Bölüm Değil 💙

1.3K 78 15
                                    


Öncelikle bölüm değil bu yüzden özür dilerim...

Yazma nedenlerimden ilki okuyucularımdan birinin doğum günü olması, bölüm yayınlamak isterdim fakat şu an çok da uygun bir ortamda değilim. Doğum günün kutlu olsun joenkimvkook yani umarım yanlış değildir kcmdmckdkf bu arada instagram sayfanda güzel paylaşımlar yapıyorsun çok sık girmesem de paylaşımlarını seviyorum. _koreabangtan_ sayfasını sizde takip edin. İyi ki doğdun 💙

İkinci olarak okullar açılacak eğer benim gibi utangaç ve insanlarsan çekinen biriyseniz şu an gergin olmalısınız. Ben lise 2 'ye geçtim, belki benden küçükler vardır ve lise hakkında gerginsinizdir ya da teog' a gireceksinizdir sadece bunlar hakkında bir şeyler söylemek istedim.

İlk olarak teog benim zamanımda gerçekten zordu bir de ben o zamanlar çok fazla kpop'a odaklanmıştım ve şu an bundan pişmanım. BTS hep burda yani bir yere gitmiyorlar sadece birazcık derslerinize odaklanın bence ben şu an pişmanım.

Teog notum 355'di ve ben çalışsaydım kesinlikle daha yüksek alırdım. Teog için çok sıkıntı yapmayın ama çalışın.

Liseye geçecek olanlar için ben çok korkuyordum çünkü yeni insanlardan ve çevreden korkuyordum fakat tahmin ettiğim gibi olmadı. Lise benim için kesinlikle orta okuldan daha iyiydi ama yine çalışmadım çünkü bu sefer aklım başka şeylerdeydi ve bu yaptığım başka bir hata. Kendinize iyi arkadaşlar edinin ve bence büyüklerden korkmayın. Ben ilk dönem hiç konuşmadım ve benim sesimi ilk defa duyanlar bile olmuştu dönem sonunda. Aşıru utangaç biriyim ses çıkarmam ve konuşmam ama bunun içinde pişmanım.

Umarım dediklerimi düşnürsünüz. Ben sizleri hep seviyorum ve destekliyorum.

BTS'in de dediği gibi "Çok daha güzel günler gelecek."

Kendinizi sakın değersiz hissetmeyin ya da yetersiz aksine hep kendinizi sevin.

Sizleri hep sevip destekleyeceğim hiç konuşmuşluğumuz olmasa bile ben sizleri hep seveceğim.

Siz en güzeli, en özelisiniz şimdi mutlu olmak için 2!3! Dinleyin ben şu an dinliyorum.

İyi akşamlar benim meleklerimm 💙🌙

My Moon Light ♡ ~ Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin