderken Yiğit'i bir kızla samimi bir şekilde gördüm tabi takmamaya çalışarak yanından geçtim.Yiğit kim mi? Ahhhh ahhh namısızz hoşlandığım çocuk.herneyse önünden geçtim ve o beni fark etti kızdan kurtulup yanıma geldi ve "Naber Eylül?" dedi.
Ben şok ben bimmm aslı a101 herneyse
-İyi senden naber diyip hafif gülümsedim.
-iyi benden de okul çıkışı bir şeyler yapalım mı?
- kendi kendime düşündüm ve neden olmasın ki dedim " tamam olur."sınıfa gidip aslıyla şokumuzu atlattık.
Ve çıkışta bahçede beni bekleyen yiğiti gördüm ve aslıya sarılıp aslının kulağına
Aslı annem sende göriyim kankamı .Ben ona sende kalacağımı söyledim ödev yapacaz bahanesiyle sende çaktırma hadi akşam görüşürüz diyip Yiğit'e doğru gittim.
Yiğit beni bara getirmişti hic gitmediğim bir yerdi ve içeri girdiğimde gözüm Berk ile yanındaki sarışın'a takıldı. Kendi kendime aslı burada olsaydı ooo düşünemiyorum bile herneyse Yiğit ile Berklere doğru gittik bize bakıp gülümsediler oturduk beraber biraz takıldık Berk ve yanındaki Sürtük içip içip yiyişiyorlardı. Yiğit elinde içkiyle yanıma gelip bana uzattı ben hic içmemiştim tadını bile bilmiyodum elimle geri ittim yok ben içmem dedim. Yiğit zorlamadı beni sağolsun:-) :-)
Yiğite hadi kalkalım diye işaret ettim o da kabul etti ve dışarıya doğru giderken bileğimde bir el hissedip geriye döndüm .
-Yiğit noldu
- Eylül lafı uzatmiycam senden hoşlanıyorum sevgilim olurmusun. dedi
Allah'ım ben zaten yiğitten hoşlanıyodum yani aşk değildi bu ama hoşlanıyodum sonuçta iç sesimi susturup kendim de hic konuşmadım.
-Eylül bisey söylemeyecek misin?
-Düşünmek istiyorum biraz.
-Tamam olur zorlamiycam bekliycem.diyip dışarı çıkmamızla benim birine çarpmam bir oldu

KALBİN DİRENİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin