308 24 46
                                    

Medya; V & Jin Even if İ die, it's you

"Acilen gitmemiz lazım. Hadi okuldan kaçıyoruz." Soo Min heyecanla sınıfa girerek çantasını topladı. Sun Hi'nin kendisine boş gözlerle bakıp toplanmadığını görünce "Hadi!" diyerek onun da çantasını topladı.

Taehyung'un söylediklerinden sonra koşarak onu orada bırakıp sınıfa girmişti. Bunu neden yaptığını bilmiyordu ama heyecandan olabileceğini düşündü. Hangi genç kız platoniğinden böyle güzel bir itiraf alıp sakin kalabilirdi ki?

Sun Hi sonunda kendine gelip Soo Min'den çantasını alıp ayağa kalktı. "Nereye gidiyoruz? Daha da önemlisi neden gidiyoruz?" diyerek kapıya doğru aceleyle giden Soo Min'e yetişti. Soo Min "Şimdi anlatamam neden gittiğimizi vakit yok. Hocalar görmeden okuldan çıkalım. Nereye gideceğimize çıkınca karar veririz." diye cevap verdi arkadaşına.

Hiçbir hocaya görülmeden okul binasından çıktılar. Sun Hi aklına gelen fikirle konuşmaya başladı. "Bize gidelim mi? Evde şuan boş biliyorsun. Seni eve atmış olurum." diyerek kahkaha attı. Soo Min gülmedi.

"Tamam olur. Ben de annemi ararım. Okuldan önce ben haber vereyim de daha az kızsın." diyen Soo Min okul bahçesinden çıktı. Çantasından telefonunu bulup annesini aradı.

"Beak Soo Min. Şuan derste olman gerekmiyor mu?"

"Annelerin en güzeli, en yeteneklisi, en beceriklisi, en hari-"

"Efendim kızların en yalakası."

Annesi sözünü kesince derin bir nefes alıp söze başladı Soo Min.

"Sun Hi rahatsızlandı da şuan onu eve götürüyorum annecim."

"Tamam o zaman hızlı olursan sadece bir ders kaçırırsın."

"Ama anne ben hasta ve yardıma muhtaç arkadaşını evde tek bırakıp okula dönecek kadar kötü bir arkadaş mıyım?" diyerek karşı çıktı Soo Min. Kısa süren  sessizlikten sonra Bayan Beak tekrar konuştu. "Tamam."

"Annelerin en harikasısın biliyorsun değil mi?" diyen Soo Min yalakalıklarına devam etti.

"Kızının okuldan kaçmasına izin veren bir anne. Cidden harikayım." ikisi de gülerken annesi Soo Min'e geç kalmamasını söyleyerek telefonu kapattı. Soo Min arkadaşına dönerek eve gidene kadar Tae'nin ona ne dediğini anlattı.

Sun Hi anahtarı kilide sokarken "Bu iş hoşuma gitmeye başladı. Bir düşünsene Taehyung da sana platonikmiş." dedi. Soo Min kafasını iki yana sallayarak içeriye girdi. Kendini en yakın koltuğun üstüne atarak konuşmaya devam etti. "Bence alakası yok. Sürekli ona bakıyordum ama o bana hiç bakmıyordu. Platonik olan izler bir kere kendimden biliyorum." dedi. Sun Hi de kendini bir başka koltuğa atmıştı. "Peki ondan ne isteyeceksin? Son istediğinden başka." diyerek kahkaha attı.

"Aklıma gelen her şeyi." diyerek sinsi sinsi sırıttı Soo Min. Ardından yanındaki yastıklardan birini Sun Hi'ye attı ve "Sen nasıl ev sahibisin? Açım ben doyur beni." dedi. Sun Hi kendisine atılan yastığı geri attı. "Ben hasta ve yardıma muhtaç bir kızım. Mutfağın yerini biliyorsun." diye cevap verdi.

Soo Min Mutfakta kendini doyururken yanına gelen Sun Hi ile dedikodu yapmaya başladı. Konuşmaya devam ediyorlardı ki Soo Min'in telefonuna mesaj geldi. Annesi olduğunu düşünerek rahat hareketlerle telefonunun kilidini açtı. Taehyung'dan geldiğini görünce eli ayağı birbirine dolaştı.

Heyecanlandığını gören Sun Hi, Soo Min'in telefonuna baktı. "Hadi ne yazmış açsana merak ettim." diyerek arkadaşına gaz verdi. Düzeltiyorum vermeye çalıştı.

Kim Taehyung: okuldan kaçtın?

Soo Min: Sun Hi rahatsızlandı da onu eve götürdüm
Şuan da ordayım
Ay yani buradayım

Mesajları okuyan Sun Hi olmuyor olmuyor der gibi kafasını iki yana salladı. Sonra fark ettiği detayla Soo Min'e döndü. "Neden profilinde deniz manzarası var bu çocuğun?" Soo Min bilmiyorum der gibi omuz silkti. "Hadi değiştirelim." diyerek güldü ve Taehyung'a mesaj attı.

Soo Min: hadi profil resmini değiştir

Kim Taehyung: sebep?

Soo Min: ben öyle istiyorum
Sen de istediğim şeyleri yapmak zorundasın .d

Tae görüldü attıktan birkaç saniye sonra profil resmini değiştirdi. Neden değiştirmesini istediğini bilmiyordu ama tekrar manzara fotoğrafı yaptı.

"E bu seferde ağaç fotoğrafı yaptı!" diye cırlayan Sun Hi'ye dönüp ölümcül bir şekilde baktı Soo Min. "Yapar sana ne." diyerek telefonunu ondan uzaklaştırdı. Sevgi damarına kıskançlık damarı bağlanmıştı.

Soo Min: kendi fotoğrafını yapsana

Kim Taehyung: çok şey istiyorsun Soo Min
Ama tamam bir dakika bekle

Soo Min heyecanla ne yapacağını bekliyordu. Tae'nin yeni profilini görünce kahkaha atmaya başladı. Yanına gelen Sun Hi'ye de gösterip birlikte güldüler.

Taehyung'un attığı mesajla Soo Min'in kahkahaları durdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung'un attığı mesajla Soo Min'in kahkahaları durdu. Her utandığında yaptığı gibi buradan koşarak uzaklaşmak istedi. Sun Hi ise iç çekip birlikte çok yakışacaklarını, Tae'nin onun attığı mesajı unutmamasının ne kadar şirin olduğunu söylüyordu.

Kim Taehyung: bu resmimi arkadaşına atarken karalamak zorunda kalma diye profilim yaptım.

Taehyung bilmiyordu ki Soo Min bu resmi arkadaşına atarken bile karalardı. Çünkü bu hali bile çok yakışıklı geliyordu ona.

{ Bölüm Sonu }
Soo Min (DemigodFeyza) için medyaya resim koymuyorum Kesinlikle tırstığım için değil  jxwkckkskc #itiraf

Limerence | Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin