**KöTü KıZ**

1K 17 0
                                    

Müdür bize dönmüş az sonra gelecek 5 tehlikeli mallardan bahsediyor ve onlara bulaşmamanızı söylüyor. Size yemin ederim ilk fırsatta onlara bulaşacağım . Bulaşmazsam banada Alex demesinler. Birden uğultu kesildi galiba şu mallar teşrif etti. Ve şu beş çocuk sahneye çıktı. Sıkıldmıştım ve siktirip gitmek istiyordum. Öylede yaptım zaten. Ayağa kalktığım anda herkez gözünü bana çevirdi. "O siktiğim gözlerinizi oymamı istemiyirsanız hemen önünüze dönün." diye bağırdım. Sahnenin ordan geçerken hepsi dik dik bana bakıyordu. Bu durumdan rahatsız olup onlara döndüm . "Ne bakıyon ayımı oynuyo"dedim. Tam arkamı dönüp gidiyorken bir ses beni durdurdu. "Evet ayı oynuyor kaba bir bal ayısı"dedi. Ben laf sokmasını iyi bilirdim ama dikkatimi başka birşey cekti. "Altınamı işedin sen "dedim gülmemeye çalışarak. bunu duyan herkez kahkahaya boğuldu. Ela gözlü çocuk ise adeta ateş saçıyordu. "Herkez sussun. Bu insanlık hali siz hiçmi altınıza işeyip su döküldü diye yalan söylemiyormusunuz. Tabiikide söylemiyorsunuz. Çünkü sadece korkaklar bunu yapar. Sahnede duran 5li gibi."dedim ve kapıyı çarparak konferans salonunu terk ettim.

++++++++

"Siktir git Kendell çekil kafamdan"dedim başımda kalkmam için öten Kenne. Ailemle yaşamayı tercih ederim. Ben neden ayrı eve çıktimki. Ah unutmuşum .18imi doldurdum ,gencim,güzelim ve zenginim. Neyse yatakta birazdaha bütünleşip anırdım. "Okuluda sikiyim senide de kenn." Sonunda kalkmayı başardım. Banyoya ilerledim. Duş aldım ,dislerimi fırçaladım. Altıma koyu kot şort. Üstüme beyaz FUCK yazan t-short geçirdim. Onun üstüne shortumla aynı renk ceket. Saçlarımı doğal halinde açık braktım. Hafif bir makyaj ve mavi mi mavi gözlerimi belli etmesi için far sürdüm. Işlerim bittikten sonra boy aynasında kendime baktım. Tanrım fazla SEXYIM ...

Arbamı yani biricik aşkımı "PHORSE"mi okulun girişinin soktum...Tanrım hagi göt beyinli benim park yerimi almaya cürret eder...Arabamı okul bahçesinin ortasında durdurdum. Hızla arabamdan indim. Evet bütün okul toplanmaya başladı. Herkezin toplandığına emin olduktan sonra konuşmaya başladım. "Bu hangi sik beyinlinin arabası"dedim .Herkez sustu."Hey size diyorum. Sen bu arabanın kimin olduğunu biliyornusun?"dedin kimse sesini çıkartmadı.Sonra kalabalığın ardından gelen iki kişi vardı. Kendell dünkü beşliden ela gözlünun peşinden bir şeyler söylüyordu.Kendell"sizi uyardım Zayn bey . Arabanızın başına güzel gelmeyecek bence arabanızı çekin."dedi kız beni biliyor.Zayn olan bebe bana yaklaşıp tam karşında durdu."Araba benim"dedi . Olmamış bu osman abi çıktığı yere geri sokun bunu."Söylememmi gerek ,çek şu arabanı"dedin ve tam arabanın kapısını açıp içeri girecekken bir kelime beni durdurdu. "hayır"dedi. Dönüp ona baktığımda yada onlara baktığımda sırıtıyorlardı. "Ne ne ne ne . Pardon duyamadım ne dedin"diyip kahkaha atmaya başladım. "Duydunuzmu bana hayır dedi hepimiz gülelim"dediğim anda bütün okul benimle gülmeye başladı.Biraz sonra herkez sustu ve yine konuşmaya başladım."Saka bitti hadi canim çek şu arabanı"dedim ve yine aynı cevap geldi "hayır"dedi. Iste ..Artık kendimi tutanadım. Güler yüzumu sinir krizi aldı.Ayağımı yere vurak bağırmaya başladım. "Sana arabanı çekmeni söyledim. Ama beni dinlenedin Göt beyin az sonra senin ve arabanın başına geleceklerden ben sorumlu değilim."dedim ve hızla arabamın bagajından baseboll sopamı çıkardım. Bir gün bunun işe yarayacağını biliyordum.Bagajı kapattım ve elanın önünde durdum. "Insallah sigortan vardır veya sigortanız"Ondan ayrılıp sopayı omzuma koydum. Sonra ona baktım. "Vedalaşmak istermisin"dedim. Kafasını hayır anlamında salladı.Simdi şaşırtma zamanı. Zayndan gizlice aldığım anahtarla arabasını açtım ve içine girdim herkez şaşkınlıkla bana bakarken camın önündeki gözlüğü alıp taktım.arabayı park yerinden çıkardım. Sonra arabadan indim ve kendi arabamı park ettim. Baseboll sopamıda yanımda taşımayı unutmadım. Sonra onun arabasına doğru yürudum. Sopamı elimle sağlamlaştırdım ve cama bir tane geçirmemle cam binlerce parçaya ayrılıp yere düştü. Gözündeki gözlüğü çıkartıp arabanın içine koydum. Rahatladım lan . Bir iç çekip meraklane olacağına bekliyen okula ve beşliye döndüm. Gülümsedim ve ona doğru yürüdüm.Anahtarı göğsüne bastırdım ve elimi anahtarın orda tuttum. Kulağına yükselip şunları fısıldadım; " Bundan sonra arabamın başına gelecek tek çizikte sen sorumlusun. Ayağını denk al.ADAM OL"dedim. Elimi çektiğim anda anahtar yere düştü. Arkama bile dönmeden giderken 2 kelime ile gülümsedim.

"KÖTÜ KIZ"

**KöTü KıZ**Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin