16

442 19 2
                                    

Te gândeai la colegul tău,  Harry. Îl plăceai din clasa a cincea. Și acum deja erai în ultimul an de liceu. În toți acești ani nu ai avut curajul de ai spune lui Harry ce simti. Te încurajai singura spunând ca nu are cum sa fie asa de rău.  Dar, când ajungeai în fata lui, îți pierdeai tot curajul. Dar... ai decis ca azi azi trebuie sa pui piciorul în prag. Era ultima zi de liceu. Era ultima ta șansă. Nu ai de unde sa știi ce îti rezervat viitorul. Poate nu o să-l mai vezi niciodată după ziua de azi. Înainte sa mergi la el sa îți mărturisești sentimentele,  ai zis sa mergi la baie sa te aranjezi puțin. Măcar sa fii puțin dichisita în fata lui. Ai intrat în baia fetelor. Te-ai apropiat de oglinda și ai început sa îți treci mana prin par. La un moment dat se deschide ușa băii. Înăuntru intra un băiat și o fata sărutându-se. Băiatul o lipește pe fata de ușa baii.
      
               - Ammm... ma scuzați. * spui tu*

Cei doi opresc sărutul și se întorc spre tine. Imediat simți ca aerul ti s-a oprit in gat. Cei care se sărutau,  erau Harry și cea mai buna prietena a ta, care știa cat de mult îl placi pe Harry. Au început sa îți curgă câteva lacrimi pe obraji și ai ieșit val vârtej din baie. Aveai inima franta. Era clar ca nu mai aveai nicio șansă cu Harry și ca trebuie sa îți schimbi prietena.

      

Imagines ☆Harry Styles☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum