Part 18
Περπατησαμε για λιγη ωρα μεχρι να φτασουμε στον Πυργο αφου,ηταν αρκετα κοντα.Οταν φτασαμε πια απο κατω καταφεραμε να δουμε ολοκληρο τον Πυργο περιπου αναποδα.Επιφωνηματα θαυμασμου εβγαιναν απο τα στοματα μας.Εκει που ημασταν ετοιμοι να προχωρησουμε πλεον στο εσωτερικο του Πυργου ο Zayn μας σταματησε.
-Περιμεντε λιγο.(μας ειπε κανοντας μας να σταματησουμε να περπαταμε και να γυρισουμε να τον κοιταξουμε)Λοιπον παιδια θελω να κανω μια ανακοινωση.(ειπε)
-Συνεχισε!(τον παροτρινα εγω)
-Λοιπον παιδια οπως ξερετε,ειμαστε πολυ μικροι.Πολυ μικροι για να καταλαβουμε πολλα.(αρχισε κανοντας μας να του δινουμε ολη την προσοχη μας)Εγω ομως,ακομα και μικρος,καταφερα να καταλαβω κατι.(συνεχισε) Καταφερα να καταλαβω ενα συναισθημα.Ενα απαραιτητο για την ζωη συναισθημα.Χωρις αυτο δεν θα υπηρχα εγω,δεν θα υπηρχε κανεις απο εσας,δεν θα υπηρχε κανενας στον κοσμο.Λοιπον,αυτο το συναισθημα που καταλαβα ειναι η αγαπη.Αυτο το συναισθημα,ειναι περιπλοκο,δυσκολο,πολλες φορες μπορει να μας φανει αστειο,αλλα αυτες τις μερες ειναι δυσκολο να βρεθει.Να βρεθει στις ψυχες των ανθρωπων και γενικα στον κοσμο.Εμενα ομως αυτο το συναισθημα μου το εδωσε να καταλαβω ενα πολυ χαρασματικο κοριτσι. Ομορφο,αστειο,εξυπνο και αλλα πολλα που θα χρειαζοταν πολυ ωρα για να πω.Αυτο το κοριτσι μπορει αν γινει πεισματαρικο,να φερεται σαν παιδι πεντε χρονων αλλα εγω την αγαπω.Εχει κλεψει την καρδια μου.Νομιζω στο μελλον θα ηταν πιο δικαιο αμα εκλεβε το επιθετο μου.Αλλα τωρα για να μην πολυλογω νομιζω ολοι καταλαβατε για ποιο κοριτσι μιλαω.Και αμα δεν καταλαβατε ακομα,θα σας φανερωσω το ονομα του.Αυτο το κοριτσι ειναι η Melanie.(συνεχισε κανοντας με να γουρλοσω τα ματια μου)Λοιπον Melanie,μπροστα στα παιδια θα ηθελα να σε ρωτησω κατι πολυ σημαντικο.Θα ηθελες να γινεις το κοριτσι μου?(ειπε κανοντας με να γουρλωσω ακομα περισσοτερο τα ματια μου)
-Πιο μεγαλο προλογο δεν μπορουσες να κανεις?(ρωτησε ο Louis)
Eγω το μονο που ακουγα μετα την εξομολογηση του Zayn ηταν οι φωνες των παιδιων.Ειχα συγκινηθει αρκετα πολυ.Δεν περιμενα κατι τετοιο.Λεπτα αργοτερα,αφου καταλαβα οτι ολοι περιμεναν την απαντηση μου αποφασησα να μιλησω.
-Νομιζω ειναι προφανες αυτο που θα απαντησω.Αλλα ας κανω και εγω εναν μικρο προλογο.Λοιπον Zayn μπορω να πω οτι και εσυ μου εμαθες να αγαπω,να νοιαζομαι,να ζω ξανα.Οποτε πολυ απλα θα απαντησω ενα μεγαλο,μεσα απο την καρδια μου ΝΑΙ.(απαντησα και “ετρεξα” προς το μερος του και τον αγκαλιασα)
ESTÁS LEYENDO
My trouble
FanficMelanie,ενα απλο κοριτσι που παει να σπουδασει με τους φιλους της.Zayn,γυναικας και παρτακιας.Δυο αντιθετοι κοσμοι συγκρουονται.Τι θα γινει αραγε;