"Neslintej" Obývákem se roznesl jeho smích
"Nad tebou?! Nikdy. Tak co jdem připravit tu párty?" Nadzvedla jsem obočí a on se usmál.
"Dobře, skočíš koupit chlast?"
"Už běžim"
Skočila jsem do bot a čapla peněženku. Hned vedle paneláku byl krámek sice to tam měli dražší ale nikam dál nehodlam běžet. Přišla jsem k krámku a na dveřích napsáno "Přijdu za chvilku" řekla sem si že počkam tak sem si sedla na zídku a zpívala si. Uběhlo 5,10,15 mminut a ten debil nikde. Seskočila sem ze zídky a šla nějakej ten kus do jinýho krámku. Vzala jsem košík a naházela ho do něj vodku,rum a ještě nějakej tvrdší alkohol.Samozdřejmě nesměli chybět piva. Zaplatila jsem a šla směrem k bytu přes rozkvetlou louku sice to bylo delší ale ten pohled byl boží.
"Hele Merci, dlouho sme se neviděli. Copak to neseš? A hlavně kam?!"
Už podle tónu sem poznala že je to Ian. Asi nevíte o koho jde. Můj bejvalej, rozešli jsme se asi před 4měsíci.Po půl roce co sme spolu začali chodit mě zbil. A fízlové mu zakázali na 3 měsíce se ke mně přiblížit na víc jak 100metrů. No už jsou to ty 3 měsíce a zákaz přiblížení už neplatí a on je zpátky. Lhala bych kdybych řekla že z něj nemam strach ale najevo to nedam. Tak jako většinu jsem lidí jsem ho ignorovala.
"Ale copak dostala si strach?"
Jeho hlas se pořád přibližoval. Naskočila mi husina. Přidala jsem do kroku. No on se nejspíš rozběhl a už mě měl přilepenou na svym těle.
"Neumíš odpovědět?!" zašeptal mi na krku a já ztuhla
"Neumíš?!" řekl celkem na sraně a já znova pocítila tu štiplavou bolest na tváři. Automaticky jsem si na to místo dala ruku.
"Si hnusnej zmrd, di si zaplatit šlapku a nech mě žít" vyprskla sem mu do obličeje a mou druhou tvář zaplnila zase ta známá bolest.
"Neotvírej si tu tvojí sexy pusinku nebo ti ji ucpu a myslim že moc dobře víš čim"
Jednu ruku mi strčil pod kalhotky a strčil do mě 2 prsty. Z úst se mi vydral vzdych.
"Přece jenom se ti to pořád líbí"
Nelíbilo ale nešlo nevzdychat. Snažila jsem se mu nějak vyvlíct ale nešlo to, držel mě moc pevně. Když si sundaval pásek vyvlíkla sem se mu a rozběhla jsem se no v botech na podpatkách to moc nešlo takže mě dohonil a strčil do mě, při pádu jsem se hlavou bouchla o nějakej kamen na zemi. Ze zadu z hlavy mi začla téct krev.
"Ty malá děvko! Mohla sis užít a ty si tu šanci zahodila, takže jelikož z tebou nebudu mrdat já tak nikdo!Nikdy!."
Nakopl mě tam dolu, celkem silně. Začala jsem se svíjet v bolestech. Pak mě ještě párkrát kopl do obličeje. Když už delší dobu nepřišli žádná rána, rozhodla jsem se zvednout. No křeče po celym těle mi to nedovolily. Svalila sem se zpátky na zem a jen tam tak ležela. Krev mi tekla snad ze všeho. Z ničeho nic se mi zatmělo před očima a všude byla jenom tma.
Takže všem se omlouvam za:
1) že část sem přidala až po týdnu 2) že je krátká
Jelikož jsem nemocná a na víkend sem byla pryč tak sem moc nestíhala. A jelikož sem doma budu psát každý den. takže část asi přidam ve středu a další v pátek ale uvidim jak budu stíhat. Jinak tablet mam zase rozbitej takže můžu psát jenom přes počítač na kterej se dostanu jen málo kdy nebo když jsem právě takhle doma kvůli nemoci)
Tak snad se líbí:3