Aradan 1 hafta geçmişti.Dean büyünün getirtidiği merakla kitapların 2 tanesini bitirmişti.Dean saat gece 3'de büyü kitaplarına daldığını ve 3 saattir büyü çalıştığını fark etti.Kendi kendine
°bugün çok çalıştın Dean güzel bir uykuyu hak ediyorsun °
dedi.
Yatağına gitti ve günün yorgunluğuyla hemen uykuya daldı.
Nefis bir uyku çekiyordu fakat dışardan bir silah sesi geldiğinde hemen uyandı.Ne olduğunu bilmiyordu.Hemen tılsımı boynuna taktı ve üstünü giyinip dışarı çıktı.
Silah seslerinin olduğu yere doğru gitti. Ardından mavi ve mor saçlı bir adam gördü adamın elinde bir hakim tokmağı ve bir silah vardı.Adamın ates ettiği kişiler biri kahverengi demirden bir kostum giyiyordu diğeri ise eflatun bir kalkan vardı.Dean olayı çözemedi ama şuan ateş açılan tarafın iyi olduğunu biliyordu.Dean hemen silah yaratma büyüsüne başladı.Elini iki yana açtı,silahını düşündü ve sihirli kelimeyi söyledi :
" Raynz Fictipus " ve Dean'in ellerinin arasında bir katana belirdi.
Dean uçarak olay yerine giriş yaptı ve karşısında ki suçlu adama baktı.Adam : " Bakıyorum büyük yanılgı kara deliğinden yenisin ? " Dean :
" Bak ne diyorsun anlamadım ama suçluları sevmem hemde uykumu bölenleri ! " dedi ve adamla savaşmaya başladılar.Dean katanası ile adama yürürken adam cebinden küçük bir çubuk çıkardı cıkardı ve bir tuşa basarak çubuğu bir çivili sopa haline getirdi.Dean katanasıyla bir darbe vuracaktı ki adam sopasıyla bunu geri çevirdi ve : " Bu arada tanışamadık adın ne demiştin? " dedi. Dean : " Birincisi seninle tanışmak istemem ikincisi sen ne tür bi suçlusun burayı Alan ile sohbet programına çevirdin ! " adam ise gülerek : " Memnun oldum bende Judge . " dedi. Judge ile savaşmaya devam ederken eflatun zırhlı adam Judge'ın yüzüne doğru fena bir tekme salladı. Yenilceğini anlayan Judge bir sis bombasıyla oradan ayrıldı. Herkes nefes nefeseydi. Eflatun zırhlı adam : " Hey sen Dean Silvermed misin ? " dedi. Dean : " Evet benim ne oldu ? "
Adam : " Sana anlatıcak şeylerim var en iyisi senin evine gidelim " dedi ve ikisi de Dean evine geldiler. Adam :
" Öncelikle kendimizi tanıtalım. Ben Zero ve yanımda ki Super Jaguar. " Dean kendini gülmemek için zor tuttu ve ardından gülmeye başladı ve : " Ne ne ? Nasıl bir isim bu ? Anneniz babanız size niye böyle bir isim koysun ki ? " Zero : " Şapşal biz süper kahramanız. Kahraman isimlerimiz bu. Ben Jordan Kicklee ve Jaguar'da David Rey. Bak senin güçlerinin olduğunu duyduk bizin grubumuza katılmalısın senin yardımı ihtiyacımız var seninle kötüleri yenebiliriz.Bu arada Jaguar'ın güçleri sunlardır : çok iyi dövüsür çeviktir ve aynı zamanda bakışlarıyla rakibin beynine sinyal göndererek inthar etmesine sebep olur.Ben ise havayı kontrol edebilirim rakibime yıldırım atıp kasırga yaratıp onları etkisiz hale getirebilirim.Eğer sende bizimle olursan onları yenmek garanti olucak ! Şimdi Dean bizimle kötülerle savaşmaya var mısın ! " dedi. Dean kararlılıkla : " Varım ! " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madora'nın Tapınağı
FantasiGizemli bir mağaraya giren Dean el feneri ile mağaranın derinliklerine doğru gitti.Gizemli bir ses ve gizemli bir kapı vardı.Dean cesurca içeri girdi ve karşılaştığı şey dehşet vericiydi.Bu bir tapınak.Tapınağın ortasında büyük görkemli bir koltuk v...