21

368 25 2
                                    

Te învârteau prin cameră în continuu gândindu-te la reacția pe care o va avea Harry când v-a afla. Erai însărcinată în luna a 4 și recent ai aflat. Ai observat ca aveai stări de greata și pofte. Dar te gândeai ca poate ai toate astea de la vreme sau de la mâncarea nesănătoasă pe care o mănânci.  Dar s-a dovedit a fi o sarcina. Te întrebai dacă Harry v-a accepta copilul. Dacă va fi fericit ... Ți-ai adus aminte ca azi soțul tău te scoate în oraș,  la un restaurant, asa ca te-ai îmbrăcat corespunzător locației și ai așteptat ca soțul tău sa vina de la lucru. Imediat cum a apărut,  te-a sărutat pe frunte și ți-a zis ca merge sa se schimbe. În câteva secunde Harry a coborât și v-ați îndreptat spre mașină,  de unde următoarea direcție a fost restaurantul. După ce ați ajuns, Harry ți-a deschis portiera și ați înaintat spre restaurat. Acolo v-a întâmpinat un domn .

- Aveți rezervare? 

Harry : Da. Pe numele Styles.

- Oh ... pe aici va rog.

Când ați ajuns  la masa, Harry ți-a tras scaunul pentru a te așeza. După s-a așezat pe scaunul din fata ta.

Încă te gândeai cum o sa ii spui despre sarcina. Îți era teama de reacția pe care o va avea.

Y/N : Harry....

Harry : Ce e iubito ?

Y/N : Am ceva important sa îți spun.

Harry : Ce e ?

Y/N : Harry ... sunt...

Harry : Ce ai pățit?  E partea aceea a luni ?

Y/N : Nu .... partea aceea a luni nu a mai sosit. Sunt însărcinată.

Spui tu ușor speriată de reacția ce va urma.

Imediat Harry arunca o privire spre burta ta. Privirea ii urca când de la burta, când spre fata. Pe fața soțului tău se așternu' un zâmbet imens. Imediat acesta se ridica în picioare și spuse tare :

Harry : O sa fiu tata ?

Poate puțin cam tare. Toate persoanele din restaurant își întoarse privirea spre voi.

Y/N : Da.

Harry : In a câta luna  ești? 

Y/N : In a patra.

Harry : Maine mergem în vedem dacă e fata sau băiat. 

Y/N : Ești fericit ?

Harry :Normal .

Spune el și vine spre tine făcându-te sa te ridici de pe scaun. El te luă în brate și te învârti de cateva ori. Nici nu mai conta ca erați priviți de oameni. Erați doar tu, Harry și viitorul bebe.

După ce te puse jos, strigă :

Harry :Fac cinste tuturor cu șampanie !! O sa fiu tata!!

Oameni din restaurant au început sa aplaude. Iar Harry ? Harry avea o energie de nedescris. Râdea si țopăia de fericire..

Era clar. Când se va naște copilul, va fi petrecere 2 zile și 3 nopți. 

Imagines ☆Harry Styles☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum