6.Bölüm

32 6 7
                                    

Slm arkadaşlar biliyorum beklettim sizi ama anca vakit buldum hadi size iyi okumalar.😍😍😍

Belki de yeni hayatlar görecektik, mutlu mutsuz,yeni insanlar görecektik iyi kötü,hiç bi şey bilmeden yaşamak istiyorum ama korkuyormuyum onu da bilmiyorum duygularım karmaşık.

Gördüğüm yüz ile içimden tokat atma isteği geldi.Ve attım da.
Napıyorsun sen ne,sanıyorsun beni?
-Hayır Eylül birşey yapmiycam sadece öpmek istedim bilmiyordum böyle tepki vereceğini özür dilerim.
-Nasıl izin almadan böyle bi şey yapmaya çalışırsın?
-Bak Eylül sen benim sevgilimsin seni öpmek en büyük hakkım.
Ama istersen bir daha yapmam,yani sen izin verene kadar dokunmiycam sana özür dilerim.
-Bir daha olmayacak demi?
-Evet Eylül söz.
Birlikte Aslıların yanına gidecekken benim telefonum çaldı.
Yiğit sen git ben hemen geliyorum dedim.
Külüstürümü açtım.
Efendim anne ?
Eylül eve gel her neredeysen  toparlanmamız lazım yarın yeni evimize,işimize gidicez.
Anne ben gelmek istemiyorum.
Napıcaksın tek başına nerde kalacaksın kızım?
Anne okulum arkadaşlarım ben bu sene son sınıfım.Çok uzak orası nasıl gidip gelecem ben??
Kızım biz hazırlanıyoruz çabuk gel bir yol buluruz.
Anne ben gelmiyorum size kolay gelsin.diyip telefonu kapattım.
Yiğitlere doğru giderken yiğit ve tayfasının heyecanlı heyecanlı konuşurken gördüm beni fark etmediler.
Gerçekten de ne konuştuklarını merak ediyorum.
Gitmek yerine yakınlarına gidip fark ettirmeden konuşmalarını dinledim.
Bilmiyorum iyi mi yaptım köyü mü?
Ama dinledim.
Berk:Abi iddayı kazandın gerçekten de helal ya.
Ne dediklerini anlamasamda gülüyorlardı. Dinlemeye devam ettim.
Oğlum şoktayım ama gerçi kız ağzına düşüyor. Ben olsam ben de iddayı kazanırım.
Allahım ya bunlar kimden bahsediyor ??
Yiğit :oğlum sessiz olun Eylül duyacak fln diyordu.
Bunlar benden mi bahsediyordu?
Berk:Oğlum iddayı kazandın TM Eylül çıkma teklifini kabul etti.Peki şimdi ayrılmiycakmısın ondan.
Neeee idda mı ben mi??
Deli olmuştum resmen dayanamayıp onların yanına gittim ve Yiğite sert bi tokat attım.
Konuşmasına izin vermeden gittim etrafta Aslıyı aradım.
Kim bilir neredeydi allahım ya içki mi içmişti bu kız.Gerçekten aptal ne diye bilmediği bir şey içer.
Ona doğru gittim koluna girip kapıya ilerlerken kolumdan biri tuttu.Yiğit bırak beni diye sert bi şekilde arkama döndüm.Özür..
Dileme tebrik ederim iddayı kazandın sakın bir daha karşıma çıkma.Diye bağırdım.
Ve kolunu itip eve gittik.Tabi Aslı da benimleydi içmişti.Onu evine götürseydim annesi onu ayıltmak yerine sonsuza kadar uyuturdu.
Eve girdiğimde herşey topluydu. Odama gittim eşyalarım yerlerindeydi.Annem ciddi olduğumu anlamıştı galiba.Aslıyı yatağa yatırdım uyuyordu gerçi hiç uyanmamıştı o ayrı konu da ,uyku niye bana uğramamıştı daha ?
Beynimde önca soru var.Kendimi tokatlama isteğim var ama bilmiyorum kafam karışık bildiğim tek şey asıl aptal olanın kendim olması. Gözlerimi kapattığım her an, Yiğitin beni zorla öpmeye çalışmasıydı.Ya öpmesine izin verseydim daha çok alay konusu olurdum ve boşu boşuna ilk öpücüğümü kaybederdim.
Her neyse gözlerim uykuya mahkum oldu.
Uyandığımda annem başımdaydı yine ama bu sefer yalnız değildi.yanında Aslı ve Onur vardı.
Aslı kendine gelmiş bile.
Annem uyan saat kaç farkında mısın?? Diye söyleniyordu yine değişik bir şey yapsa ben de şok olurdum zaten.
Her neyse Aslı iyimisin hafızan yerinde mi diye ona dönüp kollarından tuttum.
Şaşkınca bana bakıyordu. Tabi annem ve mal kardeşim de.
Annem kızlar ben aşağıya iniyorum siz de hazırlanıp kahvaltı için aşağıya inin diyip odadan çıktı.Onur'a bakıp sende diyip kapıyı işaret ettim.
O da çıkınca Aslıya dönüp kızım birşey hatırlamıyor musun? Diye söylenmeye başladım ben de anneme benziyorum git gide herhalde. Aslıya her şeyi anlattım.
Tabi kız şok oldu.Aslı ile küfür yağmuruna başladık. Annem araya girdi. Siz hâlâ hazır değil misiniz?
Hemen hazırlanıp geliyoruz anne diyip masum bi öpücük koydum yanağına.
Ve annem gidince biz hem hazırlanıp hem konuşuyorduk.
Kahvaltı'ya oturup konuşurken anneme ben de geliyorum sizinle dedim. Aslı annem onur hepsi şok olmuştu.Aslı saçmalama konularına girmişti bile annem mutluydu.
Sesimi etmedim konuyu değiştirmek için anneme anne babam nerde diye soru sordum.
Kızım baban eşyaları taşımak için kamyon falan ayarlayacaktı dedi.
TM diyip yemek yedim.
Aslı hâlâ bana bakıyordu.
Sen ciddi misin gibisinden.
Ben de bilmiyodum ki ne hissettiğimi.
Sadece Yiğitten uzaklaşmak istiyordum galiba.
Annem bana çabuk yemeğini ye ve odana gidip eşyalarını hazırla baban gelene kadar dedi.yemeğimi yiyip odama gittim. Aslı hemen peşimden içeri girip gitme diye sarıldı bana. Aslı görüşecez zaten sık sık bir daha gelmek istemiyorum o okula diye üzgün üzgün ona baktım.
Allahtan anlayışlı bir dost. Aslıyla eşyalarımı topladık.
Babam gelmişti.
Eşyaları taşıdılar ve biz de hemen sonra gidecektik.
Aslıyla sarıldık o duygusal olduğu için ağladı aslında tamam tamam ben de ağladım ve ayrıldık arabaya binip cam kenarına oturup kulaklığımı taktım.
Ve müzik eşliğinde gittim. Tüm anılar gözümde canlanıyordu arada gözlerim doluyordu ama ağlamiycaktım belki burada daha mutlu olurdum düşüncesi vardı hep kafamda ya da öyle teselli ediyordum kendimi bilmiyorum.

KALBİN DİRENİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin