Yesimin fotografini koydum ama hani onun kinasi oldu ya o manada yani kına gecesi demek istedigim şu ki aslinda yesimin kinasi oldu sadece ezginin habibenin olmadi. Heh iste onlarin oyle fotografi olmadigi icin siz kina kiyafetinin icinde yesimi degil ezgiyi ve habibeyi dusunun hayal edin diye koydum. Bencede onun icin koydum. Neyse diyaloglara gecelim.
Sabah
Kahvalti ederler.
Barutcu arass ve aksoy ailesinde kina ve sonrasindaki dugun telaşı baslamistir.
Arass Köşk
Nehir: waow abi super olmussun.
Deniz: saol sende boyle suslu seyler giyer miydin?
Nehir: yesime danistim diyelim degismeye karar vermistim. Tarzimi da degistiriyorum.
Deniz: icin rahat....
Nehir: sorma degisme konusunda pek rahat degil zor geliyo ama alisicam
Deniz: alisirsin alisirsin
Nehir: neyse boşver beni eee siz simdi bekarliga veda da ne yapicaksiniz ?
Deniz: neden sordun ?
Nehir: hiiiccc merak ettim.
Deniz: oturucaz bi mekanda
Nehir: bi mekan hmmm
Deniz: kizlarin en cok korktugu sey zaten bekarliga veda da erkekler amaaann oturucaz iste bi kafe restaurant gibi bi yerde birbirimize icimizi dokucez.
Nehir: iciceksiniz
Deniz: e tabi
Deniz: ama azitmak yok gercekten bak azitmiycaz. Yanimizada bi kadin sinek bile yaklasamiycak.
Nehir: iyi
Deniz: yaklasamaz zaten o polatin ümüğünü....
Nehir: ya abi yapma
Deniz: üfff tamam tamam
Aksama dogru
Meftune sultan: nehirrr kuzuccuuuummm hadi gidiyoruzzz.
Nehir: tamaaammm geldiiiimmmm.
Aksam ezginin eve gelirler. Aksoy kardesler evine...
Nehir ezginin odasina girer. Odada ezgi disinda kimse yoktur.
Nehir: cok guzel olmussun.
Ezgi: saol biz senle konusamadik barda denizin pesinden geldim. Seni baskasi sandim falan o olay ben onceden dilemeliydim ama ozur dilerim.
Nehir: bak ezgi o olay onemli degil sorun degil zaten ben seni polatla beni abime savundugunda seni coktan affettim. Ben abime ne kadar deger veriyorsam sana da o kadar deger veriyorum.Hem kina gecen var bugun abimle evleniyorsun. Eglencez hadi. Bunlari dusunme.
Ezgi: peki
Nehir: yengem oluyorsun ha sana gorumcelik etmek cok guzel olucak usli gelin
Ezgi guler 😂
Iceri habibede gelir.
Nehir: oooo habibe cok guzel olmussun
Habibe: tesekkurler nehir bacum
Ezgi: gercekten super olmussun
Habibe: sende cok guzel olmussun
Nehir: bu gunlerdede arka arkaya dugunler masallah
Ezgi: senide gorucez nehir hanimmm polat evlenme teklifi etmis.
Nehir: evet iste dedeme soyliycem polatta daha söylemedi ama soyliycez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inadina ask yeniden 33. Bölüm
Romanceinadina ask bitti aslinda bitmedi yarıda kaldik ama ben bu hikayeyi mutlu sonla bitiricem iyi okumalar 😁