Multimedya-Selin
Gözlerimi kapattım ve derin bi nefes aldım. Düşünmeye başladım. Bu büyük aşk birazdan bitebilirdi...
Allahım lütfen bi mucize olsun. Selin abla bunu duymasın amin.
Annemin muteşem sesiyle irkildim."Biri mi geldi kimmiş"
Annem benim annem bu kesin yani. Sorgulayıp duruyo.
Off içinde bulunduğum duruma bak düşündüğüm şeylere bak.
"Selin abla"
Dedim sesim fısıltı şeklinde çıkmıştı. Abimin şuan gözbebekleri 1000000000000000(nası okunduğunu bilmiom biraz cahıl olabilirim😂) kat büyümüştür.
"Ne Selin mi ?ne işi var onun burda"
Selin abla şu anda baya baya şoka girmişti. (Banada bi gazoz alsana ya canım çekti ama bime gir orası daha ucuz anlayanlar🖐️)
Selin abla yavaşça dudaklarını araladı
Biraz ileri doğru yürüdü yani abimle annemin yanına."Telefonun bizde kalmış onu getirmiştim ha bide yüzüğünde bende kalmış"
Oooovvv Selin abla yalnız şu an çok coolll 😎
Yüzüğü parmağından çıkardığı gibi yere attı. Sonrada uyudu😴
Şaka tabi evine gitti heralde.Herkes şaşkın şaşkın birbirine bakıyordu. Toptan şoka girmiştik.(bime girin ucuz)
En sonunda annem
"Gitti mi?"
Diye sordu.Gitti. Gitti. Gitti gül gibi kız. Bize ağıt yakacak biri lazım😪
Gözlerimi evet gitti anacım abimin sayesinde der gibi yumdum.
Anne beni alın öldürün gebertin çünkü şarjım%5 hemen birşeyler yemem lazım şu durumda mutfağa gitmeye cesaret edemiyorum. Birazdan kıyafetlerimi ekmek yerine terlerimide su yerine içicem(ıyy eğh midem bulandı iğrenç)
Allahım sen bana akıl fikir ver.
Ya Selin abla gitti. Nişanı attı. 4 ay sonra düğün müğün yok. Aklım almyo cidden abimle Selin ablanın ayrılacağı aklımın ucundan dahi geçmezdi.
Şeyda kim neden bilmiyorum. Anneme soriyim en mantıklısı.
"Beğendin mi yaptığını gitti kız şimdi napcan gidip Şeydayla mı evlenicen"
Annem ilk defa abime karşı bu kadar sinirliydi. Abim biraz utangaç bir şekilde bize bakarak
"Anne ne biliyim ben Selinin geleceğini hem... iyi oldu şimdi günlerce Selinden nasıl ayrılcam ben diye düşüncektim"
Ne ne ne ne?? Anlamadım.
Annem abime okkalı bi tokat atmıştı. Ama haklıydı kadın. Ne dese haklıydı başta elaleme ne diyecekti.
............
Çorbamı yudumlarken annem dürtükledi. Abinle Selinin ayrıldığını söyle diye bende anne bi dur iki dakika dedim.
Boğazımı temizleyip
"Baba... Abim.. Selin ablayla ayrıldı!!!"
Kalbim uçuyodu bas gaza kalbim bas gaza.
Babam önce pek tepki vermesede dediğimi anlayınca kükremeye başladı.
"Onur doğru mu bu"
Dedi bağırarak ya da böğürerek.Abim başını salladı.
Babam burnundan soluyarak
"Millete ne diycez senin gibi çocuğun Allah belasını vermesin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İskenderli Pastam(YAREN&UFUK)
HumorBismillahirrahmanirrahim Selam bu ben yani kendim nasıl biri miyim ya normalim işte okuldan eve evden okula başka ne olabilir Size kendimle ilgili bilgi veriyim. İsim: Hatice Yaren Soyisim: Aksel Sınıf:12/F No:Yok artık abartıyon sınav mı yapıyoz aq...