14 kapitola

183 11 0
                                    

Kristián
Sedím už v práznej izbe a rozmýšľam o tom čo sa dnes stalo. Áno vyhral som ,ale Reba mala pravdu. Bolo to len tak tak.

Nechcel som to pred ňou priznať, ale aj ja som sa bál.  Strašne to bolelo. A ten pocit keď sa človek nemôže nadýchnuť je strašný. 
A ona keď mi povedala že sa o mňa bála.  Neviem ako je to možné, ale vtedy ma zalialo teplo a mal som potrebu ju uťešiť.

V poslednej dobe sme sa zabližili.  Sme kamoši. Ale nič viac. Keď som čo i len trocha naznačil že by sme mohli byť niečo viac vždy sa stiahla. A ja som to musel akceptovať. 
Kur...a ale vôbec sa  mi to nepáčilo.  Niečo ma knej ťahá. 

Ale chcem byť aspoň jej kamoš keď už nič viac bojím sa, že keby som na ňu tlačil tak ju stratím úplne. 

Ale dnes keď tu bola tak blízko.  A pozerala sa na mňa. V očiach mala strach. Strach o mňa.  Bolo to krásne.  Bol som taký Šťastný , že som jej není ľahostajný. 
Nezvladol som to musel som ju objať.  Najračej by som ju pobozkal ,ale viem že by mi to nedovolila. Tak som ju len objal.
Najskôr stuhla, ale na moje prekvapenie mi objatie vrátila. 
Keď som ju pri sebe cítil bol som šťastný moje telo kričalo. V momente ma opantala jej vôňa vlasov.  Voňala ako kvety.
Sľúbil som jej že už nebudem riskovať a myslel som to vážne. 

Nechcel som ju nikdy pustiť.  Ale nič netrvá večne a ona sa odtiahla. Bolo mi to ľúto.  Ale dufal som že je to začiatok niečoho viac.
Ake nemôžem na ňu tlačiť nie po tom čím si v živote prešla.  Nie neviem úplne všetko.  Niečo mi povedal Andrej keď som  na neho moc naliehal. A potom niečo Fero. Ona no je to úžasné dievča a už chápem ako to Fero myslel že si všetko odmakala. Teraz ľutujem  všetko čo som jej vtedy na tom záchode povedal.  Nič z toho nebola pravda.  Ona je úžasná. Síce sa tvary ako ľadová princezná a zlé dievča, ale srdce má zo zlata.  Rozdala by sa pre tých čo ma rada. A po dnešku som si istý že aj ja do tejto kategórie patrím.
Ale ja by som aj tak chcel viac. 

A potom tam prišla Katka.  Stuhol som. Nevedel čo mám povedať.  Katka je totiž veľmi milé dievča.  Spoznal som ju pred mesiacom. Boli sme párkrát vonku a ja som zistil že je úžasná a ona sa do mňa zamilovala. A ja som jej nechcel ublížiť tak som sňou začal chodiť.  Je to úžasné stvorenie. Nemôžem povedať že ju nemám rád.  Mam a dosť záleží mi na nej. Ale je to iné ako to čo cítim ,alebo to čo ma ťahá k Rebe. Ja ani sám neviem čo to je. Ale viem že je to silné. 
Reba ma zasa prekvapila. Čakal by som že bude na ňu zlá.  Ale nie ona bola milá.  Tipická Reba spraví opak toho čo by človek čakal.  Za tú dobu ma toľko krát dokázala prekvapiť.
Och Reba.
Keď odchádzala Katka ma Objala a pobozkala. Bolo to pekné ale nebola to Reba.

O pár mesiacov....
Rebeka
Čas je vec ktorú nezastavíš.  Čas je niečo čo plinie i keď nechceš.  Och stárneme.
Dnes mám 19. Kto by to bol povedal že ten čas tu bude plynúť tak rýchlo. Pol roka školy za nami.
Škola je nad moje očakávania.  Zvykla som si tam a dokonca tam aj rada chodím.  Sedím stále z Mišom ale už sa moc nebavíme. Zmenila som sa .
Som iná. 
Viem to.
Síce na vonok sa snažím tváriť ako vždy, ale niečo vo mne ma dusí. 
Ten pocit samoty, prázna pocit že neviem kam patrím ma pomali ale isto mení. 

Do toho klub, je tam všetko ,ako má byť. 
Kurz prekvitá. Už mám dokonca druhú skupinu. Ale tak ako ma to napĺňa tak ma to aj zožiera. Mam tendenciju ich všetky chrániť.  Brať si ich problémy na seba. A niekedy neviem kde mi hlava stojí.  problémy týchto dievčat sú tak isto taške ako tých predtým.
Kurz prvej skupiny skončil už pred mesiacom, ale stretávame sa stále.

Lea sa neskutočne zlepšila.  Boxuje už ako veľká pani. Dokonca chce ísť aj na turnaj. Nezakazujem jej to ale bojím sa o ňu.  A u nej doma je všetko ako má byť.  Ten nevlastný otec od nich odišiel a ona sa zbližila z mamou. A začali odznova.

Mona stále chodí z Markusom a sú zasnúbení. Ona odišla z baru a teraz pracuje v útulnej kaviarničke a je šťastná.  Dokonca spolu začali pred mesiacom bývať. 

Zuzka tá sa postavila na nohy. A teraz sa stretava už asi tri týždne z jedným chalanom. Je milý a všetci sme jej ho schválili.  Ano preverili sme si ho. Veď some nemohli dovoliť aby dopadla ako naposledy. A teraz už vie že nieje sama. Že sme tu pri nej a keby hocičo stojíme za ňou.

Ema to bol oriešok.  Jej fóbia z mužov mi nedala spať.  A viete ako to nakoniec skončilo. 
Inak ako by sme hociktorá z nás čakali.  Ona totiž zistila že je Lezba. A tak už niečo vyše mesiaca  má priateľku a je šťastná.  Mužov sa síce ešte stále bojí a ja si myslím že už neprestane. Ale teraz keď sa vie brániť už dokáže byť v ich prítomnosti a neujde. Dokonca sa už aj dokázala snimy rozprávať.  Ja viem možno to nevyzerá ako veľký pokrok. Ale je. A ak bude tak ďalej pokračovať tak  raz bude slobodná.

Nika to bola rýchlovka. Ja a pár chalanov z klubu sme si odchytili tých blbečkov čo ju šikanovali a vysvetlili im kde je ich miesto. A od vtedy jej dali pokoj. A aj ona sa naučila brániť. A raz ,keď to na ňu jeden skúsil ukázala mu že je silná.  Taká som na ňu hrdá. 

A Peťka.  Naše zlatíčko.  Raz v noci mi volala a plakala. Jek otec dostal amok a mlátil ich hlava nehlava. Na nič som nečakala . Nabehla som  tam ešte skôr ako prišli policajti. Zatkli ho a siel sedieť.  Ale predtým som mu stihla dať riadnu nakládačku.  Áno videli to políši a dokonca ma aj na jednu noc zavreli. Ale potom ma pustili. Musím povedať že to stálo za to. Ten pocit zadosťučinenie.

Kristína tá sa naučila brániť tak ako chcela. Ale potom odcestovala do sveta. A neviem o nej nič viac. 

Naša Monička. Ta dokázala že je silná.  A že vraj si jej bratia už na ňu tak nedovoľujú.  Že ju rešpektujú.  A kikbox sa jej tak zapáčil že sa mu chce venovať. 

Aďa je silná žena.  Kurz zvládla ľavou zadnou. Je dobrá.  Teraz ma priateľa a je konečne šťastná.  Dúfam že jej to vydrží. 

A potom naše slniečko Peťo. Po 5 mesiacov. Je strašne sexi. Nabral svaly a už nieje taká slečinka. V škole mu dali pokoj. A aj vďaka  chalanom v klube. Ktorý si ho obľúbili.  A pár krát mu pomohli keď ho napadli. Hľadá si priateľa ,ale ešte nemal šťastie.

Inak už dlho som nespomínala Feriho. Je Šťastný.  Z Marcelu sa zobrali a teraz je v 3 mesiaci tehotenstva. 
Všetci sa nevieme dočkať čo to bude. Dokonca už padaju mená.
Mne sa páči Tobias a Klarika. Ale uvidíme čo nakoniec dajú.   

Mala by som asi spomenúť aj Krisa. No je to stále ten istý Kris, kamarát.  Nič viac.
Za ten čas som zistila pár vecí a jedna z nich je tá že ho mám rada. Neviem kedy a ako sa to stalo, ale prirástol mi k srdcu.
Ale tak ako doteraz zakázala som si na neho myslieť.  Veď ešte stále chodí z Katkou. Aj keď viem že teraz majú nejakú kríza ,ale podľa mňa to nejalo zlepia.
Áno mohla by som mu povedať čo cítim a možno by mi moje city opätoval.  Ale za ten čas som sa spoznala z Katkou a sme niečo ako kamošky a ja nechcem jej ublížiť.  A hlavne bojím sa. Ja niesom stvorena pre lásku.  Ja neverím v lásku a v mojom živote je toľko bolesti že nepotrebujem tú najväčšiu a to je zlomené srdce.
Zatiaľ neviem ako to bolí a nemienim to ani zisťovať. 

Síce sa všetci tvária že nič neplánujú.  A že na moje narodky
zabudli, ale ja viem že to tak nie je.  Plánujú oslavu v klube.
Nechcem ju, nemám potrebu oslavovať.  Nemám potrebu piť ani nič také.  Ale keď im to spraví radosť. 
Nik nevie ,možno sú to  poslednè naše spoločné narodeniny.
Možno sú to moje posledné narodeniny.

ZLÉ vs SILNÉ dievča.✔Where stories live. Discover now