/*
"Sen hırsızlık mı yaptın?"
Amelia gözlerini kocaman açmış oda arkadaşına bakıyordu.
1 hafta içinde Tom'un yapmadığı şey kalmayınca ve yeni bir yetim çocuk gelince Tom'u bodruma postalamışlardı. E gitmişken Amelia da gitsin diyip onuda göndermişlerdi. Yemek harici dışarı çıkmalarınada izin vermiyorlardı. İkiside taş gibi yataklarda yatıyordu. Tom yaptıkları yetmezmiş gibi birde hırsızlık yapmıştı.Umursamayarak "Evet." dedi. Yatağına oturup elindeki ufak tefek şeyleri incelemeye koyuldu.
"Hırsızlık kötü birşeydir Tom. Başkalarının eşyalarını çalmamalısın."
"Peki ya bundan sanane?"
"Ben senin arkadaşınım Tom."
"Arkadaşlar birbirlerine destek olurlar Amelia."
"Kötü şeyler yaptıklarında da uyarırlar Marvolo."
"Kötü birşey yapan ben değilim onlar!"
"Farketmez Tom. Kötülüğe kötülükle karşılık vermemelisin."
"Bundan sanane aptal! İstediğimi yaparım! İstersem seni bile kontrol edebilirim!"
"Unuttun mu Riddle? Ben de bir ucubeyim."
#
İki çocuk taş gibi yataklarında oturmuş birbirlerine garip garip bakarken. Odaya uzun sakallları, saçları ve yarım ay şeklinde gözlüğü olan bir adam girdi. Arkasında da Bayan Hunt vardı.
"Biraz yalnız konuşabilir miyiz hanımefendi?"
"Tabi tabi."
Bayan Hunt hem garipseyen hemde mutlu bir şekilde odaya son bir bakış attı ve arkasını dönüp kapıyı kapatarak gitti.
"Merhaba çocuklar."
Amelia korkarak yaşlı adama baktı. Tom'un sert suratından hiç bir ifade okunmuyordu.
"Merhaba." dedi Amelia çekingence.
Tom ise sinirlenmişe benziyordu. Ya da benzemiyordu. Daha çok şöyle duruyordu:
Duygusuz gibi. Fakat herkesin duyguları vardır değil mi?"Benden korkmanıza gerek yok çocuklar. Ben Albus Dumbldore. Profesörüm."
*buralardaki konuşmaları hatırlamıyorum o yüzden kısa kestim dlldşsösşdşxşxş.*
*niye kısa diye sormayın bir önceki bölümü bir daha okuyun ksmslzlsşzçxl *
*şaka len şaka bidahaki bölümü 1000 kelime filan yapmayı düşünüyorum ondan kısa ehehehehehe *
*medya kendi yapımım ehuehuheuehehehe *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçurum
Fanfiction"Bir kız var..." "Kıyameti durdurabilecek güçte bir kız." "Ona sevgiyi öğretebilir." ________________________________________ Kapak by: @Riddlehead