Medya; Jimin & AgustD Tony Montana
Soo Min akşama kadar ne yapacağını düşünmüştü. Telefonu hala açamıyordu. Belki de mesajı takmaz bile diye düşündü. Belki o son mesajı atmasam bu şıkka inanabilirdim diyerek kendi tezini çürüttü. O kadar çok düşünüyordu ki kendini odasına hapsetmişti ve hiçbir şey yememişti akşam yemeğinde.
Bir anda aklına bir şey geldi. Mesaj attığı hesabında fotoğrafı vardı. Hem de yüzü en net olanından. Kendini yatağa atarak ofladı. Yurttaki öğrencilere Soo Min diye birini tanıyor musunuz diyerek fotoğrafını gösterse tanıyan bir kişi elbet çıkar. Şimdi sıçtım. diyerek bir kez daha ofladı.
Odaya elinde telefonla annesi girdi. "Sanırım telefonun cidden bozulmuş. Sun Hi seni istiyor." diyerek telefonu uzattı. Soo Min telefonu alınca annesi odadan çıktı. Sun Hi'nin konuşmasına fırsat vermeden hemen konuştu. "Seni öldüreceğim Sun Hi. Mesaj at mesaj at mesaj at dedin. Al şimdi sıçtığım yeri nasıl temizleyeceğimi düşünüyorum."
"Ne oldu? Ne yazdın? Ne cevap verdi? Tersledi mi?" Sun Hi merakla sormuştu. Her şeyi öğrenince soruna çözüm yolu aramaya başladı.
"Ülkede bir sürü Soo Min vardır. Gelip sana sorarsa inkar edersin. Numaranı falan değiştiririz."
"Eğer resmim olmasaydı bu dediğin mantıklı olabilirdi Sunny. Ama resmim var." Soo Min umutsuzca omuzlarını düşürdü. Biraz daha düşünüp bir çıkış yolu aradılar ama bir türlü mantıklı bir açıklama bulamadılar. Sun Hi "Bence telefonunu aç bakalım ne demiş? Yarın okulda da anlatırsın." diyerek telefonu kapattılar.
Soo Min annesinin telefonunu masaya bırakarak tekrar yatağa oturdu ve kendi telefonunu eline aldı. Tüm cesaretini toplayıp telefonunu açtı. Birkaç dakika sonra mesajlar gelmeye başladı. Sun Hi'den gelenleri es geçip Taehyung'un attığı mesaja girdi.
Kim Taehyung: İlk iki mesajı es geçiyorum şimdilik
FAZLADAN BİR SİM KARTIN MI VAR?
Onu bana satsanaSoo Min'in beklediği son tepki bile değildi bu. Şaşkınlıkla gözleri büyüdü ve ne diyeceğini düşündü.
Soo Min: Benimkini ne yapacaksın
Yenisini alsanaKim Taehyung: okulun oradaki telefoncu ile kavga ettim beni dükkâna almıyor
Diğer dükkânsa şehrin diğer ucunda neredeyse
oraya kadar gidemem
Ama bir sim kartına ihtiyacım var
Arkadaşımı işleteceğim
Hadi işte onu bana satSoo Min neden bu kadar ısrar ettiğini bilmiyordu ama Tae'nin üsengeç biri olduğunu biliyordu. Ona yardım edecek olma düşüncesi bile vermesine bir nedendi. Ama şuan evden çıkamazdı. Taehyung da yurttan çıkamazdı. Yarın okulda vermeyi teklif edecekti.
Soo Min: Ama
Taehyung ama yazısını görünce hayır diyeceğini düşünmüştü bu yüzden o devamını yazmadan hemen kendisi bir mesaj attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limerence | Kim Taehyung
FanfictionSoo Min: pişt arkadaşlarıma bile resmini atarken kıskançlıktan yüzünü karaladığım, naber? AMINA KOYAYIM İKİNCİ SİM'E GEÇMEMİŞ MİYİM BEN? ~ Her şey senin için; @DemigodFeyza