-4-

31 4 1
                                    

  Dünya bitmek bilmez bir savaşa girmek üzereydi insanoğlu kimsenin aklına bile gelmeyecek teknolojiye sahip olmuştu ama savaş! Bu döngü hep devam edemezdi  Dünya ölüyordu, Dünyayı öldürüyordu

§ § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § 

  Karia koşarak 3. kata çıkmaya çalışıyordu. Aklındaki haberi hemen arkadaşlarına duyurması lazımdı direniş kazanacaktı sadece ufak bir yardım lazımdı direniş kazanacaktı.

  Odaya girdiğinde Mehmet ona baktı çalıştığı makineyi bırakıp hemen Karia nın yanına geldi

" Noldu buldunuz mu"

  Karia önce eliyle köşedeki duran suyu işaret etti Mehmet hemen gidip suyu getirdi kızın bu kadar susamış olacağı aklından çıkmıştı kaç gündür koşuyordu acaba onun iyiliğini kimse yapmamıştı yapamazdı, çünki Karina bu sistemde babasını kaybetmişti babası ailesinden kalan son kişiydi son bir kişi.

§ § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § §

   İnsanlar yeni teknojileri keşfetmeye, geliştirmeye başlamıştı uzayda yaşam tarih olmuştu onun yerine Dünyayı yeniden kurdular başlarda gayet normal bir yaşam başa sarmıştı insanlık yeniden doğmuştu ama yanlış giden bir şeyler vardı. Dünya nın tekrardan kurulmasını istemeyen bir topluluk gün geçtikçe savaşlar boy göstermeye başlamıştı yeni dünya silahları geçtiği her yerde büyük hasarlar bırakıyordu. Karanlık çağdaki olaylar tekrarlamaya başlandı; diri diri cenaze ayinleri, soygunlar, tacizler, çeteleşme, kadınlar cansız bir varlık olarak görünmeye başlandı satılmaya başlanmıştı. insanlık sona yaklaşıyor du. Eskiden büyük olan şehirler şuan kuraklık, sıcak ve tahribat dan artık yaşanmaz bir hale dönüşüyordu.

  Direniş adında kurtarıcı bir topluluk dayanmaya çalışıyor insanlara yardım etmeye çalışıyordu her bölgede gizli toplantılar, sığınaklara yapmaya başlamıştı insanlık kurtarılacak dı birilerinin bunu yapması gerekiyordu. Direnişçilerin bir umudu vardı Teknoloji  ama savaşçı yoktu. Tarihde adını yazdırmış savaşçılardan bir ordu kurmaya çalışıyordu zaman makinası yapmak hala zor durmdaydı ama imkansız değildi.

§ § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § §

   Karia suyu içtikten sonra elindeki plastik bardağı bi kenera salladı olduğu yere çöktü. Her yeri sızlıyor du uykuya ihtiyacı vardı, gözleri hiç yardımcı olmuyor du kapanmaları an meselesiydi. Acaba bu bilgi yeterlimyidi kazanacaklar mıydı babasının intikamını alacak mıydı. Kendi kendine gülmeye başladı. Mehmet hala afallamış bir şekilde yerde yatan kıza bakıyor du kız ise gülmekten konuşamıyordu

" Karia noldu buldun mu? Cevap ver"

  Karia, Mehmet e bakmaya başladı onu çok seviyordu Mehmet i kurtarıcısı gibi görüyor du yaşadıkları ilişkide de Mehmet daima romantik bir insan oluyor her zaman onu mutlu ediyordu.

§ § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § §

     Mehmet, Karia yı bulduğunda Karia hırsızlık ile geçiniyor günlük yaşıyordu. Onu bir barın arkasında uyurken görmüştü normal sokak serserilerinden sanıp geçmişti artık acınacak zaman değildi dünya değişiyordu, ama arkasından duyduğu çığlık ile geri döndü sarhoşun biri az önceki kıza çullanmış onu soyunmaya zorluyordu. Mehmet arkasını dönüp görmezden gelmeye çalıştı dünya artık böyleydi yabani hayat yeniden başlamıştı. Tam dönüp gidecekken o an içindeki bir dürtü ile kıza doğru yürümeye başladı. Adamın omzuna elini koyduğunda adam Mehmet e dönüp sırıtmaya başladı

"  Kusura bakama dostum başka kapıya" adam, Karia yı süzüp tekrar Mehmet e döndü " bu güzel parçayı önce ben buldum"  adamın sırıtması iğrenç suratında adeta kusma etkisi yaratıyor du. Mehmet dayanamayıp ufak tebessüm etti yumruğu adamın yüzünün ortasına indirdi. Sarhoş olan adam içkinin etkisi ile anında yere düştü Mehmet kızı da elinden tutup arabasına götürdü. Mehmet arabayı çalıştırdıktan sonra  torpido gözinden açıp peçete ve bir şişe suyu kıza uzattı, kız sadece gözleriyle teşekkür etti. Mehmet kıza bakıp güzel bi kız olduğunu düşünmeye başladı, düz kızıl saçları zaten ayrı bir güzellik katıyordu, teni bembeyaz, gözleri şu ana kadar gördüğü en koyu gözlerdi, göğüsleri fazla büyük olmasada küçük de denemezdi. Yaşı fazla olamaz daha 20 sinde bir kız kadar gösteriyordu Mehmet de çok yaşlı sayılmaz 25 e yeni girmişti. Kızın kıyafeti kirlenmiş biraz da kokuyor du bu hali bile ile güzel ken sıcak duşun altında temizlendikten sonra nasıl olacak tı acaba. Mehmet bunları düşünürken kız ise kendinin incelendiğinde habersiz verdiği suyu  tek seferde bitirecekmişcesine kafasına dikti. Mehmet in bir kaç aydır kurgulayıp hayata geçirmeye başlıyacağı proje için insanlara ihtiyacı vardı ilk insanı ise sokaktan bulduğu bir kız olmuştu. Direnişin yeni insanlara ihtiyacı olacaktı.

§ § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § §

" Sakin ol Mehmet biraz soluk alayım ama dimi." dedikten sonra gülmeye devam etti kendinde değil gibiydi şuru mu kapanıyor du acaba. Şuan uyuyamazdı. Mehmet in sabırsız bakışını daha fazla devam ettirmemek için devam etti. "Parçayı ve bilgiyi buldık artık her şey hazır  belgelerin ve parçaların güvenli yollardan elimize ulaşması 1 günü bulur."

   Karia tek nefeste anlattığı her şey Mehmet in tam da istediği gibiydi direniş bu dünyaya barışı getirecekti. Karia ya elini uzatıp

" Sana güveneceğimi biliyordum Karia senin sayende orduyu toplamaya başlaya biliriz. "

   Karia, Mehmet in elini bırkatıktan sonra duş alıp dinlenmek için odasında olacağını parça geldiğinde kendisinide çağırmasını istedi ve Mehmet i çalışması ile başa başa bırakıp odandan ayrıldı.

  Mehmet makinesine dönüp gelen parçanında takılacak yerini ayarladıktan sonra biraz uyumak için ofisteki koltuklardan birine uzandı. Uyku yanına bile uğramıyordu aklında makinenin bitmiş hali vardı acaba nasıl savaşçılar gelecekti? savaşmak için yeter kadar güçlü olacaklar mıydı? doğru karar bu muydu? hepsinin cevabını önündeki 1 ay içinde görecekti. Hafiften gözlerini kapattıktan sonra uyku alemine dalmadan önce ki son saniyelerinde bile aklında makine ve savaş vardı zor olucaktı acaba dünya bunu kaldırabilecek miydi?

   Uyandığında koltuğa yattığı için kendine söylendi. Ayağa kalkıp gerindikten sonra elini yıkamak için lavaboya gitti. Aynanın karşısında kendini incelerken sakallarının çok uzamış olduğunu fark etti en son ne zaman traş olmuştu ki. Yüzünü yıkadıktan sonra mutfağa yöneldi karnı aç felan değildi sadece meyve yemek istiyor du. Mutfağa girdiğinde Karia yı süt içerken buldu. Karia da onu gördüğünde sütü tezgaha bırakıp yanına geldi parfümün kokusu Mehmet i hep tahrik ediyor du. Şeftali ile sütün karışımı olan koku normal de tiksindirici gele bilirdi ama şuan tarifi edilemezdi.

" Karia hep böyle güzel olmak zorunda mısın sanırsam seni ilk bulduğumda çöplükteydin"

   " Gelir gelmez de ben yıkandıktan sonra daha kim olduğumu sormadan beni yatağa  atan da sanırım karşımda ki öküzdü" dil çıkarttıktan sonra omzuna hafifçe vurup tezgaha dönüdü sütünü alıp mutfaktan çıktı. Ofise geldiğinde biraz araştırma yapmak için bilgisayarın başına geçti.

  Mehmet az önceki konuşmanın şaşkınlığını attıktan sonra sessizce gülerek dolaba döndü. Kapağı açtığında alttaki elmalardan birini alıp yıkadıktan sonra ısırarak biraz televizyon izlemek için ofise geçti.

  MERHABA SİZİNLE İLK KONUŞMAM. BU KİTABI YAZARKEN YARDIMCI OLAN BANA FİKİR VEREN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM VE OKUYUP DA BANA DESETEK OLANLARADA TABİKİ.

  BEN FAZLA KONUŞANLARDAN OLAMIYCAĞIM SANIRIM. GENELDE BENDE SEVMEM. ŞUAN KİTAP NASIL Bİ ANDA BURAYA GELDİ? BURASI NASIL LEAGUE OF LEGENDS'E BAĞLANACAK GİBİ SÖZLER DUYAR GİBİYİM AMA KİTAP TEK SEFERDE OKUTUP HER ŞEYİ SANA ANLATIYOR SA EĞLENCELİ OLMAZ DİMİ. BU VE BU GİBİ BİRKAÇ BÖLÜMÜ KİTABIN ORTALARINDA ANLAYACAKSINIZ TABİKİ ŞUAN ANLAYANLAR TAHMİN YÜRÜTENLERDE VARDIR ELBETTE AMA SİZE GÜZEL BİR KİTAP SUNMAK İÇİN UĞRAŞIYORUM.. HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM

GÖRÜŞMEK ÜZERE......

Rüzgarın Sesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin