19.

454 23 2
                                    

Probudila mě silná bolest hlavy a pálení na zápěstích a kotnících.Podíval jsem se na něj a pohled mi padl na silné provazy, začal jsem různě trhat rukama až se mi podařilo dostat z provazů, přešel jsem ke dveřím a vší silou do nich praštil. Nic.Znova. Dveře se pomálu otevřeli a v nich stál Ian, který mě srazil zpátky.

"Bíbr nedělej nám tu bordel" kopl mě do břicha a já vyplivl krev

"Kde je Mel?"

"Tu jen tak neuvidíš"

"Co si jí udělal?! ty zmrde!?" znova jsem ucítil ránu na mém břiše

"Nebuď drzej" plivl jsem mu krev na boty ale ta bolest přišla znova

"Ryane?"

"Ano?" ve dveřích se objevil Ryan, můj "nejlepší" kamarád

"Nějak udělej aby si Bieber tu krev utřel, použij jakýkoliv zbůsob"

"Ryane jak si mohl? známe se od školky!"

"Kamarádi dokud jste mě s Chazem nezačali srát. Víš Mel kdysi byla moje a pak ses přisral Ty a všechno bylo v píči. Chtěl jsem se ti pomstít"

Ryan mě chytl za vlasy a dotáhl mě k Ianovi.

"Olízni tu krev"

"Ne"

"Čím dýl to bude odkládat, tím to bude horší" plivl na tu krev a prstem "zamíchal" (nevěděla jsem jak to napsat:D)

"Tak buď to olízneš nebo to bude ještě horší!"

Ryan mi přimáčkl hlavu k tý botě.

"Nesnížim se na takovou úroveň a nebudu olizovat někoho kedr z hnusný boty."

"Jak chceš, udělal sis to sám" vzal ubrousek a utřel si to "Ryane pohraj si s nim" Ian odešel a nezapoměl třisknout dveřma

"Teď ti začíná peklo na zemi chlapečku"

Z pohleduMercedes

Právě stojím u plotny a snažim se udělat něco jako vajíčka. Někdo mě chytl okolo pasu, celkem jsem se lekla jelikož jsem byla doma sama. Naběhla mi husina.

"Zlato snad se mě nebudeš bát" řekl David a já si oddechla.

Otočila jsem se pro pusu ale on mě chytl za pas a přehodil si mě přes rameno. Začala jsem se smát

"Notak pusť mě."

"To by se ti líbilo co?" "Zapomeň"

"Sněží zlato ono sněží, miluju sníh chci jít ven"

David mě pomalu pustil a já se rozběhla do pokoje se převlíct. Vzala jsem si uplý džíny a "kabát" pod zadek. Rozběhla jsem se do předsíně kde už čekal David, vzala jsem na nohy Kozačky a vyběhla  před barák. Miluju sníh, jsem horší jak malý dítě. David mě chytl za ruku a ruku v ruce jsme se šli projít do města kde jsou trhy. Musim říct že zima je slušná. Je mi hrozná zima. David si toho asi všiml a přimáčkl si mě k sobě ještě víc

Z pohleduJustina

Už mi nejspiš teče krev všude a on mě nenechá. Zas mě chytl za vlasy a přimáckl mi hlavu na rozpálený topení. Zařval jsem

"Nechte ho" uslyšel jsem tichounký hlásek ale dobře jsem věděl komu patří. Šel ode dveří ale Ty byli zavřené.

"Nech toho Ty debile!" "to pro tebe nic neznamena že se známe několik let že sme spolu toho tolik Zažili?"

"Ne" rekl a přimáčkl mi k topení i ruku.

Kurwa to bolí . Bieber buď chlap. Začal jsem sebou trhat a on vypadal překvapeně takže povolil. Dal jsem mu hlavičku a on se svalil na zem

"To máš za to" řekl jsem a dal mu pěstí.

Všiml jsem si jak loví něco v kapse a v tom jsem pro ti sobě uviděl nožík. Chytl jsem mu ruku, která se ke mně čim dál tím víc přibližovala. A začal jsem tlačit proti, ani nevím jak ale po pokoji se rostříkla krev, nůž byl zabodnutej v jeho krku. Na nic jsem nečekal vzal jsem mu zbraň a vyběhl jsem hledat Mel.

Tak po dlouhé době ale chtěli jste abych pokračovala a tak jsem si našla čas vám napsat kratší část. snad se vám líbí:/ Nevim..do komentáře napiště názor, prosím. Najděte si ten čas napsat komentář když už dáte votes. protože komentář dokáže inspirovat víc než votes, samozdřejmě sem za ně ráda ale komentáe jsou lepší,když vám někdo napíše že je to pěkný usmějete se) Když někdo napíše negativ co se mu tam nelíbilo poučim se. Jednou mi "LittleRichGirl" napsala že ta část je nudná že jeu mě zvyklá na ostrost! A já se od tý doby snažim do každé části něco takového dát! Aby jste byli spokojení aby se vám má story líbila aby jste jí četli dál! Takže tímto vás chci poprosit o Kometář!:)

Další část bude až si najdu čas takže jí zkusim přidat do pondělí-úterý, ale musí tu být 3 kometáře!)

Love ya<3

Party, Drugs,SexKde žijí příběhy. Začni objevovat