ALEXE U DÖNÜŞÜ
Yanlış bi şey mi söyledim acaba. Yaklaşık 5 dakikadır carpilmis bir şekilde azı açık şekilde sadece karşıya bakiyordu ve ben korkmaya başladım.
"Zayn..... Korkuyorum... Cevap ver."
çok aciz durumdaydım. Ahey ahey ahey... Yavaşça yanina yaklaştım ve yine konuştum.
"bak cevap vermezsen çok pis geciririm"
tepki yok.
"tı tı tı yanlış birseymi söyledim."
hala tepki yok. Yumrugumu sıkıp gerildim. Tam hareket ettiğim sırada kafasını sağa sola hızla sallayıp kendine gelmeye çalıştı. Sonra olduğum pizisyona baktı.
"nolyuyo yha"
" gerizekalimisin yha bi gittin bir daha gelmedin usutuk"
"senin yüzünden aptal."
"hehe yha benim yuzumdendir. Ben ne yaptim acaba."
"salaksin ya yeter o"
"ne yha iyiki bi iltifat ettik yha. Çok iyi tanıdığım bi piskolok var numarasını veriyim istersen"
"guzelmi"
"off yemede yaninda yat misali o kadar güzel. salak miss turkey güzeli"
"o zaman ver."
kıskandıracak aklınca...
" ama 60larin güzeli canım."
"o kadar komiksin ki gülmeyi unuttum."
"kapa çeneni. Bu ayada baskina son 10 dk. tabi gitmediğin için sorun yok"
"Artık gidecem merak etme."
10dakka boyunca hiç konuşmadık. Full beni izledi ve ben rahatsizlasmaya basladım. Kıpırdanmaya başladığım sırada asansör kapısını kas yığni oldukça sexy esmer ve mavi gözlü bir çocuk açtı. Onu gördüğümüz an ikimizde ayağa kalktık. Zayn birden kasildi. sinirlendiği her halinden belliydi. Mal çocuk yha. Sözümü tutp çocuğa sarıldım.
"teşekkürler...."
********
Huzur içinde arabama giderken zayn seslendi.
"Alex. Buraya gel."
"çay kahve."
"bi tane alex alırım."
orta parmağını kaldırdığımda hepsi gülmeye başladılar. Bende küçük bir tebessüm ettiğimde bir ses ile bütün keyfim yerinden kaçtı.
"beni ozledinmi bebeğim"
"Berdd..."
"beni unutamadığını biliyordum bebeğim."
gözüm zayngilin tarafina baktığımda hepsi ayaklanmış bizi izliyorlardı ve sinirlilerdi.
"birincisi ben senin bebeğin değilim ikincisi ise-"
dediğimde duymak istediğim ses konuştu.
"ikincisi ise Bredly simpson benim olandan uzak dur."
"vayy bad boy MALIKte burdaymis. Sen alexi orospumu sandin. O senin surtuklerinden değil malik. onadan uzak dur. Onu altına aldıysan ki alexin piclerle işi olmaz."
dediginde zayn kasildi. yakasına yapışıp konuşmaya başladı.
"birincisi Alex benim ona delilercesine aşığım. Ikincisi onu altima almadım. O isteyene kadarda onunla yatmayacagim. üçüncusu ise ona bakmayacaksin bile yoksa o kafani kopartirim. Son olarak ta bunu uyarı olarak algıla. Alex için ölürümde öldürürümde...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
**KöTü KıZ**
Fanfiction"Bunlarımı izliyosun sen gerizekasiz" "O kadar saf ve temizsin ki bunları herkezin izledigini bile bilmiyormsun sana acıyorum." "bak bunlar günah seyler tmmı. Izleme bunları. Salak saçma şeylerle kafa bulup kızları beceriyorsunuz." "Bi kere izle bağ...