0.2

8.9K 149 4
                                    

Real_pcy_
Neden okula gelmedinn? Hasta mısın?.. ;-;

Baekhyunnie_kitty_
Evet.. Soğuk algınlığı :')

Real_pcy_
Ahh gelmeli miyim?? ;D

Baekhyunnie_kitty_
Bu durumda bile sapıklık yapabiliyorsun. -,-

Real_pcy_
Özelliğim bu Bebeğim. <3

Baekhyunnie_kitty_
Sakinim :))

Real_pcy_
Tamam seni kızdırmayıcam :D 

Baekhyunnie_kitty_
Teşekkür ederim~

Real_pcy_
Aigoo *-* aegyo koyman çok tatlı Baek

Baekhyunnie_kitty_
-.-|||| Anlıyorum Yeol...

Beakhyunnie_kitty_
Chanyeol beni neden seviyorsun? Sevimli olduğum için mi? Gerçekten bunu duymaktan bıktım...

Real_pcy_
Hayır sevimli olduğun için değil onunda etkisi var ama :')

Baekhyunnie_kitty_
O zaman neden?

Real_pcy_
Çok salaksın Baekhyun notlarının yüksek olması bunu değiştirmiyor -.- Hayır bazen bende soruyorum ,düşünüyorum, Nasıl farketmiyor? , Nasıl çalışıyor bunun beyni diye...

Baekhyunnie_kitty_
-.- Seviyor musun sövüyor musun belli değil aq

Real_pcy_
Eheh :') Baek seni neden sevdiğimi buradan söylemiyeceğim, asla -.- Bunu gel ve yüzüme sor.

Baekhyunnie_kitty_
Aishh! Chanyeol çook salaksın •-•

Real_pcy_
Biliyorum Bebeğim :D

Baekhyunnie_kitty_
Gidiyorum ben!

Real_pcy_
Seni seviyorum~ Hoşçakall~

Baekhyunnie_kitty_
Hoşçakal Yeollie~ >_<

Real_pcy_
Yahh çok tatlı...

👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾

Yazaraşkınızın bakış açısı:

Kısa olan çocuk derin bir nefes alıp telefonu bıraktı ve akan burnunu silmek için mendili aldı. Yahu bu sevimli Yoda nasıl bu kadar sapık olabilirdi?! Sarı saçlarını karıştırıp ofladı. Kimin platonik olduğu kişiye attığı ilk mesaj sexting yapmak isteyip istemediği olurdu?! Hangi mantıkla?! Minik bir hapşırık boş evde yankılanınca üstüne adeta yapışan kapüşonluyu çıkartıp bir duş almaya karar verdi. Yataktan baygınca kalkıp minik bedenini banyoya adeta sürüklemişti. Aynada baktığı yorgun surat o olamazdı YÜJE BAEKHYUN'du o... Göz altı torbalarına dokunup sızlandı ve küveti sıcak suyla doldurdu. Yanda duran vanilyalı duş jeline baktığında yüzünü bir gülümseme kaplamıştı. Chanyeol'ün onu Kimya Laboratuvarında tek bulunca içeri girip sarılmaya çalışması ve vanilya kokusuyla olduğu yere çakılı kalması gelmişti aklına. Dudaklarından sevimli bir kıkırdama dökülünce suya duş jeli ve aynı kokudaki köpüğü dökmüştü. Üstünü çıkartıp tek yaşamanın etkisiyle zayıflayan bedenine baktı kendine bir ev arkadaşı bulmalıydı galiba. Gözlerini devirip yavaşça suya girip sıcaklıkla mayışmasına izin vermişti gergin bedenin. Yeterince dolunca suyu kapatmış ve sakin bir şarkı açıp baş ağrısının geçmesini dilemişti en kısa sürede. Uzun bir banyodan sonra durulanıp odasına geçti ve giyindi Baekhyun. Hasta beden yeniden yatağa kıvrılınca telefona Chanyeol'den başka mesaj gelmemesinin hayal kırıklığı ile uyuya kalmıştı.

Sexting. // Chanbaek Texting//FluffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin