Meral : Kardeşimi sırtından bıçakladım ben Feride hanım.....Feride : Ne diyorsun ? Ne sırtından bıçaklaması ? Doğru düzgün anlat şunu .
Meral: Feride hanım herşey Zehra abla yüzünden oldu . Feride hanım biz Songüllerin evinde salça yapmak için domates kesiyorduk . Zehra ablada gazete okuyordu. Okuyunca " Lokumcuzade'nin torunu aranıyormuş " dedi bana . Bende " her kimse ne kadar şanslı " dedim . Sonra beni zorla Dedenin yani Lokumcuzade'nin evine götürdü . Ev bayağı büyüktü . Benim lavaboya gitmem gerekti . Lavaboyu bulamayınca yukarı çıktım. Bir oda gördüm . Kapıyı açınca Sadri dedenin yatakta uzandığını gördüm . Hemen bana baktı ve şöyle dedi " torunum " ben başta biraz şaşırdım . " affedersiniz ben lavaboyu arıyordum da yanlışlıkla odanıza girmişim . Kusura bakmayın " diyip gidecekken " bekle " dedi . " gözlerinden anladım . Sen benim torunumsun . " dedi bana . Orada Sadri dedelerle yaşamaya devam ettim . Doğum günümü kutlayacağım gün sonunda gelmişti . Herkesi çağırmıştık . Hatta kızlarda vardı . Dede bana araba almıştı . Sonra kapıya postacı geldi . Elinde de bir mektup vardı . Ben postacıya " buyrun " dedim . O da bana " Ben Sadri beylere bakacaktım . " dedi . Ben mektubu alıp Sadri dedeye götürdüm . Oda bana " Meral bunu senin okumanı istiyorum " dedi . Bende onaylayıp dışarı çıktım . Okumaya başladım . Mektupta şunlar yazılıydı .
Ayhan bu sana kaçıncı mektubum bilmiyorum . Hiç birine cevap vermedin . Kızımız doğdu . Onu bugün yetimhaneye bırakmak zorunda kaldım . Hâlâ hiç birşey için geç değil . N'olur geri dön . Bebeğimizi oradan alalım . Beraber büyütelim . Tek başıma ona annelik yapmaya cesaretim Yok . Ayhan sana yalvarıyorum. Benim için değilse de bebeğimiz için dön . Ona bir isim bile koyamadım . Yetimhanede kızımıza kader adını vermişler . Onun kaderi annesiz babasız büyümek olmasın .
Banu .....
Meral: İşte böyle Feride hanım .
Meral ağlayarak söylemişti bunları . Toprak ve Feride duydukları şeyler karşısında şoke olurlar .
Feride : insan kardeşine böyle birşey yapar mı ?
Feride ve toprak odadan çıkarlar . Meral ağlamaya devam eder.
...................................
Ejder cebinden telefonu çıkartır .
Ejder : Alo ? Ben bir ihbarda bulunacaktım da .
Fadik : Buyrun nasıl yardımcı olabiliriz ?
Ejder : iki çocuk evimde hırsızlık yapmaya çalıştılar .
Fadik : Bana yerinizi bildirir misiniz ?
Ejder : Tabi ( ......... ) bu adres .
Fadik : teşekkürler .
.............................................
Güney'in ağzından: Harika beni aramıştı . Galiba cüzdanını unutmuştu evde . Hemen yanına gittim .
Güney : Harika galiba sen tost istiyordun . Cüzdanın evde kalmış . Al ben sana vereyim .
Güney 5 tl çıkartarak Harika'ya verir . O sırada bir teyze onları izliyordur .
Harika : Boşver tostu şimdi otursana .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın çiçekler 🌺
Krótkie OpowiadaniaArkadaşlar kırgın çiçekler hikayesinin 88 bölümünden devamını yazacağım .