0.1

11.4K 175 13
                                    

Real_pcy_
Sessizce odaya girip uykudaki çıplak bedenine bakıyorum, bu görüntü sırıtmama ve sana yaklaşmama neden olurken dudaklarımı ıslatıyorum. Titrek nefesler alan bedeninin uyumadığını anlamamla üstüne çıkıp dudaklarına yaklaşıyorum.

Baekhyunnie_kitty_  
Seninle sexting yapmayacağım Chanyeol. 

Real_pcy_
Kaçmaya çalışan bedeninle gülümseyip dudaklarımızı birleştiriyorum kısa bir sorgulamanın ardından bana karşılık vermen yine beni mutlu ediyor ve alt dudağını ısırıyorum hafifçe.

Baekhyunnie_kitty_
Hayır karşılık vermiyicem gerizekalı...

Real_pcy_
Dudaklarından dökülen inleme ile kendimi sana bastırıp kollarını ve bacaklarını bana dolamanı sağlıyorum bu sırada dudaklarımdan 'Mmh.. Harikasın Bebeğim..' kelimeleri dökülüyor. Kafamı kaldırıp baygın gözlerine baktığımda ise gerçekten harika olduğunu bir kez daha anlıyorum.

Baekhyunnie_kitty_
Iltifatların için teşekkürler, ama siktir git!

Real_pcy_ Baekhyun! Bir kere de tersleme be! Hem o kadar rahatsız olsaydın engelleyebilirdin...

Baekhyunnie_kitty_
Gerizekalı engelleyince okulda sıkıştırıyorsun... Ona katlansam yeni hesap açıyorsun ya zaten!!

Real_pcy_
Peki.. Bugünlük uğraşmayıcam sexting ile :') İşin ucunda yapıcaz.

Baekhyunnie_kitty_
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Real_pcy_
Çok kabasın sevdiğim •-• kırdın beni 💔

Baekhyunnie_kitty_
İyi kırılmalar?

Real_pcy_
Ağlıyorum ;-; İyi geceler meleğim~

Baekhyunnie_Kitty_
İyi geceler Yeollie... Üzülme yine de çok..

Real_pcy_
Galiba ölüyorum.. Kulaklarım kızardı sevinçten~ Seni seviyorum Baekkie~

Eheh platonik bir Channie ile karşınızdayım~~ Hikaye smut ağırlıklı değil smut ağırlıklı hikaye de yazıcam ama :') Fluff gibi ponçik bir hikaye istiyorum yine~ Chan biraz sürünsün yine de ama angst olmayacak yada mutlu sonlu angst gibi acılı olmayacak. Hepinizi seviyorumm~

Sexting. // Chanbaek Texting//FluffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin