⚫ b e ş

3.8K 233 98
                                    

İki yıl sonra...

Aradan 2 yıl geçmişti. Tom hala Amelia ile konuşmuyordu. Amelia bunun nedenini çözebilmiş değildi. Sürekli soruyordu.

Neden?
Sebep neydi?

Amelia sürekli Tom'un yanına gidip konuşmaya çalışıyordu. Tom ise onu duymuyormuş gibi yaparak slytherin ortak salonuna gidiyordu.

Amelia'nın bu sırada üç yakın arkadaşı olmuştu. Gryffindordan Zachary ve Fleamont, Hufflepuff'tanda Alice ile arkadaş olmuştu. (Gümüş dörtlü ehehehe)

"Hey! Elia!"

"N'oldu Fleamont?"

"Lanet olası iksir sınıfını yine bulamıyorum!"

"Merlin! Düş önüme."

"Teşekkürler!"

Amelia iksiri ne kadar seviyorsa Fleamont o kadar nefret ederdi. Sınıfın nerede olduğunuda sürekli unuturdu. Amelia'yla biraz yürüdüler. Sınıfın önüne geldiklerinde Amelia durdu ve eliyle kapıyı gösterdi.

"Hadi gir artık tılsım dersine geç kalmak istemiyorum."

"Teşekkürler Amelia iyi dersler!"

Fleamont dersliğe girdikten sonra Amelia kitaplarını kolunun altına sıkıştırdı ve yürümeye başladı. Tam sınıfa girecekken Tom'u gördü. Duvara sırtını yaslamış hararetli hararetli Abraxas'a birşeyler anlatıyordu. Amelia şansını denemek istedi ve elini havaya kaldırıp Tom'a seslendi.

"Hey Tom!"

Tom Amelia'ya "ne var" der gibi baktı. Amelia cesaretini toplayıp Tom'un yanına gitti.

"Nasılsın diye sormak istemiştim."

"İyiyim."

Tom soğukkanlı bir şekilde konuştu ve Abraxas'a işaret etti. Abraxas başını onaylar bir şekilde salladı. Sonrada ters yöne doğru hızlıca gittiler.

Amelia arkalarından bakakaldı. Sadece konuşmak istemişti.
Sadece konuşmak. 

*
"Amelia! Zachary'i gördün mü? Saçlarını yana yapıştırmış. Çok tatlıııı!"

Alice har zaman yaptığı gibi Zachary'i övüyordu. 

"Tanrı aşkına Alice Zac'i övmeyi bırak ve ödevini yap."

"Tonro oşkono Aloco Zac'i Ovmoyo borok vo odovono yop!"

"Hey bütün kelineleri 'o' harfiyle söyledin Zac hariç?"

"Merlin! O özel!"

"Sen bir şizofrensin!"

"Sön bör şözöfrönsön!"

"Şunu yapmayı keser misin?"

"Şönö yöpmöyö kö-"

Alice bir anda sus pus olmuş ileriye bakıyordu. Ağzı kocaman açılmıştı. Amelia Alice'in baktığı yere baktı. Bir kız Zac'in yanına yaklaşmış birşeyler söylüyordu.

"AMAN TANRIM O KIZ ORDA NE YAPIYOR?"

"Sadece konuşuyorlar Alice. Hem sanane bundan?"

"Banane mi? BEN ONUN GELECEKTEKİ SEVGİLİSİYİM!"

"Ateş viskisi içmediğine emin misin?"

*
Abraxas'a oyuncu buldum!

Tabi siz kafanızda nasıl canlandırmak isterseniz öyle düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tabi siz kafanızda nasıl canlandırmak isterseniz öyle düşünün.

UçurumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin