DOSTUM ...

1.1K 37 24
                                    


Sadri dedelerin evinde:

Kader: MERAL!!!

Meral yuvarlanarak düşmüştü . Herkes kaderin bağırmasıyla merdivenin başına gelmiştir .

Sadri : Aman ALLAHIM ...

Macide : Bu nasıl olur ?

Harika: Oha Bombay'a gel !

Kader: Ya ne saçmalıyorsunuz ?! Gelinde yardım edin !

Harika ambulansı arar .

Kader : Kardeşim özür dilerim ... Affet ...

Kader ağlamaya başlar . Ambulans gelir . Kaderde ambulansa biner .

Kader : birşey olmamış demi ?!

Görevli : Hanımefendi  lütfen sakin olun .

Kader: Sana ne olduğunu anlat dedim . Benim kardeşim Burada Can çekiliyor ya .

Görevli : Hastanın biryerleri ezilmiş veya kırılmış olabilir .  Başı da kanıyor . Kırık olabilir .

Kaderin ağlaması daha da şiddetlenir .

Kader : Kardeşim ... affet . N'olur ? Hadi artık ikimizin dedesi var . Hem senin hem benim ... artık sen benim öz kardeşim sayılacaksın .....

...................................

Eylül'ün ağzından: Kader beni aramıştı . Duyduğum şeyle şok geçirdim resmen ... kardeşim nasıl düşebilir ? ALLAHım umarım birşey olmamıştır . Hemen Songül ve Güney'i aradım Feride hanımlarında aramıştım önceden. Serkan'ı arayıp aramayacağımı düşündüm . Ve şöyle düşündüm Meral Serkan'ın da arkadaşı arayım en iyisi dedim ve aradım . Umarım açar telefonu . Hayat Memak söz konusu .....

...................................

Serkan'ın ağzından: Eylül beni arıyordu . Şaşırdım doğrusu . Hemen açtım telefonu ....

Serkan : Efendim Eylül ?

Eylül : Serkan çabuk ol ! Meral kaza geçirdi !

Serkan : Eylül ne diyorsun sen ! Cemreye birşey olmuş mu ?!

O sırada Eylül'ün gözünden bir damla yaş akmıştır .

Serkan : Eylül cevap versene !

Eylül : Merak etme . Cemre iyi .... meral de merdivenlerden düştü . Yani sen ( ......) gel .

Serkan telefonu kapatmıştır .  Hemen evden çıkıp hastanenin yolunu tutmuştur .

...........................................

Karakolda :

Ali : Fadik çocuklar diyor ki Eylül ablam var . Feride hanım ve toprak hocada bizi evlatlık aldı. Hemen araştır .

Fadik  : Hemen amirim .

...................................................

Hastanede :  Herkes hastanededir . Meralin bazı yerleri kırık ve ezik olduğu için ameliyat yapıyorlardır .

Cemre : Off ya ben çok susadım .

Eylül tam ben alırım diyecekken Serkan ortaya atladı .

Serkan : Ben alırım hayatım .

Eylül ilk defa kendisinden başkasına hayatım dediğini duyunca ister istemez surat asmıştı . Cemre bunu fark eder .

Cemre: Tamam hadi git sen .

Serkan kafasını sallayıp kafeteryaya gitmek için ayağa kalkıp gider .

Cemre: Eylül iki dakika yanıma gelebilir misin ?

Eylül isteksiz bir şekilde kafasını sallar ve cemrenin yanına oturur .

Cemre: Eylül sen Serkan'ı hâlâ seviyor musun ?

Eylül bu lafları duyunca sinirlenir ve bağırmaya başlar .

Eylül: Beni istemeyen birini ben neden isteyim ki ?!

Cemre şaşkınlıkla Eylül'ü izliyordur .

Eylül: Ya özür dilerim cemre . Meral hâlâ ameliyathanede . Bir haber Yok . Sen kendi durumunuzdan bahsedince biraz sinirlendim . Affet beni .

Cemre: Önemli değil kardeşim ...

Kader : Allahım delireceğim .

Songül : Hemen manyaklaşma kader . Hem Merak etme iyileşecek kardeşimiz .

Güney : Benim baldızlarımın hiç birine bir şey olamaz  !

Herkes Gülümser .

Serkan gelmiştir . Serkan'ın elinde 1 şişe yerine iki şişe vardır .

Cemre: Hayırdır Serkan ? Ben bir tane su istemiştim .

Serkan : Zaten bir şişesi senin suyun . Diğer şişeyi Eylül için aldım .

Eylül: Benim için mi ?

Serkan Gülümser cemrede sinirliydi fakat oda Eylül'e bakıp Gülümser .

Serkan içinden konuşur : Allahım biz ayrı olsak da ben eylülümden vaz geçemiyorum .

Meral ameliyathaneden çıkar . Herkes meralin başındadır . 

Cemre: Nasılsın kardeşim ?

Macide : Çok güzel soru vallahi !

Kader : Kardeşim özür dilerim . Ben birşey düşündüm . Sana bir sürpriz yapacağım.

Meral : Önemli değil kardeşim . Sen beni affet o bana sürpriz olur zaten .

Kader : Seni affetim bile artık biz öz kardeşiz .

Meral : Ne ?! Ay Mert canısı hemen bir fotoğraf çek bu anı ölümsüzleştirmeliyiz kader ile .

Mert : Gülümseyin .

Mert fotoğrafı çekmiştir.

Serkan : Meral birşeye ihtiyacın olursa beni telefondan arayabilirsin . Benim şu an gitmem gerek . Annem kızıyorda .

Herkes gülmüştür . Eylül ve Cemre dışında ...

Feride : Bak Meral artık kardeşlerinden ve bizden birşey saklama !

Toprak : Tamam hayatım bağırma .

Feride Gülümser .

Songül : Güney şu Zehra cadısını ne yapacağız ?

Güney : Bekle Songül , kadın hamile birazcık bebeği büyüsün . Sonra kendi işe başlar kızıyla birlikte . Kendilerine ev tutarlar evinizden giderler .

Songül Gülümser .

Meral: Canısılar ben acıktım . Canım tost istiyor .

Harika : Utanmadan da tost mu istiyorsun ?

Sadri : Harika !

Harika ne var bakışı atar .

Güney : Ben almaya giderim canısı .

Meral Gülümser . Güney kantine gitmiştir . O sırada birine çarpmıştır .

Güney : Dikkat etse- DOSTUM ...

Kırgın çiçekler 🌺 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin