**ÇeTe YüZüĞü**

279 9 1
                                    

ZAYNIN SES TELLERINDEN

Amk harry kurulmuş hemen kıza. Onların yanını doğru gittim. "Nbr"dedim gülümseyerek. Umursamazca cevap verdi "sanane"."Sana soran olmadı"...Kapak yapardım ama cevap bana kapak yaptı "sana söylemedim."...Onu süzerken gözüm elindeki yüzüğe takıldı . Tanrım bu yeni kardeş çetemizin lider yüzüğü. Aynısının kırmızısı bendede var. Ondaki siyah ve daha yüksek makam. Buna sinirlenip elini hızla çektim ve konustum. "Bu yüzüğü nerden buldun?" soruyu duyunca tedirginlesti ve elini çekti. "Babam bana hediye aldı."dedi yalana bak bide yalan söylermiş. Kolundan çekerek onu sürükledim."GIDIYORUZ"........

ALEXIN DILINDEN

"Nereye"diye bağırdım. Âmâ dinlemedi ve kolumu sıkıp devamı etti. Canımın yanmasıni istermiş gibi bir hali vardı. Elini dahada çok sıkılastirinca hafifce inledim. Bunu fark etti ve gülümsedi. GERIZEKELI...Arabanın yanına gelince kapıyı açıp beni fırlatarcakken onu durdurdum."Sen o siktiğim beyninle ne halt yiyorsun"dedim ama takan kim. Beni arabaya bindirdi ve kendide bindi ."Sıçamazsın inşallah"...Büyük bir beddua..Bunun üzerine belli etmemeye çalışarak güldü.

Yaklaşık on dakika sonra yolun kenarında yaklaşık beş kız vardı. Zayn arabayı yavaşlatıp oraya doğru yaklaştı. Camı açıp kızlara bir hareket yaptı. Kızlar sıraya girdi ve tek tek hepsi  zaynin dudaklarına yapıştı ve yalamaya başladı ıyyy. Bunu yaparken arada sırada bana gizlice göz atıyordu. Ne kıskanmamımi bekliyor . Daha neler. Sıradaki kız gelince artık sınırlarım arttı. Arabadan inince zayn kıskandığımı sanıp gülümsedi. Kızların  yanına gittim zayn dahil hepsi bana bakıyordu. En son zaynı öpen kıza yaklaştım. Arabanın yanına yaklaştık .Zayn arabadan bizi izliyordu. "Bak kızım,,,"diyince zayn sanki bir sey kazanmışcasına sırıttı. Kapıyı açıp kızı yavaşça zaynın üzerine otutturdum.  Araba büyük olunca kolayca sığdı. Zayn suratıma oylece bakakaldı. Ben ise kıza olan lafımı devam ettirdim"bak kızım şurayı yalamayı unuttun."diyerek kapıyı kapattım. "Bu arada işin bitince şurdaki çimlerde oturuyor olurum."diyerek göz kırptım. Arkamı dönüp giderken zayn arkamdan birkaçkere seslendi ama arkamı bile dönmeden karanlığa doğru yürüdüm....

ZAYNIN KÜÇÜK DILINDEN

O gittikten sonra kızları başımdan attım. O asi duruşu aklına gelince, göz kırpışı ,umursamaz tarzı. Ben bu duyguyu bilmiyorum. Bu duygunun ismi ne anlamıyorum. O o o çok farklı...Biraz düşündükten sonra onun yanına gitmem gerektiğini anladim. Arbadan indim ve cimlere doğru yürüdüm. Issız sokaklarda çıt cikmiyordu. Biraz daha gidince onu gördüm. Tek başına yapayanlız oyurmustu ve bacaklarını kendine çekmişti. Masum bir melek gibi duruyordu. Durup dururken gülüp kahkaha atıyordu. Acaba ne düşünüyordu. Bir yere sinip onu izlemeye başladım. Üşumustu ama güçlü kaliyordu. Biran arabanın olduğu tarafa doğru bakınca iyice yerime simdim. "Becerseler haberi olmayacak "diye bağırmaya başladı. Şapsal..."Acaba nereni yalattırıyorsum MALIK"diye yine bağırdı. Önüne dönüp  hızla ceketini çıkarıp bacaklarına örtüp uzandı. Ellerini kafasının altına koyup uyumaya başladı. Uyuduğuna emin olunca yavaşça oraya doğru yürümeye başladım. Çok masum görünüyordu. Mesela arabamı parçalarkenki sexyliği değil, bana bagirirkenki gibi hırçın değilde ,masum bir melek gibiydi. Biraz izleyip yavaşça kucağıma aldım. Kolları buz gibi olduğu icin onu iyice kendime bastırdım. Kapıyı açıp onu ön koltuğa otturdum. "Maaşallah Zayn götünün deliğine kadar yalattın. Belki iki cengaverinide yalattın."dedi. Ne ara uyandı bu. "Ya ya ne demezsin. Istermisin. Bu arada bakıyorumda kıskanıyorsun." diyince birden kahlaha patlattı. "benmi seni kıskanıyorum. Izlede gör kim kimi kıskanıyor. Arabayı kenara çek bi gösteriyi izle."dedi . Yolun kenarında konuşan bir erkek topluluğu vardı.Ne yapacağını anlayınca durmadım hatta hızımı arttırdım. "kıskanç"diye mırıldanınca arabayı durdurdum ve geri geri gittim ve erkeklerin hizasına gelince durdum "GÖSTER KENDINI".....

ALEXIN DUDAKLARININ ARASINDAN

Arabadan inip erkeklerle konuştum tanıştım. Hepsi cana yakın insanlar. Vee son arabaya bindim ve hepsine salladım. Zayn arabayı çalıştırıp ilerledi. "Yalama yok öpme yok nası kıskanmadigimi beklersin acaba."dedi. "BIR PIÇ IÇIN OROSPULUK YAPMAM"......

**KöTü KıZ**Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin