7° Final

239 17 18
                                    

Medya; V Stigma

Soo Min ve Taehyung birbirlerinden yeni ayrılmışlardı ki Bayan Beak bahçe kapısından içeriye girdi. Çift ne yapacağını bilemeyerek birbirlerinden hızla uzaklaştılar. Kapıya iyice yaklaşan Bayan Beak karşısında kızını ve sevgilisi olduğunu düşündüğü Taehyung'u görünce kaşlarını çattı. "Eve erkek atma demiştim Soo Min." diyerek yanlarına geldi. Taehyung Bayan Beak'in bu dediğine gülerken Soo Min "Anne!" diyerek kendini kuma gömmek istedi. Sun Hi de hemen yanlarına gelerek kapının önünde durmuştu. "Bayan Beak hoşgeldiniz. Taehyung da Soo Min'i dışarıya çıkartmak için gelmiş." Sun Hi'nin sözlerinden sonra ortamdaki diğer 3 kişi şaşkına döndüler.

Bayan Beak katı anne imajına bürünmüştü. "İzin vermiyorum. Daha dün çıktılar. Siz iki kızın birazda ders çalışması lazım." Taehyung'a dönerek devam etti. "Senin de ders çalışman lazım genç adam. Karın Soo Min gibi tembel ve çok yemek yiyen biri olursa evi senin geçindirmen gerekebilir." Ardından kahkaha atarak gençlerin bir şey demesine izin vermeden içeriye girdi.

Bayan Beak'in ardından bakarken Taehyung "Annen harika biri. Ben de gideyim de ders çalışayım. İlerisi için." diyerek göz kırptı. Soo Min utançla el sallayarak Taehyung'u uğurladı. Sun Hi ile içeriye girdiklerinde annesine kendisini utandırmamasıyla ilgili uzun bir nutuk çekti.

~

Soo Min'in pazartesi sabahını sevdiği zamanlar da olurdu. Mesela Taehyung sevgilisi iken ilk iki dersin beden olması, gidip sınıfta uyuyabilecek olması ve Taehyung'un sevgilisi olması. Bir de şey; Taehyung'un sevgilisi olması. Taehyung'un sevgilim olmasını saydım ?

Kafasını sallayarak okul bahçesine girdi. Sınıfın toplandığı yerde toplanıp beden öğretmenini beklemeye başladı. Sun Hi genelde pazartesi günleri ilk iki derse gelmez, uyuma hakkını evde kullanırdı. Soo Min annesi yüzünden bu hakkını her zaman yumuşacık sırasında kullanırdı. Beden öğretmeni gelip yoklamayı alarak öğrencileri serbest bıraktı.

Pencereden Soo Min'in dersinin beden olduğunu ve öğretmen serbest bıraktıktan sonra okula doğru yürüdüğünü gören Taehyung dersten izin alarak dışarıya çıktı. Bu derse bir sonraki derse girmemeye karar vererek boş olan karşı sınıfa girdi. Soo Min'in yerine oturarak onu beklemeye başladı. Bugün Soo Min'den sakladığı tek gerçeği ona söyleyecekti.

Soo Min sınıf kapısını açınca karşısında Taehyung'u görmeyi beklemiyordu. İçeriye girip kapıyı kapatarak Tae'nin üstüne atladı. Ay yani sarıldı, yanlış anlaşılmasın. Sarıldıktan sonra çantasını sıranın üstüne bırakarak oturdu. Taehyung da masaya oturdu.

"Dersten mi kaçtın Tae? Hani sen ilerisi için ders çalışıyordun? Dersten kaçmak iyi bir fikir olmamış ders çalışan biri için." diyerek güldü Soo Min. Taehyung ise bacaklarını sallamaya başladı. "Belki ilerideki karım tembel ve çok yemek yiyen biri olmayacaktır. Bu yüzden ders çalışmama gerek kalmamıştır." Soo Min kaşlarını çatarak karşısında bacaklarını sallayan Taehyung'un bacaklarını durdu. "Senin bacaklarını kırarım Kim Taehyung." Tae kahkaha atarak "Şaka yaptım." dedi.

Soo Min aklına gelen soruyla kafasını yasladığı Taehyung'un bacaklarından çekti. "Şu garip mesajı attığım gece başka bir şey söyledim mi ya da yaptım mı?" diyerek Tae'ye döndü. Taehyung kaşlarını havaya kaldırarak "Garip?" diye sordu. Soo Min gözlerini kaçırarak ne cevap vereceğini düşündü. Öp beni mesajı diyemezdi. "Neyse ya gerek kalmadı. Ee ne yapacağız şimdi iki ders burada?" diyerek konuyu değiştirdi.

Taehyung birden ciddileşerek masadan kalkıp Soo Min'in yanına oturdu. "Aslında sana bir itiraf yapacaktım."

Taehyung bunun o kadar ciddi bir şey olmadığını düşünüyordu ama öyleymiş gibi davranmak hoşuna gidiyordu. "Hani sen ilk mesajı attığın zaman sim kartına ihtiyacım var demiştim. Aslında yoktu. Sadece sen ve attığın mesajlar o kadar şirindi ki seninle konuşmak istedim. Bunu normal bir şekilde yapamayacağımı düşündüğüm için yalan söyledim." karşısındaki Soo Min'in şaşkın suratına bakıp güldü. "Ama dükkândaki adamla cidden tartıştık. Beni almıyor içeriye."

Soo Min ne diyeceğini bilemedi. Taehyung cidden kendisinin bir fotoğrafını görünce etkilenmiş miydi? "Peki istediğin bir şeyi yapacağım olayı niyeydi?" diyerek Soo Min de güldü. "Aslında benden bir şey istersin sonra ben onu yaparım ve bu sayede tanışmış, yakınlaşmış oluruz diye düşünmüştüm. Ama sen ve kurnazlığın planımın gelişme bölümünü değiştirdi." diye cevap veren Taehyung saçlarını karıştırdı.

Soo Min, Tae'ye dönerek gözlerinin içine baktı. "Yani benden ilk görüşte etkilendin." diye sordu. Taehyung da Soo Min'e yaklaşarak "Hı hım." diye onaylayan mırıntılar çıkardı. Ardından "Benimle evlenir misin?" diye sorunca Soo Min güldü. Taehyung da Soo Min'in gülüşüne güldü. Taehyung'un omzuna vurarak "TaeTae!" diyerek tekrar güldü Soo Min.

Taehyung ve Soo Min nerede olduklarını unutup birbirlerine yaklaştılar. Tae tam Soo Min'i öpeceği sırada sınıfın kapısı açıldı ve Sun Hi'nin sesi duyuldu. "Sizi BASTIM!"

~Bölüm Sonu~
Okurken mutlu olman istediğim tek şeydi. Umarım mutlu olmuşsundur sevgilim ~ Seni seviyorum DemigodFeyza



Limerence | Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin