ZAYNA U DÖNÜŞÜ
Ona onu sevmediğimi söylediğim anda kırılmışa benziyordu. Üzüldüğü çok belliydi ama bunu onu denemek için yapmıştım. Eğer umursamazsa beni sevmiyor olacaktı. Ama tam tersi oldu. Kırıldı yani beni seviyor. Uzulsemmi sevinsemmi bilemedim. Şimdide bayıldı. kosarak asansöre bindim.
"Zayn..."
hızlı nefes alıp verirken nefesini yavaş yavaş düzene soktu.
"Zayn...."
"Ben burdayım. Yanındayım. Korkma.."
"Beni sevmiyorsun. oyle değilmi?"
Ahaahaa oleyyyyy. Beni seviyor. Ama ben neden seviniyorum acaba. Âmâ duygularımı kesinlestirdim. BEN ALEXSI SEVIYORUM. Ama ben Zayn Malikim. Kızları kullanıp atan bir picim. Ilk aşkım alex oldu. Ve onu kaybetmek isyemiyorum...
"seni sevmiyorum diye birşey demedim."
"Dedin işte dedin dedin."
dedi çocukça ve huysuzca.Gülümsedim...
"Umrundamıki????"
"Hayır etrafimda beni sevmeyen insanların olmasını istemiyorum."
"yalan söylediğin cok belli oluyor RAYN"
"hey ben Rayn ismini istemiyorum."
"konuyu değiştirme ve söyle. Beni seviyorsun..."
"Asıl sen beni seviyorsun."
"Saçmalama ne alâka."
"iyi o zaman brak beni gidiyim."
"farkindaysak asansördeyiz."
dediğim anda ışıklar gitti. Sıçtık!!!!!
"ne diyosun sakami bu benim kapalı kalma korkum var. Karanlık korkumu biliyorsun zaten. Ha bide yarım saat sonra sizin çeteyle bizim çetenin baskını var. Benim astimim var."
"Ne sorunlusun yha. Ama benimde bir sorunum var."
"ne sorunun var?"
"hormonlarım yerinde durmuyo. Afedersin ama çok sertleşti patlar az sonra."
Ahahaha. Kızardı hemen...
"bu konuda sana yardımcı olamam seni pis sapık."
"Yoo asıl sen yardımcı olabilirsin."
"ben niye senin kucagindayim yha indir beni"
kulağımdan indirdim .
"Kollarım koptu zaten."
beraber yere oturduk. Kollarimi ona sardim. Önce tereddüt etsede sonra kafasını göğsüme koydu. Kokusunu içime derince çektim. Çok muhteşem kokuyordu.
"kapasiten fazla geniş değil ama bi hikaye anlatsana."
"tmm o zaman sevdiğin bir erkeği düşün. Yada beni düşün aynı sey zaten."
"sacmaliyorsun kapa çeneni nalet Göt kafalı manyak."
"ben seni düşüncem"
dedim. Kızarıp cevap vermedi.
"Hayal et; çok icmisiz ve eve gidiyoruz. Durup dururken kahkaha atiyoruz. Sonra odaya çıkıyoruz. Tabi kafan yerinde değil ya beni tahrik etmeye çalışıyorsun tabi ediyorsunda. Sonra birden kendimizi yatakta buluyoruz sonra ben senin içine bir giriyorum ki ahhh (hayvan sesleri çıkarıyor)...."
ben ne güzel hayal ederken yüzüme yediğim bir yumrukla dusuncelerimden ayrıldım. Acı içinde inlerken yanimdan kalkıp asansörün diğer ucuna oturdu.
"insan yerine koyup hikaye anlat diyen benim ki senin her boku sx e bağlayacağını bilende benim ammmaaa... Hep böyle oluyor. Lisede aşık oldum sırf sex yapmadığım için ayrılıyorlar. Hepsinin canı cehenneme. Biriside beni ben olduğum için sevse. Amma nerde o günler. Bütün erkeklerin canı cehenneme. Biliyormusun seninde canın cehenneme "
bu laflar kalbimi dokunmustu. Sözüne devam etti.
"liseden sonra kimseye aşık olmayacaktim ama buraya geldim gecen sene bir çocukla tanıştım. Beni gercekten sevdigini düşündüm ama bir hafta sonra telefonuma mesaj geldi. Hemen evime gel küçük bredle tanışma zamani geldi yazıyordu."
"peki ya gittinmi?"
" hehe evet gittim o yüzden bakire yim ya. Burdan çıkınca ilk gördüğüm kişiye sarilacagim yada bizi kurtaran kişiye."
"ne alaka yha"
"umrundami zayn kapa cenini sarilacagim ışte."
şimdide kıskançlık krizim tuttu. Deli gibi kiskanirken konuyu değiştirdim.
" bred yakisiklimiydi. Hala bu okuldami."
"çok yakışıklıydı. Şöyle düşün. Cocuk izdivaç programına çıksa, program roma olumpiyat sıtadına döner."
"peki ya bendendemi yakısikli"
dedim gözlerimi yerden onun o muhteşem mavis gözlerine kenetlerken.
"açık sözlümü oluyum."
cevap vermeden gözlerimi zorda olsa onunkilerden ayırıp yere sabitledim. Kafami olumlu anlamda salladim.
"darilmaca yok ama"
"peki "
dedim yüzüne bakmadan. Birkaç saniye sonra eliyle cenemi tutup ona bakmami sağladı çok yakindik. Çok fazla yakindik. Gözlerim dudaklarıyla gözleri arasında gidip gelirken gözlerimi gözlerine kilitledim. Biraz daha yaklaşıp dudağını yaladi. aramız o kadar yakındıki nerdeyse benim dudagima degiyordu. Içimde birşeyler oluyor kısacası beni azdiriyordu. Sessizce ve sexyce;
"senin şu ela gözlerin varya değil roma olimpiyat stadını, dünyayı yıkmaya yeter."
********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
**KöTü KıZ**
Fanfic"Bunlarımı izliyosun sen gerizekasiz" "O kadar saf ve temizsin ki bunları herkezin izledigini bile bilmiyormsun sana acıyorum." "bak bunlar günah seyler tmmı. Izleme bunları. Salak saçma şeylerle kafa bulup kızları beceriyorsunuz." "Bi kere izle bağ...