İnsanın hayatı aniden değişebiliyor bu değişiklik bazen iyi bazen de kötü olabiliyor yani kaderin nerde ne zaman önümüze ne getireceği belli olmaz.
İyi okumalar
Sizleri seviyorum😍😍Önümden geçen arabaya bakıp hızlı adımlarla anneme doğru gittm.
-Anne o kadın kimdi ve ne konuştunuz??? Diye anneme sordum.
-Annem beni iceri alıp kızım kadın bizden bir şey istedi dedi.
Anneme o kadın bizden ne isteyebilir ki zengin bir kadın istediğini alabılır diye söylendim.
Annem "kızım Hayriye Teyzeni hatırladın mı ? diye soru sordu bana
-Evet de anne niye ki ?
-Kızım az önce ki kadın Hayriye Teyzenin patronu.
-Eee anne senden ne istiyor peki ?
-Kızım Hayriye Teyzen artık onların yanında çalışmiycakmış.
Ve Hayriye Teyzene onlarla çalışmak için birini tavsiye etmesini istemiş ve Hayriye Teyzen beni önermiş.kızım Hayriye Teyze onlarla 20 yıldır beraber ve bu güne kadar aralarında hep sevgi ve saygı varmış o yüzden şimdi onun gibi birini istiyorlarmış.
-Anne kabul edecek misin?
-Kızım bilmiyorum babanla konuşmamız lazım önce diyip mutfağa gitti.
Ben de odama gidip yatağıma fırladım.
Ohhh sevişebiliriz güzel yastığım diyip yastığıma sarıldım,düşünmeye başladım gözüm tavanda.
Telefonuma gelen mesajla gözüm telefona kaydı.
Msj Aslıdandı.
Kızım o kadın kimdi lan ne istiyordu sizden diye msj atmıştı.
Meraklı ne olacak .
Aslıyı arayıp her şeyi anlattım .
Annemin sesiyle aşağıya indim yemek hazırdı
Yemek yedikten sonra tekrar odama gidip telefona bakmadan yatağa girdim ya Yiğit mesaj atarsa korkusu mu vardı acaba😉
uyku vakti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN DİRENİŞİ
Romancesırtında ihanetin ve hayata kalmanın verdiği bir yük ve çabanın verdiği yorgunluk sonucu bu yükten kurtulma yolu umuduyla gireceği evde asıl sorunların başlama hikayesi