8.Czy Ty nie masz serca!?!?!

71 5 3
                                    

Perspektywa Emily
Po skończonych lekcjach jak zwykle poszłam do domu. Mamy nie było, pewnie została w pracy.
Wsumie fajnie,ponieważ nie będzie się martwić jeśli wyjdę i późno wrócę.
Dzisiaj wyścigi... nie mogę się doczekać tego co ma się ścigać z ,,królową" czyli ze mną. Jest 16 ,a wyścigi będą o 23 czyli mam 7 godzin.
Postanowiłam, że wpadnę do Charlie'go. Od razu ubrałam się na później, założyłam czerwony croptop,krótkie jeansowe spodenki oraz moją ukochaną skórzaną kurtkę.
Zabrałam klucze i pojechałam do przyjaciela.Zastałam go w hmm...dziwnej pozie...
Jedną nogę miał na łóżku, a drugą na biurku (między nimi było ok
1metra dystansu)i czegoś szukał .To było naprawdę śmieszne aż zrobiłam zdjęcie. Gdy uwieczniłam go na swym telefonie wkońcu się odezwałam
-hej Charlie-powiedziałam głośno
Ten się odwrócił zapomnając, że stoi na biurku i zarył twarzą o podłogę.
To był najlepszy moment w moim życiu. Tak się śmiałam, że zaczął mnie boleć brzuch.
-Boże dziewczyno !!!czy Ty nie masz serca-powiedział trzymając jak się domyślam bolacą głowę.
-mmamm alle zz loduu-odpowiedziałam dalej się śmiejąc.
-dobra idę po lód -powiedział
Po chwili wrócił, wybraliśmy filmy i oglądaliśmy do 22.
Zaczęliśmy się zbierać, po 30 minutach byliśmy na miejscu.
Ciekawe kto jest tym moim przeciwnikiem. Jestem mega podjarana.Pojechałam na chwilę do Shawn'a naszego mechanika. Sprawdził mój motor ,a ja słysząc wezwanie Charlie'go z megafonów udałam się na start.Stał już tam ten nowy oraz kilku gości liczących na wygraną, na środku stanęła skąpo ubrana pusta blondyna.Nagle strzeliła w górę z pistoletu co oznaczało start.Wszyscy ruszyliśmy...
__________♡♡♡♡__________
I jak rozdział? Podoba się?
zaczarowana26 W_Hemmings Sylwetka03 rainbowfox903 SimpleKey

✔✔Stalker✔✔ |L.H| Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz