**InTiKaM**

233 6 3
                                    

ALEXTEN  DEVAM

Uyandiğimda yanımda bir boşlukla gözlerimi açtım. Arkamı döndüğümde komedinin üzerinde para dolu bir zarf vardi. Odaya biraz daha baktığımda aynada bir yazı vardı. Gece sx yapmadık ama eğlendim ;-) birdahakine onuda yaparız bebeğim...    yaziyordu. Hah ne yani bu benimi kullandı bu salak. Işte simdi bittin sinir krizi geciriyorum galiba. Bir an gozlerim yandı. hızla yataktan kalktım. Önce su paraları aliyim. Okulda ona yedircem bunları. evet Sira ortalığı yikmada önce gidip aynayı bir güzel kırdım. Hayatta faca atmam atmicamda. sonra o koca dolabı bütün gücümle arkasına geçip ittim. Oda devrildi. Komidinin çekmecenin içinde olan biten hepsini döktüm ve pencereye firlattim. Oda kırıldı. Yatagi bir güzel bozup aşağı indim onume gelen herşeyi yıkıp kiriyordum. Sonra kapı açıldı ve içeri ayı gibi bir adam geldi. pardon iyiymiş. Ikiside sakinlesmem için kolumu tuttular. Ama olmuyordu. Sakin görünmeye çalışarak...

"Ben gidicem brakin beni."

"sizi gideceğiniz yere kadar brakalimmi?"

"bir zahmet."

*****

Okula vardım. Hala sinir kirizi geçiriyordum ama hastaneye gitmemek için sakin kalmaya calisiyordum ama gözüm seyiriyordu. Sonunda okula geldik hızla indim ve herkezin orda olduğunu bildiğim için kantine gittim. Evet herkez orda. Onlarda. Her zamanki gibi herkez be olacağını merak ediyordu. Hızlı hızlı nefes aliyordum. Adimlarimi hizlandirip onlarin masasına gittim hepsi ayaklandı. Zayni yakasından tutup ortaya getirdim. Boş boş gözüne baktıktan sonra

Bir tokat...

Kafasını yana çevirdi. Kaldırdığı anda

Ikinci tokat

Birdaha kaldırdı.

Üçüncü tokat

Artık dövme vakti. Hızla teknik bir hareketle yere yatirip üstüne oturdum. Bir yumru. Iki yumruk. Üç yumruk. Yumruklarını hızlandırırken harry ve niall beni ayırmaya çalıştı ama ne fayda. Ardı ardına vurdugum yumruklar sona erdi. Kanayan burnu ve dudağındaki kanları parmagimla sıyırdım ve alnına sürdüm. O ise yerde piskopatca gülüyordu. Harry ve niall ın yardımıyla ayağa kalktı ve bana döndü.

"Haa bu aradan unutmadan" dedim.

cebimdeki paraları çıkardım. Son 10dolarina kadar hepsini önüne attım. on doları ceneme sürerek

"kısa günün karı."

diyerek kantnciye doğru ilerledim. Azı açık izlerken kendine geldi.

"Zayna bir su lütfen soğuk olsun. Parayi uzattım.

"üstü kalsın" dedim ve soğuk suyu alıp yine okula döndüm. Soğuk suyu zayna firlattim.

"sindire sindire iç. birden içersen hasta felan olursun mazallah."Tam arkamı dönüp gidiyordumki bir ses beni durdurdu.

"Biliyormusunuz Alex karanliktan korkuyor."

sikik beyinsiz  Göt çocuk sicmik.

"biliyormusunuz zaynin penisi 10cm.

"biliyormusunuz Alex hiç opusmemis ve bakire."

oha yha geberesice.

"biliyormusuz zayn Katty Wraly e deliler gıbı aşık."

Haa size kattyi tanitiyim. Kiz orospu butun erkeklerin altına girmiş zengin zuppe tam bi-

"o zaman sevgilinden uzak dur sürtük."

ışte bu...

"sanane yha mal piç."

evet yanındaki ona tapan erkeklere işaret etti. Hepsi yanıma geldi.

"mmmm eğlenceli bir gece olcak. Bakireliğini ben alcam." diyerek kolumu tuttu. Hızla suratına yumruğu bastım. Sonra dördü birden tekmeler savurmaya başladılar. Yere düştüm. Yerde teknelerini devam ettirirken sonunda liam lou harry niall ayırdı. Ben yerde piskopatca gülerken konuştum. Karnımı göstererek

"buraya vurmayı umuttun"

diyince liamdan kurtulup en hızlı şekilde karnima gecirdi. Önce acı içinde kıvranıp sonra yine gülmeye başladım.

"sen çok tatlı bisrysin yha öperim seni yanaklara bak daşşak gibi." dedim kendi kendime gülerken. Görüntü bulanıklasirken zayn yanıma gelip beni kucağına alıyordu.

"Bu zaten ayrı bişey tipe baksana insan gördükçe aziyo lan."

Azima dolan savıyla elimi ağzıma soktum. Kan..

"benim ecelim geldi yolculuk zamanı zayn."

Koridorda ilerlerken izleyen kisilerden birini kestirdim.

"gel bi opuyum seni. ohh bide surdan."

sonra yanindaki sevgilisini gördüm.

"arkadaş niyetli öptüm tatlım yanlış anlama bi tanem tmmı....Hadi opusun gidek. Afferin size mutluluklar."

dedim . Hala zaynin kucagindaydım ve hala herkez bizi izliyordu. Zaynda arada bacaklarimi mincikliyordu. Nalet olası güzel bacaklarim.

"zayn"

"haaaaaaa?"

umursamazca."ben şimdi öbür dünyaya gidicem ya ilk opucugumu almadan gitmek istemiyorum."

diyince birden şaşırdı ve güldü.

"seni opmemimi istiyorsun"

"evet MALIK."

ne diyom yha ben.tam dudaklarimi buzup onun dudaklarıyla birlestirirken geri çekildi. Yavaşça kulağıma yaklaşıp

" Beni sevmeyen insanları bende sevmem  ALEX WANNER..."

Bunu söyledikten sonra kalbim binbir parçaya ayrıldı. Nedenini bende bilmiyorum ama kırılmıştım. Neden bu kadar fazla üzüldüm acaba. Derin bir nefes aldım ama geri nefes veremedim. Uğraştım ama olmuyordu. Yavaşça gözümü kapatırken son gördüğüm seyler zaynin endişeli ve korkulu yüzü ve azraildi Zayn kılığına girmiş bir azrail.

ANNEMIN NOTU: AZRAIL INSANLARA EN SEVDIĞI INSAN OLARAK GELIRMIŞ....

**KöTü KıZ**Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin