Sabah olur uyanirlar.
Leyla: ben bugün evleniyorum ayol 😀
Herkes dugun icin hazirlik yapiyolardir.
Leyla,ezgi ve eylülün yanindadir. Kahvalti yaparlar. Kizlar kuafore gider. Toprak damat trasi olur.Kuafor cikisinda leyla kardesleriyle eve gelir giyinirler. Defne, yesim, habibe onlarda toprak abinin evine giderler.
Leyla kardesleriyle birlikte giyinir. Toprak leylayi aramistir. Yola çıktık geliyoruz diye ve kiz evinde duygusallik yasanir.
Veeeeee beklenen an toprak korna calarak eve gelir. Tabii arass aileside oradadir.
Zil calar Ding dong
Leyla: acaba evlenmekten vazmi gecsem ? Cok duygusal oldu boyle
Eylul: bu saatten sonra oldu canim naparım seni öldürürüm 😀
Leyla: gulmeye baslar 😀😀
Eylul: hadi kapiyi ac ezgi
Ezgi dış kapiyi acar. Oradan eylulde gelir.
Toprak leylayi gorur. Dona kalir. 😀😀😀
Toprak: cok guzel olmussun hatun
Leyla: yok evlenmeden once hatun demek yok sende hic fena degilsin 😊
Toprak: cikalim mi ?
Leyla: ay cikalim ayol
Cikarlar. Kardesler icin huzunlu bi zamandir. Sarilirlar.
Leyla: eylul ve ezginin kulagina sakin uzulup aglamayin dayanamam hep yaninizdayim ne zaman isterseniz gelin tamam mi yarim saatlik yol zaten
İkiside tamam seklinde basini sallar.
Veee arabaya binip gider toprak ile leyla ve cok mutlu yaşarlar dermisim daha dugun var onu yazcam kardes daha bitmedi dur. 😂😂😂 okumaya devam
Leyla ile toprak fotograf cekilmeye giderler. Guzel pozlar verirler. Oradan da dugun salonuna geciceklerdir.
Düğün salooonnnuuu
Leyla ve toprak gelmistir gelin odasindadirlar. Misafirlerde yavas yavas gelmeye başlamışlardır.
Kizlar gelmistir direk gelin odasina gitmislerdir. Bazi kizlarda asagidadir.
Kizlarin hepsi asagi gelir veeee dugun baslar.Toprak ve leyla salona girerler. Nikah masasina otururlar.
Nikah Memuru: adiniz soyadiniz
Toprak: toprak barutcu
N. Memuru: adiniz soyadiniz
Leyla: leyla aksoy
N.memuru: siz leyla aksoy toprak barutcuyu hastalikta saglikta yoklukta varlikta es olarak kabul ediyor musunuz ?
Leyla: evveeettt 👏👏👏
N.memuru: siz toprak barutcu leyla aksoyu hast....
Toprak: evet lan evet kabul ediyorun 😀😀👏👏
Ilk danslarini yaparlar falan hersey cok guzeldir. Dugun ortasında kizlar gelin odasina gider ve geri gelirler muzik calmaya baslar. Ezginin elinde davul sarkinin ritmini tutuyordur. Leylanin elinde dugun cerezler sekerlemeler insanlara atiyodur. Diğer kizlarin elinde mum ve birseyler yazili olan kartlar vardir. Dans ediyolardir falan hersey cok guzel gidiyordur. Vee dugunun sonlarina dogru yaklasilmistir. Ve dugun bitmistir. Aksoy kardesler icin ayrilik vaktidir. 😔 eylul ve ezgi leylaya uzun uzun sarilirlar. Aglarlar uzulurler. Kendilerini toparlarlar. Leyla ve toprak evlerine gitmek icin yola koyulurlar. Deniz ezgi dugun salonunun bahçesinde kalir. Deniz firsat bu firsat yuzuk cikarir evlenme teklifi eder.
Ezgi hic beklemiyodur dona kalir.
Deniz: evet cevap...
Ezgi: evet 😘😍❤ sarilirlar
Cok mutlulardir ama ayni bahçe de deniz önlerinde polat ve nehiri konusurken duymustur. Ezgi gormemistir bile.
Polat: ah mavi gafa ya napcaz boyle hep gizli sakli mi olucak ? Napiyoruz yanlis birsey mi yapiyiruz abinden ve dedenden izin alacaguz alt tarafi ya
Nehir: öyle olmuyo iste onlar canim ben ayarliycam birseyler tamam mi ?
Polat: ayarliycam ayarliycam hani tık yok
Nehir: birseyler bulcam uygun zamani bekliyorum heralde
Deniz: ne ?
Nehir ve polat saskin bir ifadeyle birbirine bakarlar
Veee bu kadar devami yarin gelicek. Ben bazi karakterler ve dizi disinda kendi sozlerimi de katiyorum ama istemeseniz katmam istemezseniz yoruma yazabilirsiniz. Hikayeye ilginiz icin tesekkurler. İyi okumalar 😘😍😙 hikayeye isterseniz oylamayi isterseniz de instagram hesabim inadinaaskyeniden_ takip edebilirsiniz. Hikayemi okudugunuz ve bana bu yolda destek verdiginiz icin tesekkurler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inadina ask yeniden 33. Bölüm
Roman d'amourinadina ask bitti aslinda bitmedi yarıda kaldik ama ben bu hikayeyi mutlu sonla bitiricem iyi okumalar 😁