Erai puțin îngrijorată. Parinti tai te invitase pe tine și Harry la ei pentru a îl cunoaște pe Harry. Erai emoționată. Nu știai cum va decurge întâlnirea lui Harry cu parinti tai.
Harry :Iubito ... nu te îngrijora. Totul va fi bine.
Y/N : Sper...
Ați deschis ușa casei părinților tai și ați intrat. Harry le- a înmânat niște cadouri și după v-ați așezat pe canapea în sufragerie.
T/t ( Tatăl tău ) : Și. .. cum te numești?
Harry : Harold Edward Styles. Dar toți îmi zic Harry.
M/t ( mama ta): Și .. câți ani ai ?
Harry : 23
T/t : Oh. .. ești mai mare decât fiica mea.
Y/N : tata.... nu e mare diferența. Sunt doar 3 ani.
T/t : și. .. cum ți se pare fiica mea ?
Harry : Pai .. e timida... iubitoare... grijulie.. dar în același timp e și sălbatică, pasionala și vulcanica.
M/t : Cum adică?
Harry : Acum poate pare un mielușel. Dar în pat e o adevărată fiara.
Imediat cum ai auzit ce a scos iubitul tău pe gura, îți venea sa ii dai una.
Părinți tai te priveau mirați. Nici nu știau ce sa mai spună. Iar tu ? Ție îți venea sa intri în pământ de rușine.
Y/N : Mama... tată. .. Harry glumește! !!
Harry : Mmm.. .. nu chiar... semnul de pe gât pe care mi l-ai lăsat nu spune asta.
Y/N : Harry ... taci.
Harry: Scuze iubito.
CITEȘTI
Imagines ☆Harry Styles☆
Short StoryTitlul spune tot. #29- proza scurta #11- proza scurta #50 - FanFiction #64 - FanFiction