-10-

5K 410 744
                                    

Y.N: Medya Misaki. Okuyan bir arkadaşım Misaki yi hiç betimlemedigimi söyledi ben de yeni fark ettim. Bu yüzden de bir fotoğraf koydum.

Kahraman Katili...

Iida...

Midoriya...

Todoroki...

Hepsi mi bana bağlı? Todoroki şu an yerde yatıyor. Benim önümde. Onlar benim arkadaşlarım. Onları yarı yolda bırakamam.

"Sıra sende."

Kahraman Katili...

"Misaki kaç!"

Todoroki...

"Aynen Misaki sen kurtul!"

Midoriya...

"Misaki sen bu meseleye karışma!"

Iida...

Ben daha ne yapacağımı kararlaştıramadan Kahraman Katili öne atıldı ve üstüme saldırdı. Bir iki adım geri attım.

"Misaki katanasına dikkat et!"

Katanası yüzümü sıyırdı ve arkamdaki duvara saplandı.

"Onları öldürmene izin vermeyeceğim Kahraman Katili!"

"Sıra sende..."

"Misaki kaç!"

"Sen bu meseleye karışma!"

"Aynen Misaki sen kurtul!"

Hayır...Onları yüzüstü bırakamam. Onlar benim arkadaşlarım.

"Kaçacak mısın?"

Kırmızı gözlerini bana dikti. Kan kırmızısı.

"Hayır! Onları öldüremeyeceksin! Arkadaşım da olsa düşmanım da olsa onlar insan! Ve insanları korumak bir kahramanın işidir! Seni yakalayacağım!"

İki tane durdurma tuşu attım ama ikiside sıyırdı.

"Sen de oldukça iyisin!"

Iida nın üstüne kılıçlarından biriyle atıldı.

"HAYIR YAPAMAZSIN!"

Son anda Iida nın önüne atlamamla birlikte kılıcı saplamadan geri döndü.

"Siz üçünüz hayatta bırakılmaya değersiniz. Yakında toplumda sahteler olmayacak ve adalet hakim olacak!"

Todoroki, Midoriya ve bana bakarak söyledi.

"Kimse kendi kendine karar verip adalet uygulayamaz! Böyle bir adalet yok! Kahraman Katili...Senin içinde aynısı geçerli. Mahkemeler var."

"Mahkemeler hiç bir işe yaramıyor!"

"İşe yaramasa da illa öldürmen mi lazım? "

Telefonlarımdan birini ona attım. Keserdi büyük ihtimalle. Ama kesmemesini umuyorum.

UA'DE BİR TÜRK KIZI - BNHA FANFICTION - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin