Part 22
*12 Ιανουαριου*
Τα μαθηματα εχουν αρχισει και τα περισσοτερα ειναι διασκεδαστικα.Σημερα ειναι Δευτερα και εχει γενεθλια ο Zayn.Ειμαι πολυ χαρουμενη και αυτο νομιζω φαινεται απο την ωρα που ξυπνησα.Το προσωπo μου ειναι καλυμενο με ενα μεγαλο χαμογελο.Πλεον εχω σηκωθει απο το κρεβατι και κατευθηνομαι προς το μπανιο.Βγαζω τις πιτζαμες μου και αφου ρυθμισω το νερο μπενω στην ντουζιερα.Σημερα εχουμε αποφασησει με τα παιδια να κανουμε ενα παρτυ εκπληξη στο σπιτι των αγοριων.Και καλα θα κανονισω εγω να βγουμε και θα τον πεισω να παμε στο σπιτι τους.Δεν ξερω λογικα ομως κατι θα καταλαβει διοτι ολοι εχουμε κανονισει να μην του πουμε τιποτα ουτε "Χρονια πολλα".Θα παμε κανονικα στα μαθηματα και κατα τις 7 με 7.30 θα παμε εκει.Ειμαι τοσο χαρουμενη!Χωρις να το καταλαβω και χαμενη στις σκεψεις μου εχω ηδη βαλει κατι προχειρο, μεχρι να ετοιμαστω για την σχολη,ενω μιλαω και με την Eleanor.Αφου τρωμε το πρωινο που ειχαμε φτιαξει και μιλαμε λιγο ακομα εγω παω κοντα στην ντουλαπα ωστε να διαλεξω τι να βαλω ενω η Eleanor στο μπανιο για να ετοιμαστει.Αποφασιζω τι θα φορεσω και «γλυστραω» στο συνολακι που διαλεξα.Μια μαυρη βρακα με ασημενια φερμουαρ,μια αμανικη μπλουζα του μπασκετμπολιστα "Lebron James" [δεν μπορουσα να μην το βαλω επειδη το μπασκετ ειναι το αθλημα μου και ο συγκεκριμενος παικτης του οποιου το ονομα το εγραψα να μην πω πως ειναι η αδυναμια.]την οποια μου ειχε κανει δωρο ο αδερφος μου προπερσυ οταν ειχε δει εναν αγωνα που επαιζε η ομαδα του "James" και ο ιδιος,μαζι με τα ασπρα με λιγο μαυρο και κοκκινο "Jordan" παππουτσια μου.Σημερα εχω πρωτη ωρα φυσικη,δευτερη βιολογια,τριτη μπασκετ,τεταρτη χορο,μετα ειναι το μεγαλο διαλλειμα για μεσημεριανο οπου παμε στην τραπεζαρια,πεμπτη ωρα εχω λογοτεχνια και εκτη δηλαδη την τελευταια εχω Project.Για αυτο και η αθλητικη ενδυμασια.Τα μαθηματα ξεκινουν στις 9 και τελιωνουν στις 4 το απογευμα με το καθε μαθημα να κρατα μια ωρα.Μεσα στο σακιδιο μου βαζω τα σημερινα βιβλια και ενα απλο συνολακι για μετα τις δυο ωρες γυμναστικης μου.Αφου εχω παει στο μπανιο και εχω ηδη ντυθει το ιδιο και η Eleanor βγενουμε απο το δωματιο και πηγαινουμε προς την τραπεζαρια οπου συναντιομαστε καθε πρωι με τα παιδια και πινουμε τον καφε μας.
-Καλημερα.(λεμε εγω και η Eleanor καθως φτανουμε στο συνηθισμενο μας τραπεζι οπου καθομαστε καθε σχεδον μερα)
-Καλημερα.(μας απαντησαν η Faith,ο Niall,ο Luke,ο Harry και ο Liam)
Η Eleanor πηγε και εκατσε διπλα στον Luke ενω εγω διπλα στον Liam.
YOU ARE READING
My trouble
FanfictionMelanie,ενα απλο κοριτσι που παει να σπουδασει με τους φιλους της.Zayn,γυναικας και παρτακιας.Δυο αντιθετοι κοσμοι συγκρουονται.Τι θα γινει αραγε;