Akşam herkes evlerine gider. Buraya kadar herşey normaldir ama birşey hariç...
Defne: şükür bugünde ölmedik bol aksiyonlu bir gün geçirdik
Yalin: doğru 🤣 aman gün kazasız belasız sona erdi ya bir de yanimda sen varsın ya ohhh keyfime diyecek yok.
Defne: ya gece gece adamın romantik olacağı tuttu 😂😂 ama olsun benim de keyfime diyecek yok valla seninle çok mutluyum be kalascim iyiki varsin
Yalin: sende iyiki varsın laz kızı 😗😗
Defne: leyla doğum yapıp yeğenimi görünce bir degisik oldum bugün aynısı doruktada oldu. Ama bende hamile olunca bir an kendimi hayal etmeden yapamadım.
Yalin: hmmm oyle mi ?
Defne: öyle iste sen hayal etmedin mi ?
Yalin: ettim etmem mi ? Hamile olduğunu öğrendiğimiz günden beri doğum gününü bekliyorum bende senin çok iyi anne olucağının benim cok iyi bir baba olucagimin hayalini kurdum.
Defne: vaaayyy biz şimdi anne baba olucaz dimi bide anne dicek boyle küçük küçük elleri ayakları falan olucak yaa çok tatlı değil mi ?
Yalin: çok tatlı tabii
Defne: 😊
Yalin: 😊
Eve gelirler.
Yalinla defne eve girmek üzereyken evden sesler gelir.
Defne: o neydi ?
Yalin: bilmem ne neydi ?
Defne: o ses
Evlerinde hirsiz vardır ve değerli birşeyler ararken evi dağıtıyordur.( o yüzden birşeyleri yere atma sesi geliyordur)
Defne: baaakk bak duydun mu ? Birşeyler düşüyor sanki.
Yalin: duydum laz kızı duydum
Defne: hirsiz mi şimdi yani?
Yalin: olabilir ben şimdi bakmaya gidiyorum sen arabaya otur kapıları kilitle.
Defne: seninle gelsem bende
Yalin: hayir olmaz cok riskli ben çocuklarımla seni kaybedemem laz kızı yeni kavuşmuşken olmaz. şimdi arabaya otur kapıyı kilitle dedigimi yap laz kızı hadi. Ve ne olursa olsun arabadan çıkma.
Defne: tamam tamam
Yalin içeri girer.
Defne: allah'ım nolur sen onu koru
Yalin bilerek ses yapar. Hirsiz bunu duyar ve saklanır. Yalin aramaya devam eder. Ama hirsiz saklanır başka bir yerlere saklanır. Yalin pes etmez siniri daha çok artar. ( bunlar yaşanırken biraz uzun sürer defne merak eder yalini arabadan inse mi inmese mi kararsızdır ) defne sonunda polisi arar. Polis toprak barutçulara da haber verir. Ama yalin çoktan hırsızı yakalamıştır.
Yalin: ne işin var lan bizim evimizde ne işin var ??( tabii hırsıza okkalı bir yumruk atar) (ellerune sagluk yalinum) 😂😂
Hirsiz:...
Yalin: sana birsey sordum
Ama hirsiz yalının dövmesinden fırsat bulup yanıt veremez. Vah garibiimm
Polisler gelir.
Arkasından toprak barutçu,pembe sultan çinar, yeşim ve ezgi ve denizde gelir. Bide süreyya bey dede ve meftune ablada gelir. (bide ezgi ve deniz nereden duydu derseniz leylada haber durur mu ayol hemen ezgiye haber vermesiyle onlar da gelir) ( leyla gelemez doğum yapmıştı çünkü)
Defne arabadan çıkar
Yeşim : defne kuşum sen iyi misin? Sana birşey olmadı değil mi ?
Defne: iyiyim de korkuyorum ya yalina birsey olduysa ?
Yesim: abime birsey olmaz sen telaş yapma o çıkar şimdi değil mi ezgi ?
Ezgi: tabii çıkıcak şimdi yanına gelicek sarilicak sana kuşum sen stres yapma bak sen bir can taşıyorsun sonuçta
Defne: öyle mi dersin ?
Ezgi: öyle tabi tatlım öyle
Pembe sultan: kız finduk iyi misun?
Defne: iyiyim babannem iyiyim
Pembe sultan: aman iyi ol
(Daha çok kişi var defneye iyi misin diye sorucak olan ama şimdi sıkılırsınız diye uzatmiyim dedim)
Yalin, hirsiz, polis ve barutçulardan toprak ve çınar ve deniz evden çıkarlar.
Polisler defneye haber verdiği için teşekkür eder. Yalinla defne sarılır veee mutlu sonsuz... 🔜
Süreyya bey dede : yalin iyi misin?
Yalin: iyiyim dede iyiyim birseyim yok
Defne: çok korktum
Yalin: korkma laz kızı bana birsey olmaz
Defne:ya olsaydı?
Yalin: olmadı ama
Defne:tamam biz onu anladık zaten adama gulyabani geldi desem üfff şimdi onu mu döveceğim yaaa falan der.
Herkes 🤣🤣🤣
Toprak: yalin bu akşam bizde kalın ne olur ne olmaz
Yalin: bilmem ki ? Olur mu laz kızı
Defne: bilmem simdi rahatsızlık vermeyelim abi
Cinar: ne rahatsızlığı da siz yabancı misiniz ?
Yesim: çınar doğru söylüyor valla kuşum gidelim hadi sizde yukarda kalırsınız ( yukarıda dediği bir zamanlar ezgiyle kaldığı ev defnenin)
Deniz: aynen yalin yesimle çınar doğru söylüyor.
Yalin: iyi tamam o zaman
Defne ve yalin o geceyi bir zamanlar defnenin ezgiyle ev arkadaşı olarak yaşadığı evde kalırlar.
Bölüm sonu...
Yalnız bugün farkettim inadina aşkın 33. Bölümünden başlayarak taaa bugün 43. Bölümüne gelmişim benimle birlikte bu yolda yürüyen yani kitabını okuyan ve seven, takip eden bütünn takipçilerine teşekkürler eee banada bir maşallahinizi alırım.
Beğendiyseniz hikayeme oy vermeyi ve beğendiyseniz yorum yapmayı ve ınstagram hesabımı takip etmeyi unutmayın... Sizi seviyorummm... ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inadina ask yeniden 33. Bölüm
Romanceinadina ask bitti aslinda bitmedi yarıda kaldik ama ben bu hikayeyi mutlu sonla bitiricem iyi okumalar 😁