Erai pe Facebook și ai văzut ca iubitul tău ,Harry, este online. Voi nu v-ați întâlnit încă fata în fata. Dar totuși. .... țineai la el ... îl iubeai.
Y/N : Bună iubitule ❤
Harry : Cine ești?
Y/N : Harry ... Ce te-a apucat? Sunt eu .... Y/N ....
Harry: Da bine.....
am văzut cum
te cheamă de la
profil ....
dar cine ești tu ?Y/N :Sunt iubita ta. .... ce naiba ai azi Harry ?
Harry : Harry nu
are o alta iubita
inafara de mine.
Eu sunt sigura
lui iubita.Y/N : Poftim ? Cine ești?
Harry : sunt Melisa...
Iubita lui de 1 an...de când ești împreună cu el ?Y/N : Eu sunt iubita lui de 3...
luni .....Harry : Sa știi ca el nu te iubește. ... isi bate joc de tine..... te amăgește..
Eu sunt iubita lui ....
Harry o sa fie tata...Y/N : E-Eu .... nu știam. ... nu mi-a zis nimic de genu' .... dacă știam, nu mai acceptam sa fiu iubita lui ......
Harry : Uite....pari de treaba .... nu semeni cu celelalte fete cu care ma inseala. Îți sugerez sa stai departe de EL. ... nu e o amenințare. ... e un sfat ... nu esti prima pe care o fraiereste. .. și eu am fost ca e tine... și pe mine m-a fraierit .
Y/N : Dar. ...... dacă te inseala, de ce încă ești împreună cu el?
Harry : Datorita copilului ce trebuie sa se nască. .... sunt în luna a 8-a ... și nu as vrea ca (,) copilul meu sa crească fara tata. Ar fi judecat de societate.
Erai socata..... nu credeai ca Harry te-a minți. ... credeai ca poate ar avea o alta iubita ..... dar sa fie și Tata. ....
Nu esti genul care strica familii .....niciodata nu ai fi acceptat dacă știai ca Harry are deja o familie..... te simțeai tradata. ... tot ce ai mai făcut după conversația pe care ai purtat-o pe messenger, a fost să-l blochezi pe Harry și sa vizionezi un serial cu cutia de înghețată în brate....
CITEȘTI
Imagines ☆Harry Styles☆
ContoTitlul spune tot. #29- proza scurta #11- proza scurta #50 - FanFiction #64 - FanFiction