15.

624 26 7
                                    

Z pohledu Mercedes

Po dlouhý době na fb. Nejvíc mě překvapily 3zprávy. Rozklikla jsem obálku 1. byla od Nicol. V ní bylo úplně to samý co bylo v dopise. Další byla od Chaze, že mu chybim a ta poslední od Davida. Počkat Davida?! Ani neví moje příjmení a už má na mě facebook. Zasmála jsem se. "Za 2minuty jsem u tebe" Odesláne "pravě teď". Vzala jsem si malou taštičku a naházela do ní mobil,klíče a peněžku, tři věci který mam pořád sebou. ještě jsem na sebe hodila tílko a seběhla do přesíně. Nazula jsem si žabky a vyšla čekat před barák. David už byl u vrátek a tak jsem se rozběhla směrem k němu. Měl na sobě jenom plavky. Och bože má dokonalý tělo.

"sluší ti to"

"Tobě taky" mrkl na mě

Vyšli jsme směrem ke koupališti.Nebylo moc daleko takže jsme tam byli za chvilku. Když jsem viděla ty postavy holek a ty úžasný plavky jenom jsem si povzdychla.

"Děje se něco?" ozval se David

"Ne..jenom potřebuju zhubnout a koupit nový plavky"

David se začal smát, jenom jsem na ně udiveně koukala a nebyla jsem jediná.

"Máš nejhezčí postavu ze všech holek co jsou tady, a plavky máš taky úžasný"

"Lhát se nemá" žďuchla jsem do něj

Obešla jsem ho a šla si najít nějaký místo kam bych se posadila. Zalíbilo se mi místo na trávě, v bližším okolí nebyl nikdo, + pro mě.

 Položila jsem deku na trávu a natáhla se na ní.

"Pojď" nátáhll ke mně David ruku

"Kam?"

"Twl..jsme na koupališti, kam myslíš?"

Svojí ruku jsem dala do tý jeho a on mi pomohl vstát. Táhl mě směr koupaliště, když jsem uviděla klouzačku, velkou klozačku!

"Na to mě nedostaneš!"

"Prosím" smutně se na mě podíval "Udělam pro tebe cokoliv"

"Tak cokoliv říkáš jo?"

"Ty si blbá" zasmál se

"Dneska,v 8,já,ty,postel?" dostala jsem to totální výbuch s jeho nechápavého obličeje

"Jestli chceš" řekl, čekala jsem nějakou reakci ale určitě ne tutu

"Tak pojd" zatáhl mě směrem ke klouzačce

Stoupli jsme si do fronty a čekali. Už jsme se blížili ale někdo mi zaklepal na rameno

"Ano?" otočila jsem se a zamnou stal Bieber

"Ty už jsi v pohodě?"

"Ne asi"

"Celkem si zhubla ale prdel máš pořád dokonalou" zasmál se až teď jsem si všiml nějaký zrzky vedle něj a to protože do něj strčila.

"Pořád stejnej prasak"

"Jojo" oba jsme se zasmáli

"Em jsme narade" řekl David a já se otočila od Biebera

Podívala jsem se dolů a měla pocit úzkosti, udělalo se mi špatně ale nedala jsem to na sobě znát

"Copa, bojíš se?"

"Drž hubu Bíbr"

Zavřela jsem oči a rozjela se dolů. Začal se mki zvedat žaludek. Znáte to..prostě ten pocit ne že se vám chce zvracet ale prostě jak to popsat prostě nějak tak mi bylo. Vystřelilo mě to do vody a já pocítila chlad a tmu..

Party, Drugs,SexKde žijí příběhy. Začni objevovat