2 💙

2K 154 38
                                    

Yeni okulumda ilk günüm olduğu için erkenden kalmıştım ve hazırlanırken Chorong ile konuşmuştum. Şimdiden onu ve Jinhwan'ı özlüyordum fakat burda da iyi arkadaşlarım vardı. Minji geldiğimi öğrenince baya sevinmişti, Jungkook sevgilisinden ayrılmanın verdiği üzüntünün içerisindeyken benim geleceğimi duyunca sevindiğini söylemişti. Taehyung gerçekten iyi kişileri arkadaş olarak seçiyordu ya da onun güzel kalbi başka güzel kalpler ile hemen birleşiyordu bilemiyorum.

Teyzem benden önce işe gitmek için çıktığında masaya birkaç şey hazırlamıştı onlardan biraz yedikten sonra Taehyung'un araması ile acilen aşağıya indim. Taehyung'un babası bizi okula bırakacaktı, kapıyı kapatıp arabaya doğru yürüdüm o sırada Taehyung okul üniformama bakıyordu. Arabaya binip babasına selam verdim, biraz babası ile sohbet ettikten sonra Taehyung okulun biraz gerisinde inme kararı aldı.

El ele okula doğru yürürken hala şu anın gerçekliğine inanamıyordum.

"Heycanlı mısın?"

"Biraz."

"Ders aralarında sürekli yanına geleceğim, bizimkilerle falan hep kafeteryada oturuyoruz."

"Tamam, ordaki Minji'ler değil mi?"

"Onlar, sanırım bizi bekliyorlar."

Minji bizi görüp Yoongi'nin elini bıraktı ve bize doğru koşturmaya başladı, her an nasıl bu kadar sevecen olabiliyordu hiç bilmiyordum.

"Eun Byul ~ Seni çok özlemişim, üniforma çok yakışmış~"

"Bende özledim~ ve teşekkür ederim."

"Aynı sınıfta olmasak da bundan sonra hep birlikte takılacağız."

Birlikte okula girdiğimizde çoğu kız Taehyung ve benim ellerime bakıyorlardı. Çoğu kız Taehyung'a ağzını açarak bakarken o kızların her birinin ağzına vurmak istiyordum. Ne ara bu kadar kıskanç olmuştum hiç bilmiyordum fakat gerçekten sinirlerim bozuluyordu. Taehyung anlamış olacak ki bana sırıtarak bakıyordu, eğer biraz daha böyle bakarsa kızlara vurmadan önce ona vuracaktım haberi yoktu.

Sınıf işlemlerini haletmek için müdürün odasına doğru gittiğimizde kızlar bize bakıp bir şeyler diyorlardı umursamadan Taehyung'u öpüp odaya girdim. Taehyung ile ayrılıp sınıf öğretmenimi takip ettim ve sınıfa girdim. Sınıftaki kızlar samimi bir şekilde bakarken erkeklerin çoğu hayvanat bahçesini andıran sesler çıkartmaya başlamıştılar. O sırada dikkatimi iki kişi çektiğinde onlara baktım biri gözlerinden adeta ateş ederek bakıyordu diğeri ise onun aksine yüzünde anlamlandıramadığım bir gülüş ile bana bakıyordu.

Yerime oturdum, adının Jennie olduğunu öğrendiğim kız aşırı samimi gelmişti ve sanırım şimdiden bu sınıfta en sevdiğim kişi olacaktı

Öğretmenin acil bir işi çıkması sonucunda ders bitmişti ve herkes konuşmaya başlamıştı. Jennie ile sohbet ederken onun arkadaşları da geldiklerinde onlarla da tanıştım fakat hala o garip iki çocuk ilk andaki gibi bakıyorlardı. Sinirli olan kötü bir şekilde bakarken diğeri onun önüne dönmesi için uğraşıyordu.

"Şurda arkada oturan kişilerin adı ne? Hani benzeyenler var ya."

"Onlar mı? Taemin ve Jongin kardeşler."

"Hangisi Taemin hangisi Jongin?"

"Şu sana gülümseyerek bakan Taemin diğeri de Jongin. Yoksa hoşlandın mı?"

"Hayır hayır, sadece bakışları tuhaf hem sevgilim var."

"İlk günden mi? Kim?"

"Yan sınıftaki Kim Taehyung. Ayrıca ilk günden değil biz çocukluk arkadaşıyız."

My Moon Light ♡ ~ Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin