4.BÖLÜM

32 2 5
                                    

Koltuğa geçip uzandım. Ağlamak geliyordu içimden ama ağlayamıyordum. Neden? Tek başımayım, yanlızım. Neden? Yoksa ben kötü bir adam mıyım? Çocuk gibi mızmızlanmaya başlamıştım. Telefonumu cebimden çıkararak Taemin'i aradım. O benim çocukluk arkadaşımdı. Her şeyimi biliyordu. Onunla ağlayıp onunla gülüyordum. Her zaman bana destek çıkıyordu. Taemin telefonu açtığında, ''Taemin, sana ihtiyacım var. Hemen bana gel.'' Nefes nefese kalmış bir şekilde konuştum. Birşey sormadan. ''Hemen geliyorum Jongin.'' Diyerek telefonu kapattım.

Bir süre sonra kapı çaldı. Güç adımlarla kapıya gittim. Kapıyı açtığımda gelen Taemin'di. Başka kim olabilirdi ki? ''Hoş geldin Taemin.'' Suratım asıktı. Bitkindim. Taemin içeri girerek konuştu. ''Hoş buldum Jongin. Neyin var? Bana hemen anlatıyorsun.'' Dedi. Bedenini bana çevirdi. Bakışlarımı içeri çevirdim. Koltuğa gidip oturdum. Peşimden geldiğini hissediyordum. O da geldi yanı başıma oturdu. Kendimi zor tutuyordum. Taemin'e bir hışımla sarıldım. Hüngür hüngür ağlamaya başladım. Hıçkırıklarım da ağlamama karışmıştı. Taemin şaşırmıştı. Kollarını ona sardı. Biliyordu o da olayı. Sehun du bütün olay.  Jongin çok kötü zamanlar geçirmişti. 

Sırtımı sıvazlıyordu. Bağırmaya başladım. ''N-neden neden beni bırakıp gitti ki? Ben onu seviyordum. Bana da söz vermişti. Tanrım!! Bana yardım et.''  Hıçkırıklarla konuştum.

''Geçecek bunlar. Sana gerekli olan sadece zaman. Kendini bu kadar hırpalama lütfen. Beni de üzüyorsun.'' dedi. Jongin hiç öyle düşünmüyordu. (Ağlamaklı oldum şuan fdfldşfd) 

Kyungsoo sabah erken kalkmıştı. Lavaboya gidip yüzünü yıkadı. Aynaya bakarak iç çekti. Kendini inceliyordu. Ellerini yanaklarına götürdü. 

''Soo sen napıyorsun kendine gel'' diyerek kendi kendine mırıldandı. Lavabodan çıkarak salona gitti. Kahvaltı hazırdı. Annesine yapmacık bir gülüş yaparak oturdu. Canı bir şey istemiyordu. Ama yemek zorundaydı. Halsiz kalmıştı. Az atıştırdıktan sonra odasına çıktı. Bilgisayarına geçip internette sörf yapmaya başladı. Yine bir şey yoktu. Bilgisayardan kalkıp yatağına uzandı. Kulaklığını takıp müzik dinlemeye başladı. Bom'la olan anıları geldi gözünün önüne. O artık yoktu.

Jongini arkadaşından ayrıldı. Ona kırmızı gözlerle baktı. 

''Biraz uyu sen. Daha sonra gelirim ben yine. İyi görünmüyorsun. Uyumaya ihtiyacın var.'' Taemin sulu gözlerle ona baktı.

Jongin, kafasını yavaşça salladı. Odasına çıktı. Yatağına geçince huzura kavuştuğunu hissetti. Kapı sesini duymuştu. Taemin gitmiş olmalıydı. Gözlerini kapatarak kendini boşluğa bıraktı.


Kambek yaptım. Uzun zaman oldu. Artık buradayım. Biraz kısa oldu ama şimdilik olsundu. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeme dileğiyle. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALL OF ME [KAİSOO]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin