Kuruluş amacı; Derneğimizin kuruluş amacı, Undertale'dan Flowey'i korumaktır. Çünkü çoğu kişi Flowey'i sevmiyor. Ancak o da bir karakter ve onun da sevgiye ihtiyacı var! (Hatta belki de en çok sevgiye muhtaç olan karakterlerden çünkü, 'Sevgi'yi hissedemiyor biliyorsunuz ki) Ve sevmemeleri yetmiyormuş gibi ona kötü şeyler söylüyorlar. Ama sizce de bu zalimlik gibi bir şey değil mi?
Kurulma Hikayesi: Her şey xXDarknessLightXx 'in Undertale'ı Koruma Timi adlı kitabındaki ~Undertale facts #5~ adlı bölümün yorumlarında başladı.
(Belki biraz kanser olabilirim ama Mrs. Sans'ın yanında bir hiçim. TeşekkürlerXD)
(Bundan sonraki yorumda SS aldığımı söyledim zaten)
Evet, bu da kuruluş hikayesiydi.
Kurallar:
1- Mrs. Sans kadar kanser olmadığınız sürece girebilirsiniz.
2-"GERİZEQALI FLOWEY BNM TMM MIH?!" tarzında kavga çıkartabilecek yorumlar yapmayınız.
3-Burası Flowey'i korumak için var, bundan dolayı; siyaset falan yapmayınız, herkesin görüşüne saygılı olmalısınız.
4-Flowey ile ilgili, hikaye, fanart vb. şeyler yaptığınızda bize gönderirseniz bu kitapta paylaşabiliriz.
5- Kitap herkese açıktır, Flowey antisi iseniz bile sorun çıkarmamak şartı ile gelebilirsiniz.Başkanlar:
@Survive0000
xXDarknessLightXxBu kadardı lütfen yoruma katılabileceğini düşündüğünüz kişileri etiketleyin:3